She has a secret

133 24 2
                                    

-Es pa naktīm staigāju. Izpētu apkārtni. Man patīk naktī atrasties ārā. Netipiski tādai kā man, bet man patīk neskatoties uz briesmām kādas rodas esot ārā šādā laikā. Es tikai skolā esmu nūģe. Negribu lai kāds zin kāda esmu patiesībā. Es esmu stiprāka nekā visi domā. Es esmu piedzīvojusi daudz nepatīkamu lietu. Ja jau tu atklāji ko tādu ko citi nezin tad es tev pateikšu kaut ko tādu ko neviens negribētu piedzīvot.-viņa teica. Es paņēmu Miu aiz rokas.
-Nāc! Es zinu vienu vietu!-es teicu. Viņa tikai sekoja. Es nogāju lejā pa kāpu. Tur bija okeāns. Es apsēdos uz akmens un Mia apsēdās man blakus.
-Nakts ir laiks kad man kāds nedara pāri! Skolā daudzi smejas par mani. "Ko gan tu tāda maza dari vidusskolā?" Tādā garā. Pa dienu es nekur nedrīkstu iet! Tikai mājās. Mājas guļ salietojusies mamma. Dereks-mans lielais brālis atkal ir ārā kādā bārā un dzer. Tēvs tāpat. Man ir jātīra māja un jāgatavo ēst. Es neguļu savā istabā kā citi pusaudži manā vecumā. Es guļu pagrabā uz aukstas betona grīdas ar vienu mazu lampiņu un dažām savām mantām. Ja es pa dienu neiztīru māju un nesataisu ēst, kā arī neizpildu mājas darbus tad man liek gulēt arā. Katru dienu Dereks ar tēvu atnāk mājas un mani sit. Tā ir katru dienu lai arī ko es darītu. Viņi vienmēr ir piedzērušies. Viņi mani apsaukā par resnu govi un mauku un visskautko tādu. Uz skolu es leiku pamatīgu make-up kārtu lai neviens neredzētu kāda ir mana seja. Visa es esmu vienos zilumos un rētās. Man ir 32 šuves. Tagad to nevar redzēt ir tumšs. Esmu iemācījusies to paciest. Es varu atvairīt savu brāli, bet ja to darīšu tad būs vēl sliktāk. Viņi ir 2. Vīrieši un vēl vecāki par mani. Mamma neko nezin. Viņa no rīta salietojās un atlikušo dienu guļ. Es strādāju mājās, skolā, un vēl man ir darbs un man ir tikai 16. Naktī man neviens nesit, neliek strādāt un mani nepazemo un neapsmej. Tāpēc es esmu ārā katru nakti. Cita brīvā laika man nav!-viņa teica. Manas domas par viņu tikko mainījās par 300%. Man likās ka viņa ir maza izlutināta tēta princesīte. Bet viņa ir...es pat nevaru pateikt kas viņa ir.
-Tu joko? Man likās ka tu esi maza izlutīnāta tēta princesīte, bet tu esi pilnīgs pretstats.-es teicu.
-Tā nu tas ir! Pirms pāris gadiem es raudāju katru dienu. Es nespēju izturēt. Man nebija draugu, nebija vecāku, nebija izturības un drosmes.  Vispār nekā nebija. Tagad...nekas nav mainījies, ja neskaita ka esmu izturīgāka un es vairs neraudu. Es esmu pieradusi pie tā, es apzinos ka man nav citas izvēles kā tikai to paciest un darīt to ko man liek darīt!-viņa teica.
-Tu vari iet prom! Pamest to vietu un aizmirst to visu!-es teicu.-Tas būtu tas ko darītu es.
-Bet kur lai es eju. Man nav naudas.-viņa teica.
-Labi paciet to! Tā ir tava izvēle vai tu gribi vai negribi to paciest.-es teicu. Es piecēlos kājās uz gāju prom.
-Taj! Tu nesaproti to ka nav naudas? Es nevaru dzīvot uz ielas.-viņa dusmīgi teica.
-Tu nevari gaidīt ka es sapratīšu to ka nav naudas! Atšķirībā no tevis es esmu milijardieris. Man ir kalpones kas visu dara manā vietā. Naudas man ir tik cik tev pat sapņos nerādas.-es teicu.
-Un protams ka tu esi tik cietsirdīgs un ļauns ka tu pat nevari man piedāvat palīdzību.-viņa bļāva.
-Ja tev nepielec...es esmu sliktais puisis. Man tu nerūpi vispār. Glābju tevi tikai tāpēc ka tāds ir mans pienākums. Es nebūšu tas kurš uzklausīs tavas problēmas un palīdzēs kad būs nepieciešama palīdzība. Palīdzēšu kad kāds mēģinās nogalināt. Mia! Tas ko es tev mēģinu ieskaidrot ir tas ka dziļi sirdī es neesmu labs. Dziļi sirdī es esmu vēl sliktāks. Ja es nebūtu tavs sargeņģelis un mana māsa nebūtu lūgusi tev nesalauzt sirdi tad mēs te nestāvētu, bet gan gulētu manā gūltā abi kaili.-es bļāvu. Viņa bija šokēta ka es ko tādu pateicu.-Jā es to pateicu un tā arī būtu. Tikai 2 lietas mani attur.-es teicu.
-Zini Tailer! Uz brīdi tu man tik tiešām likies jauks. Bet laikam jau es kļudījos. Tu tik tiešām esi cietsirdīgs un ļauns!-viņa teica. Es viņai piegāju tuvāk.
-Tad beidzot tu to saprati! Ja kādam izstāstīsi to ko tev pateicu, visa skola zinās par tevi un tavu ģimeni.-es nočukstēju un pagriezies devos mājās.

Angels Fly[iesaldēts]Where stories live. Discover now