37.rész-Amnézia te hülye!-

2K 120 7
                                    



Másnap is hasonlóképpen alakultak a dolgok,mint eddig.Egész nap Louis-t bámultam,és próbáltam rájönni,hogy honnan ismerhetek én egy ilyen helyes fiút.
Ő nem segíthetett ebben,úgyhogy magamra maradtam.
Késő délelőtt éppen a telefonomon twittereztem-megjegyezném,ott se jutottam semmire Louis-sal kapcsolatban-amikor nyílt az ajtó,és egy kisebb csorda vonult be rajta.Négy fiú meg egy lány.
Az egyik srác,akinek szőke haja volt,és éppen valami szendvicset evett,odasietett hozzám,és megölelt.
Ezt nem tudtam hova tenni,hiszen az életemben nem láttam még.
-Ohm bocsi,de ismerlek?-toltam el magamtól finoman,mire a szőkeség kikerekedett szemmel nézett Louis-ra.
-Amnéziás-tárta szét a karját Lou.
-Amnesztiás vagy?-fordult hozzám a szőke.
-Amnéziás te hülye.És igen,az-mondtam.
A szőkeség szája o alakot formált,majd a kezét nyújtotta.
-Niall Horan-mutatkozott be.
Mosolyogva megráztam a kezét,majd a többiekhez fordultam.
Niall-en kívül egy göndör,egy fekete,és egy barna hajú fiú állt ott,na meg egy fehér hajú lány,akinek a szemei kísértetesen hasoítottak Louis-éra.
-Titeket is ismerlek?-néztem rájuk kíváncsian.
Bólogatni kezdtek,majd sorban bemutatkoztak.
A göndör Harry,a fekete hajú Zayn,a barna hajú meg Liam.A lány Lottie,Louis huga.
-Mikor fogsz emlékezni ránk?-kérdezte Harry.
-Két-három nap-nyugtattam meg.
-Hihetetlen,hogy nem ismersz fel!-dramatizált Zayn.
-Ezzel én is így voltam tesó-veregette meg a vállat nevetve Louis.

Louis szemszöge:

Hihetetlen.Itt ül mellettem életem szerelme,és nem emlékszik rám.Nem tudja ki vagyok.Nem tudja mi történt vele.Annyira hiányzik,hogy nem csókolhatom vagy ölelhetem amikor akarom.Hiányzik,hogy nem látom a csillogást a szemében amikor rám néz.Egyszerűen csak hiányzik a régi Zoe.
-Amúgy mikor vetemedtem a kék hajra?-szemlélte Zoe az egyik tincsét.
-Nem rég-nyugtattam meg.

A többieket a látogatási idő végén hazaküldték,de én maradhattam,így elhelyezkedtem a szobában található kanapén,és Zoe-t kezdtem el nézni.
Ő már aludt,így abbahagytam a bámulását,és lehunyva a szemem,én is elaludtam.
Hajnalban Zoe kétségbeesett hangjára ébredtem...

OMG!!!
A fanfiction kategóriában a 24. helyen állok!
Köszönöm szépen!💕❤







Never Forget You[BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora