Es mīlu Tevi

105 25 4
                                    

Mias skata punkts.
Ir pagājušas pāris nedēļas kopš atgadījuma ar Alīsiju. Tailers man pat paldies nepateica, bet ko gan es tur varu darīt? Lai gan man jāsaka ka viņš vairs nav tik 'auksts' kāds viņš bija. Skailere tomēr blakus viņam ir vienmēr. Viņš vēl jo projām netaisās izklaidēties ar mani un izturēties kā draugiem. Tomēr viņš mani sargā. Lai arī kas būtu mainījies un lai arī kas to būtu izraisījis, viņš uzvedas tā kā vajadzētu zinot ka es esmu tā kas viņam ir jāsargā. Lai arī kur es eju un lai arī ko man saka aiz muguras neviens pat neuzdrošināsies ko teikt sejā, jo aiz manis stāv Tailers. Ne burtiski protams. Taču viņš ar mani nerunā. Es uzlaboju savas attiecības ar viņa māsu. Viņa ir jauka. Kad ko prasu par Taileru viņa neko nesaka, aizbildinoties ka tā nav viņas vieta lai atbildētu. Es tikai vēlos kaut viņš atvērtos man. Es ticu ka zem tās maskas ir mazs, salauzts bērns kurš tikai gaida ka kāds viņu salabos. Taču lai tiktu tam klāt ir jāpārkāpj pāri trejdeviņām sienām un jāpārvar tās taisnīgi, ne ar viltu. Esmu gatava to darīt bet tas ir viņš kurš man to liedz...
Tailera skata punkts.
Pēc atgadījuma ar Alīsiju, es vēlējos kļūt labāks kaut kādā veidā, tāpēc lūdzu mammas palīdzību. Viņa man stāstīja visu ko zināja par visu. Lūdzu arī tēta palīdzību. Viņš par to zināja gandrīz tikpat cik mamma. Varēja redzēt kā tas sāpināja viņu runāt par pagātni ar mammu. Tas sāpēja arī man. Tomēr mani un tēti tas satuvināja. Alīsija bija tikai laimīga par to. Viņa daudz laika pavadīja ar Miu. Es neiebildu. Mia nav slikta, bet mani viņa ātri nokaitina un es to nevaru ciest. Es tikai piekodināju Alīsijai lai nesaka par mani neko Miai lai arī ko viņa jautātu. Alīsija arī nezin visu. Bet tas ko viņa zin, jau ir par daudz. Ja bija kāds cilvēks kuram varēju stāstīt visu un nebaidīties ka viņa to kādam izpaudīs, tā bija Skaja. Es viņu iepazīstināju ar mammu un ar tēti. Pat Alīsijai viņa sāka iepatikties. Es par to tikai priecājos. Mēs daudz laika pavadījām divatā, lielākoties kautkur augstu gaisā. Un es sāku justies tā it kā...viss beidzot iet uz...labu.
Dilana skata punkts.
Es skatījos ārā pa logu. Es vēlētos kaut Zoī būtu šeit. Visus šos gadus man ir bijis tik grūti ar Taileru. Viņa zinātu kā audzināt mazu puisēnu kurš kādu dienu kļūs par sargeņģeli. Tas kā viņš mainījās pēc mātes nāves man nepalīdzēja tikt ar viņu galā. Sajūtu siltumu istabā.
-Sveika mīļā.-es teicu.-Varbūt tevi neredzu bet vēl joprojām jūtu. Man Tevis pietrūkst.-pār vaigu pārslīdēja asara. Balss aizlūza.-Tik ļoti.-Viss palika kluss. Galvā skanēja dziesma kas atgādināja par viņu. Mūsu dziesma. Un aiz tās viņas balss sakām "Es mīlu tevi."-Es arī tevi mīlu.-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Angels Fly[iesaldēts]Where stories live. Discover now