Egy kínkeservesen hosszú repülőút után Lottie-val szó szerint lemenekültünk a gépről,amin a fiúk jót nevettek.
Lottie-val hamar megtaláltuk a közös hangot,nagyon kedves lány,ellentétben a bátyjával.Vagy nem is tudom.Liam szerint csak az exe miatt bunkózik,de szerintem van ennek más oka is.
A fiúkkal is összeismerkedtem az út alatt,és rövid idő alatt nagyon megkedveltem őket.Most itt állunk egy hotel 15. emeletén,és várjuk Paul-t,hogy megérkezzen a kulcsokkal.
Ez a következő pillanatban meg is történik,Paul három kulccsal a kezében megjelenik előttünk.
-Louis,Zayn 140-es,Harry,Niall és Liam 141-es,Lottie és Zoe 142-es!-adta oda a kulcsokat.
Örültem,hogy Lottie-val egy szobába kerültem,legalább nem kell valamelyik fiúval egy ágyban aludnom.
-Este 8-kor koncert,7-kor indulunk!-adta ki az utolsó utasítást.Ezután mindenki bement a szobájába.
Lottie és én nem pakoltunk nagyon ki,hiszen holnap este már megyünk tovább.
-Lottie-szóltam a tévét néző lánynak.
-Hm?
-Louis...szóval ő...utál engem?-kérdeztem félve.
Lottie sóhajtott egyet,és kikapcsolta a tévét.
-Louis nem könnyű eset.Eleanor-ral nagyon szerették egymást,de El megcsalta.Louis meg a hűtlenséget utálja a legjobban.Most nem tud megbízni senkiben,de egy idővel jobb lesz.Nem utál téged.-mosolygott rám Lottie.
Én is magamra erőltettem egy halvány mosolyt,de volt egy olyan érzésem,hogy Louis nem ezért nem kedvel.19:50
Az öt srác berontott az öltözőbe,belőtt hajjal,én pedig nem tétováztam,egy határozott mozdulattal berántottam Harry-t a sminkesszékbe.Már tíz perce kérem őket,hogy jöjjenek ide,de haszontalan.
-Neeeee,nem akarok krémeket!-szenvedett Harry.
-Harry ne visíts,el kell fedni a bőrhibáidat!-intettem le.
Többet nem szólalt meg,duzzogva ült a székben,és mérgesen méregetett engem.
Miután mindegyik fiú kész volt,felküldték őket a színpadra.Lottie-val a színpad mellől néztük őket.Louis-t mintha kicserélték volna,ő baromkodott a legtöbbet,és egyfolytában mosolygott.
Oh,jut eszembe megismerkedtem Lou-val,a fiúk fodrászával,és Lux-al,aki pedig a kislánya.*a koncert után:*
-Csajok,megyünk megünnepelni az első koncertet,jöttök?-dugta be a fejét az ajtón Liam.
-Aha!-vágtuk rá egyszerre.Nem tudtam,hogy ezen az estén fogom elkövetni életem legnagyobb hibáját...
ESTÁS LEYENDO
Never Forget You[BEFEJEZETT]
Fanfic"-Úgy beszélsz róla,mintha a legnagyobb hiba lett volna az életedben!-kiabáltam, miközben könnyeim végigfolytak az arcomon. Megint itt tartunk. Pont ott, ahol egy hónappal ezelőtt. -Talán az is volt!-suttogta,majd kiviharzott a szobából, magamra hag...