Es izkāpu pa logu lai dotos uz manu un manu draugu satikšanās vietu. Es jau biju pie pamestās daudzstāvu celtnes kur mēs parasti satiekamies. Es biju pirmais, as always. Es redzēju tālumā nākām divus melnus stāvus. Deru ka tas ir Čads ar Leo. Viņi parasti nāk kopā, jo dzīvo netālu viens no otra. Viņi parasti ir pēc manis. Es nekļūdījos. Tas tik tiešām bija Čads un Leo. Tad atnāca Rods ar Ou. Ar nokavēšanos atvilkās arī Toms ar Kevu. Mēs visi sarokojāmies un iegājām celtnē. Uzgājām uz jumta un apsēdāmies.
-Leo atnesi?-es jautāju.
-Protams. Es jūs nepieviltu!-viņš teica un izvilka maisiņu ar baltu pulverīti.
-Un tu Ou?-es jautāju skatotoes uz Ouvenu.
-Protams! Šaubu nav!-viņš teica un izvilka 3 paciņas ar cigaretēm. Šoreiz sarunājām alkoholu nenest. Rīt uz mēslu bedri jāiet aka skolu. Leo izbēra balto pūlverīti. Mēs iešņaucām.
-Ah! Laba manta!-teica Čads.
-Mhm un kā vēl!-noteica Toms.
-Ou iedo vienu!-es teicu Ouvenam. Viņš man pasniedza vienu. Es to ieliku starp zobiem un aizdedzināju.
-Es ar gribu!-iesaucās Kevs unnatī viņam Ou pasniedza vienu cigareti.
-Kur šonakt iesim?-jautāja Rods.
-Nez. Varam pablandīties pa daudzdzīvokļu ēku rajonu!-es teicu.
-Davai.-iesaucās Leo. Mēs savācām balto pūlverīti un devāmies lejā. Gājām uz daudzdzīvokļu ēku rajonu. Mēs runājām par basketbolu un Čada tivojošās dzimšanas dienas ballīti. Līdz Leo pacēla sāpīgo tematu.
-Ew Taj! Tu šovakar atkal pārlasīji vēstuli?-viņš jautāja.
-Velns parāvis Leo!-es ieaucos un poespiedu viņu pie sienas.
-Es tikai pajautāju!-viņš taisnojās.
-Es tev tūlīt parādīšu tikai pajautāju!-es vīņam teicu un gatavojos sist kad puiši mani norāva no viņa nost. Es nedaudz nomierinājos.
-Nomierinies Taj!-teica Kevs. Es pacēlu tukšu alus pudeli no zemes un metu Leo virzienā. Viņš noliecās un pudele trāpīja pa sienu izšķīsdama vienās lauskās.
-Bļ*ģ! Tu zini ka tas ir fucking sāpīgs temats. Velns parāvis. Nebūtu viņu es būtu varējis tevi nogalināt. Vairs nekad nepacel to tēmu. Skaidrs?-es uz viņu skatījos ar nāves skatienu.
-Labi!-viņš nomurmināja.-Piedod vecīt!
-Labi! Atvaino arī tu!-es teicu. Mēs sarokojāmies un turpinājām ceļu. Kādu laiku vienkārši runājām un zviedzām.
-Hey čaļi man jāiet mājās!-teica Toms. Viņš vienmēr bijis pareizākais no visiem.
-Kopš kura laika?-es jautāju.
-Kopš iepriekšējās reizes kad tēvs pieķēra nākot mājās galīgā pālī. Viņš pēc pusstundas pārbaudīs vai esmu mājās!-viņš teica.
-Skaidrs! Labi vecīt. Līdz rītam.-es teucu. Visi pārējie arī atbadījās no viņa. Aizgāja arī Ou un Kevs. 15 minūtes pēc viņiem aizgāja arī Čads ar Leo. Mēs ar Rodu palikām divatā.
-Eu Taj! Man jāiet. Rīt skola un es sevi pazīstu. Es nepamodīšos!-viņš teica.
-Ok! Davai līdz rītam vecīt!-es teicu. Es paliku viens. Kādu laiku gāju. Līdz mani spārni parādījās. Wtf? Kāpēc tie parādījās?
YOU ARE READING
Angels Fly[iesaldēts]
Teen FictionStāsts turpinās par Zoī un Dilana dēlu Taileru, jeb Taju. Taču viss ir savādāk. Zoī ir mirusi un bērni jāaudzina vienam pašam Dilanam. Kā viņiem trīs-Dilanam, Tajam un Alīsijai ies bez Zī? Vai Tajs spēs satuvināties ar tēvu un pieņēmt savu īsto es? ...