Lux-on volt kabát,így miután kimentünk,ő elkezdett futkározni.
Rajtam csak egy pulcsi volt és január lévén eléggé fáztam.Mikor már egy jó tíz perce álltam a hidegben,szóltam a szőkeségnek,hogy menjünk be.
Az öltözőbe érve Lux-nak odaadtam a telefonomat,hogy játszon,én meg eldeküdtem a kanapén és lehunytam szemem.
Kicsit elaludhattam,mert arra ébredtem,hogy valaki letesz valami puhára.
Kinyitottam a szemem,és Louis-sal találtam szembe magam.
-Hol vagyok?-motyogtam,és megdörzsöltem a szemem.
-A hotelben.Elaludtál az öltözőben,és nem akartunk felkelteni-mosolygott rám.
-Oh,köszi!Mikor indulunk?-kérdeztem.
-Fél óra múlva a reptéren kell lennünk-mondta.
-Amúgy hova is megyünk?
-Hawaii-ra!-vigyorgott Louis.
-Hawaii?Hawaii-on lesz négy nap pihenőnk?-nevettem fel.
-Pontosan.A reptérre gond nélkül kiértünk,és a becsekkolás után felszálltunk a gépre.
Most itt ülök az egyik fotelben betakarózva,ugyanis nem érzem jól magam.Fázok és nagyon fáj a torkom.
Ahh,fogadjunk,hogy megfáztam!
Mindenki aludt rajtam kívül,így kivettem a minibárból egy üveg vizet,és beleittam.
Nem volt jó ötlet,mert a szénsav marta a torkomat,így hagytam a dolgot,és elővettem a telefonomat.
Twitterezni kezdtem,de azt is meguntam,így letettem a telefonomat.
Mocorgást hallottam magam mellől,mire odanéztem.
Louis átfordult a másik oldalára,aza felém és kinyitotta a szemét.
-Miért nem alszol?-kérdezte álmos hangon.
-Nem érzem jól magam-vontam vállat.
Louis szemeiben aggódás tükröződött,majd kezét a homlokomra simította.
-Zoe te lázas vagy!Hozok gyógyszert!-állt fel,és az elsősegély ládához ment.
Ja,hogy itt ilyenek is vannak?
Nemsokára visszatért egy gyógyszerrel,ami feltételezem lázcsillapító volt,majd a kezembe nyomott egy pohár vizet.
Nevettem a bogyót,majd letettem a poharat az egyik asztalra.
-Mennyi van még az útból?-kérdeztem,miközben bekuckóztam a fotelbe.
-Úgy 10 óra lehet még-nézett az órájára Louis.
-Akkor alszok-nevettem fel halkan,és lehunytam a szemem.
Félálomban még érzékeltem,hogy Louis egy puszit nyom a homlokomra,majd elnyomott az álom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Never Forget You[BEFEJEZETT]
Fiksi Penggemar"-Úgy beszélsz róla,mintha a legnagyobb hiba lett volna az életedben!-kiabáltam, miközben könnyeim végigfolytak az arcomon. Megint itt tartunk. Pont ott, ahol egy hónappal ezelőtt. -Talán az is volt!-suttogta,majd kiviharzott a szobából, magamra hag...