Es nevarēju spārnus dabūt iekšā. Kas notiek? Tad atlidoja kāda sieviete.
-Sveijs Tailer!-viņa teica.
-Kas jūs esat?-es jautāju.
-Mani sauc Emīlija un es esmu tavas mammas draudzene. Tas ka tavi spārni parādās un tu tos nevari ievilkt atpakaļ nozīmē ka tava aizsargājamā ir nonākusi briesmās un viņai vajag tavu palīdzību.-viņa teica. Paga es esmu sargeņģelis?
-Es esmu sargeņģelis?-es neizpratnē jautāju.
-Jā! Tu esi ļoti līdzīgs savai mammai. Viņa arī bija sargeņģelis. Tev par šo tēmu vajadzētu parunāt ar savu tēvu.-viņa teica.
-Es ar viņu nerunāšu! Es viņu ienīstu!-es teicu.
-Es zinu! Bet tev būs labāk ja tomēr parunāsi ar tēvu. Kā nekā tava mamma bija viņa sargeņģelis!-viņa teica. Ko? Mana mamma bija tēta sareņģelis.-Tava mamma mīlēja viņu vairāk par visu kas pastāv. Viņa stājās pretī nāvei neskaitāmas reizes dēļ viņa. Tavam tēvam bija vairāk kā sāpīgi zaudēt viņu, bet neskatoties uz to ka viņš zaudēja ne tikai savu sargeņģeli, bet arī kādu ko mīlēja viņš izturēja. Viņš nenovērsās no tevis un tavas māsas. Viņš nenoslēdzās sevī, jo viņam bija jābūt stipram. Dēļ tavas mammas un dēļ jums. Tu savu tēvu novērtē par zemu. Tu nezini kāds viņš ir tad kad tu viņu neredzi! Tu neesi vienīgais kurš pārlasa sev domāto vēstuli no viņas katru dienu. Tu domā ka tēvs tevi cenšas iegrožot. Tā nav. Viņam jau no paša sākuma attiecības ar tevi nebij vienkāršas. Viņš tikai mēģina tevi auzdināt kā savu dēlu, jo tu tāds esi. Viņš centās ar tevi izveidot saikni, jo tev un viņam tādas nav un nekad nav bijis. Paprasi viņam lai viņš iedod tev izlasīt vēstuli ko viņam atstāja tava mamma. Paprasi lai tēvs pastāsta par to kā viņi ar tavu mammu iepazinās un kā iemīlējās. Tu vairāk viņu sapratīsi.-viņa teica. Es nekad nebiju domājis ka man pavērsies tāds skats uz tēti. Es nezināju... Man notecēja asara. Es tagad gribu atvainoties tētim par šiem gadiem un ar viņu izrunāties. Es jūtos vainīgs par to ko nodarīju viņam. Bet tagad man jāatrod mana aizsargājamā un viņai jāpalīdz.
-Kā es varu atrast savu aizsargājamo?-es jautāju.
-Lido! Tu jutīsi!-viņa teica. Es pacēlos spārnos un lidoju. Es pamanīju kādu meiteni kura bija piespiesta pie sienas. Viņu bija piespiedas apmēram divreiz vecāks vīrietis. Es jūtu ka viņa ir īstā. Es nolaidos zemē, tumsā kur neviens mani neredzēja.
YOU ARE READING
Angels Fly[iesaldēts]
Teen FictionStāsts turpinās par Zoī un Dilana dēlu Taileru, jeb Taju. Taču viss ir savādāk. Zoī ir mirusi un bērni jāaudzina vienam pašam Dilanam. Kā viņiem trīs-Dilanam, Tajam un Alīsijai ies bez Zī? Vai Tajs spēs satuvināties ar tēvu un pieņēmt savu īsto es? ...