6 hónappal később:
A TURNÉ VÉGE:
Louis szemszöge:
Vége.Nincs több koncert,és rohanás.Hivatalosan is lezártuk a Made in the A.M. turnét.Életem egyik legmozgalmasabb és legvidámabb időszakának mondhatom ezt az időt,de hiányzik valami.Pontosabban valaki.Nélküle nem érek semmit.Számomra ő a legfontosabb a világon,mégsincs itt.Hat hónapja nem hallottam egy árva szót sem Zoe-ról.Sem Lottie,sem a srácok nem beszélnek róla,habár tudom,hogy találkoztak,vagy beszéltek vele.Idegesít,hogy nem tudom mi van vele.Hiányzik.
Idegesen doboltam a kormányon.Feszülten szugeráltam a jelzőlámpát,ami piros színben pompázott.Nem tudom,mire számítottam,talán arra,hogy a tekintetemtől zöldre vált,és szabad utat nyerek?Nem tudom.Ezért utálom a londoni dugókat.Több óráig állsz egy helyben,mire előre tudsz haladni egy métert.Fantasztikus.
Hátulról dudálást hallottam,mire felnéztem.Az előbb említett lámpa már a nekem kedvező színben pompázott,így beletapostam a gázba,és szabad utat kapva száguldottam végig az úton,majd a jól ismert mellékutcákon keresztül az ismerős ház elé értem.
Hányszor elképzeltem már ezt a pillannatot.Mondjuk a képzeleteimben úgy játszódott le ez az egész,hogy ő majd a nyakamba ugrik,és örömkönnyeket ejtve közli,hogy hiányoztam.Nos,jelenesetben esélyesebb az,hogy lekever nekem egy jó nagy pofont,de mindegy.
Mi lesz az első szava,ha meglát?Elküld majd a fenébe,vagy mi?
Telefonomat a zsebembe süllyesztettem,és kinyitottam a kocsiajtót.Majdnem megcsúsztam a nedves betonon,de sikerült megállnom a lábamon.Teljesen elszoktam az esőtől.
Óvatosan lépkedve áthaladtam az út túloldalára.A kertesház előtt megállva vettem egy mély levegőt,és magamban mégegyszer elismételtem a "teendőimet".
Ne csezd el!
Kezemet lassan felemeltem,és a csengő felé nyúltam.
Ne most futamodj meg Louis!
Megnyomtam a kis ezüst gombot,majd elkaptam a kezemet.
És ha nincs otthon?Visszajöjjek később,vagy mi?
Halk lépteket hallottam,majd az ajtó lassan kinyílt.Tehát itthon van.
Tekintetemet az ajtóban álló lányra irányítottam,és szemeim golflabda méretűre tágultak.
Zoe még mindig ugyanolyan gyönyörű volt,mint régen.Haja már természetes szőkésbarna színében pompázott,lábait egy fekete melegítőbe bújtatta.Egy fehér pólót viselt,kezét a gömbölyödő pocakján tartotta.
Hogy mi?Szerintetek mi lesz Louis reakciója?
KAMU SEDANG MEMBACA
Never Forget You[BEFEJEZETT]
Fiksi Penggemar"-Úgy beszélsz róla,mintha a legnagyobb hiba lett volna az életedben!-kiabáltam, miközben könnyeim végigfolytak az arcomon. Megint itt tartunk. Pont ott, ahol egy hónappal ezelőtt. -Talán az is volt!-suttogta,majd kiviharzott a szobából, magamra hag...