Rēgu pasaule

143 25 2
                                    

Zoī skata punkts.
Es zinu ka Tailers mani var redzēt tāpēc tagad viņu varu vērot no attāluma. Visus šos 6 gadus viņu esmu vērojusi. Es nekad nedomāju ka viņu mana nāve ietekmēs tā. Nabaga Dilans. Es arī viņu vēroju. Redzot viņu man gribas būt dzīvai. Gribas lai viņš mani redz. Gribas viņu apskaut un noskūpstīt, bet es to nevaru un tas lauž manu sirdi. Tailers ir mainījies. Tieši to es neribēju. Negribēju lai viņš kļūst tāds. Stūlbā Eimija. Tailers ir cietsirdīgs un tāpēc pats neapzinoties sāpina Miu. Es redzēju un dzirdēju sarunu pie okeāna. Rēgi neguļ. Man pietrūkst viņu visu. Alīsijai bez manis iet vislabāk. Viņa dzīvo tālāk. Mana meitene. Viņa vēl joprojām spēlē. Tailers pārstāja. Es esmu pie Tailera tad kad viņš guļ. Tad es esmu mājā. Man prieks ka Tailers aizsargā Alīsiju, bet es negaidīju ka viņš būs gatavs mirt dēļ viņas vai nogaliņāt dēļ viņas. Mans mazais puisītis. Man gfibētos būt ar Taju un apmācīt viņu kā būt eņģelim, bet laikam tas būs jādara Dilanam. Tajs ir kļuvis cietsirdīgs un ļauns. Man nepatīk tas ka viņš lieto narkotikas un pīpē kā arī dzer. Viņam ir tikai 16. Grūti vērot kā Tajs vēstuli pārlasa atkal un atkal. Mana sirds sažņaudzās kad viņš Miai atteicās palīdzēt sakarā ar viņas vecākiem. Es esmu briesmīga māte. Es esmu sliktākā mamma kāda var būt. Barbūt tomēr parādīties Tajam. Viņš varēs man pieskartoes un es viņam. Rēgu pasaule ir briesmīga. Te tu ciet vairāk ķā īstajā dzīvē. Tev ir tik daudz sāpju ka vēlies labāk atrasties ellē. Es nezinu ko darīt. Rādīties...nerādīries Tajam? Nav ne jausmas. Varbūt jāpajautā mammai? Es nezinu. Varbūt parunāt ar Lūku? Viņš ir eņģelis. Mani redz eņģeļi. Tikai eņģeļi. Varbūt parunāt ar Lūku lai parunā ar Taju. Vai Kamerons. Kameroms arī varētu. Es ar viņiem dažreiz runāju kad nav ko darīt. Leksa un Veronika arī mani redz. Viņas arī ir eņģeļi. Es parunāšu ar visiem. Arī draugu man pietrūkst. Man pietrūkst manas dzīves tādas kāda tā bija pirms 6 gadiem. Es redzēju kā Tailers raudz 2 gadus un merunā vispār. VISPĀR! Es redzēju kā viņš pārlasa vēstuli katru dienu un katru dienu viņam sāp aizvien vairāk un vairāk. Viņš sevī iekšā slēpj sāpes. Krāj sevī dusmas, sāpēs, aizvainojumu un skumjas. Viņš to nevienam neizrāda. Pat tad kad ir viens viņš tam neļauj iet. Kādreiz pat viņam būs par daudz. Negribu zināt kas notiks ar viņu tad kad tas notiks zinot kas notika ar mani kad Lūks pazuda un pēc laika atgriezās. Visas bailes, dusmas un sāpes kuras krāju sevī pēkšņi nāca uz āru. Ko es izdarīju? Es bēgu. Devos prom uz neatgriešanos. Beigu beigās iemesls kas mani novirzīja no sliedēm arī bija iemesls kas nogādāja mani uz tām atpakaļ. Tailers ir kā es tikai ×10. Bail pat iedomāties kā uz tā visa nākšanu ārā reaģēs viņš...

Angels Fly[iesaldēts]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang