A körülöttem lévő több tízezer rajongó egyszerre sikít fel,én meg örömmel konstantálom,hogy csak a jobb fülemre süketültem fel.Haladás.Mondjuk lehet,hogy rossz ötlet volt a rajongóktól egy métrre álldogálni?Szerintem ezzel Lottie is így volt,de mindegy.
Szóval,itt állunk a színpad előtt,és egy kordon választ el minket a rajongóktól,na meg néhány biztonsági.
A lányok sikítása akkor lett igazán hangos,amikor az öt fiú megjelent a színpadon,és elkezdődött az első dal,mégpedig a Best song ever.
A srácok még a videoklipben használt koreográfiát is előadták,több-kevesebb sikerrel.
Tekintetemmel Louis-t kerestem,és mikor megtaláltam,összeráncolt szemöldökkel néztem.
Ugyanúgy baromkodott meg minden,de idegesnek tűnt.De miért lenne az?
És akkor még nem tudtam,hogy a kérdésemre hamarosan megkapom a választ.Nem sokkal később elérkeztünk az utolsó számhoz,ami a Summer love volt.
A fiúk leültek a lépcsőre,a dal alapja pedig elkezdődött,de nem énekeltek.
CD-ről ment a dal,a srácok viszont nem zavartatták magukat,Louis-ra néztek,aki felállt,és a színpad közepéhez sétált.
Pont Lottie-val,és velem szemben állt,meg de nem tulajdonítottak beki nagy figyelmet.
Louis mintha keresett volna valakit a tekintetével,de amikor meglátott engem,felvette velem a szemkontaktust,és csak rám nézett.
A szájához emelte a mikrofont,majd beleszólt.
-A következő szavakat egy olyan lánynak küldöm,aki nagyon sokat jelent nekem!-kezdte,mire a rajongók felsikítottak,nekem meg hevesebben kezdett verni a szívem.Mosolyogva néztem Lottie-ra,aki szintén hasonlóképpen tett.
-Tudod,mikor először megláttalak,már akkor beléd szerettem.A hangod,a szemeid,a mosolyod.Ennek ellennére mégis bunkóztam veled.Hogy miért?Még magamnak is féltem bevallanni,hogy érzek valamit irántad.Azt hittem azután már soha többet nem látlak,és azt próbáltam elhitetni magammal,hogy te is ugyabolyan vagy,mint a többi lány.De nem.Te közel nem olyan vagy.Szóval,miután azt hittem,hogy mi már nem találkozunk többet,kaptuk a hírt,hogy új sminkest kaptunk a turnéra.Rögtön felismertem a neved,és elhatároztam,hogy nem töröm össze a szívedet.Nem akartam veled jóban lenni,pont ezért.Mert szerettelek.Viszont a terveim nem nagyon jöttek össze,sokszor megbántottalak,te meg jogosan utáltál engem.Háromszor forgott veszélyben az életed miattam,de te mégis hajlandó volták azok után egyáltalán szóba állni velem.Most mégis itt vagyunk-eközben egyre közelebb jött a színpad széléhez,és én is tettem egy lépést felé-Még mondanom kell valamit,és őszintén nagyon remélem,hogy nem küldesz el a fenébe.-nevetett fel idegesen.
Leugrott a színpadról,így közvetlenül előttem állt.Megvilágított minket egy reflektor,és a kivetítőn is mi voltunk.
Végig a szemembe nézett,miközben a szájához emelte a mikrofont.
-Zoe Carter,lennél a barátnőm?Bummm.Tudom,hogy szemét vagyok,de azért remélem nem haragszotok!
Holnap hozom a kövit!
Puszi😍😍
STAI LEGGENDO
Never Forget You[BEFEJEZETT]
Fanfiction"-Úgy beszélsz róla,mintha a legnagyobb hiba lett volna az életedben!-kiabáltam, miközben könnyeim végigfolytak az arcomon. Megint itt tartunk. Pont ott, ahol egy hónappal ezelőtt. -Talán az is volt!-suttogta,majd kiviharzott a szobából, magamra hag...