Kāpēc?!

129 32 5
                                    

Ilgi man nebija jāgaida lai Tailers atzvanītu atpakaļ.
Tailera skata punkts.
Es devos mājās līdz man sāka zvanīt telefons. Mia. Nu nē! Es viņai necelšu. Lai iet trīs mājas tālāk. Viņa ietakstīja ziņu. "Tailer! Es saprotu ka mani ienīsti un negribi ar mani runāt, bet es zvanu tavas māsas dēļ. Es biju izgājusi nakts pastaigā kā parasti un es ieraudzīju Alīsiju kurai uzbruka bars ar puišiem. Es viņu izglābu. Viņai viss ir labi, bet man likās ka tev būtu jāzin! Piezvani kad vari!". Es viņai protams uzreiz arī zvanīju.
Tel. saruna.
E.-Kur tu esi?
M.-Netālu no Skaileres mājas. Sānieliņā pretī mājai kas atrodas blakus Skaileres mājai pa labi!
Pēc tā es noliku klausuli un skrēju uz to vietu. Es zināju kur tas ir...nesen tur biju...pavadīju Skaju uz mājām. Uzzināju ka Skaja dzīvo kaimiņos Miai. Bet man vienalga...kaut kā nospļauties par Miu. Es drīz ieraudziju abas meitenes. Es Miu ignoreju.
-Taj lūdzu nedusmojies..-teica Alīsija.
-Kāpēc?-es jautāju.
-Tu zini ka es jau sen gribēju iet ar tevi un puišiem un tu nekad neļāvi...-viņa teica.
-Tāpec ka tu esi jauna, tev ir nākotne, tu esi laba meitene!-es teicu.
-Tev arī ir nākotne! Taj tu esi mans lielais brālis un tu esi labākais brālis pasaulē!-viņa teica. Man bija prieks ka mana māsa tā domā.
-Varbūt brālis, bet ne puisis! Es esmu sabojājis savu dzīvi, izpostījis visu kas man varēja būt! Man nākotnes nav. Tu sevi vari glābt. Vari iegūt labu izglītību un dabūt labu darbu!-es teicu.
-Tu arī!-viņa teica.
-Māsiņ! Tu nezini visu par mani. Mani nevienā darbā nepieņems ar manu pagātni. Es esmu policijas uzskaitē, skolā man ir sliktākās atzīmes. Es nekur netikšu. Bet tu esi tīra. Tev visi ceļi ir vaļā. Ja tu vazāsies kopā ar mani pa nakti apkārt sazin kur tas labi nebeigsies. Un tu zini ka tajā laikā ko pavadu ārā panakti es esmu kopā ar saviem draugiem un mēs nedaram labas lietas. Es tev neesmu labs piemērs.-es noskumis teicu. Es gribēju būt paraugs priekšā māsai, bet to es jau sen esmu sabojājis. Gribēju būt labākais dēls mammai bet tas vilciens sen jau aizbraucis.
-Taj. Tu esi labākais brālis kāds var būt! Man vienalga ko tu dari vai ko domā citi. Tu esi mans vienīgais brālis.-viņa teica.
-Varbūt ejam mājās? Tev sen būtu jāguļ. Un ja tētis uzzinās ka tu biji ar mani, mani nositīs.-es teicu.
-Labi!-viņa norūca. Un brīdī kad viņa paskatijās uz sānu es atcerējos ka Mia vēl ir te.-Un paldies Mia.-viņa teica. Es pat uz Miu nepaskatījos. Vienkarši aizgāju prom ar Alīsiju pie rokas.

Angels Fly[iesaldēts]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ