Es stāvēju kopā ar puišiem un Kevins kaut ko stāstīja.
-Hey Taj! Tu šeit?-jautāja Ou.
-Ko?-es atjautāju.
-Tā...kas ar tevi notiek?-jautāja Toms.
-Mia man neliek mieru. Viņa ir savādāka. Nevis tā ka viņa man patīk. Es pret viņu jūtu naidu un vēlmi turēties pa gabalu. Nezinu kas notiek. Viņa mani sadusmo. Visu laiku mēģina izdibināt mani un manus noslēpumus. Visu laiku lien tur kur nevajag. Viņa neapstājas. Visu laiku mani vēro, baidās no manis. Besī. Es nesaprotu viņu. Es daru visu lai viņa mani ienīstu, bet lai arī ko darītu viņa tikai turpina mani kaitināt. Es viņai pateicu lai turas pa gabalu no manis, bet viņa...viņa turpina mani vērot. Pēta mani. Mēģina saprast. Viņa nekad nesapratīs. Viņa uzskata ka varēs mani mainīt. Visu laiku nāk pie manis ar savu sasodīto pārliecību ka dziļi sirdī esmu jauks. Jauks es esmu tad kad lieku viņai turēties no manis pa gabalu. Viņa mani sadusmo un kad esmu dusmīgs jūs zinat ka pār sevi nevaldu.-es teicu. Es viņiem izstāstīju par sarunu aiz skolas.
-Es tevi saprotu!-teica Čads.
-Viņa neliekas mierā! Es viņu brīdināju. To darīja arī viņas draudzene. Kā viņu tur sauca? Ai pie kājas. Šķiet ka Mia nepadosies un viņai nepielec ka man par viņu nospļauties.-es teicu. Tajā brīdī atkal sajutu viņas kaitinošo skatienu. Es paskatījos uz viņu un pagriezies aizgāju prom. Viņai toč nedalec? Viņa mani turpina vērot. Ja runās ar mani es neatbildu par savu rīcību. Bet ticu ka nav stulba. Varbūt mēģinās runāt ar puišiem vai ar Alī? Puiši neko nestāstīs, bet Alīsija jābrīdina. Es paņēmu telefonu un zvanīju Alīsijai.
Tel. saruna.
A.-Čau brāļuk! Ko gribēji?
E.-Čau Alī! Neko! Kur tu esi?
A.-Nu man nākamā stunda ir Aņgļu valoda.
E.-Gaidi mani!
A.-Labi! Atā!
E.-Atā!
Tel. sarunas beigas.
Es devos pie Alīsijas. Kad biju pie Angļu valodas kabineta viņa tur stāvēja runājot ar Kati. Viņas labākā draudzene. Ieraudzījusi mani viņa pienāca pie manis un mani apskāva.
-Čau! Ko gribēji?-viņa jautāja.
-Čau! Paklau! Es tev gribēju pateikt ka ja Mia tev prasa kaut ko par mani nesaki viņai neko!-es teicu.
-Kas starp jums notiek?-viņa jautāja.
-Redzi! Tu palūdzi viņu nesāpināt un es to arī cenšos darīt, bet Mia cenšas mani iepazīt. Viņai es patīku un ja viņa kaut ko zinās par mani tas var sāpināt viņu pašu. Man Mia nerūp un es negribu lai viņa kaut ko zinot par mani jūtas tā it kā mani pazītu un viņai liktos ka mēs esam tuvāki nekā ir patiesībā!-es teicu. Nedaudz sameloju, bet daļa no tā ir patiesība. Viņa pati sevi sāpinās ja turpinās mēģināt mani izdibināt.
-Labi! Es saprotu un pat ja tu man nebūtu pateicis lai es neko viņai nesaku, es nebūtu teikusi. Taj tu esi mans brālis un es tevi mīlu. Un es zinu kas notika ar Eimiju un es zinu ka negribi nevienu meiteni tik tuvu cik bija Eimija. Ja Mia kaut ko zinās par tevi tad viņa tev būs tuvāk nekā vajag tev. Lai arī kāda viņa ir tu man esi svarīgākais cilvēks pasaulē. Tu mani aizsargā un tu darīsi visu dēļ manis un es esmu gatava darīt visu dēļ tevis!-viņa teica.
-Paldies māsiņ! Tu tik tiešām esi labākā māsa pasaulē! Es arī tevi mīlu!-es teicu un apskāvu viņu.
-Nav par ko, bet man ir jāiet uz stundu. Atšķirībā no tevis man nepatīk kavēt un šaubos ka arī tev un tētim patiks tas ka kavēju.-viņa teica un nobučojusi mani uz vaiga ieskrēja klasē. Labi ka mana māsa mani tik labi saprot.
YOU ARE READING
Angels Fly[iesaldēts]
Teen FictionStāsts turpinās par Zoī un Dilana dēlu Taileru, jeb Taju. Taču viss ir savādāk. Zoī ir mirusi un bērni jāaudzina vienam pašam Dilanam. Kā viņiem trīs-Dilanam, Tajam un Alīsijai ies bez Zī? Vai Tajs spēs satuvināties ar tēvu un pieņēmt savu īsto es? ...