Es jau taisījos iet prom, bet nepaguvu.
-Sveiks!-viņa teica. Es gāju prom, bet viņa mani paņēma aiz rokas.
-Kāpēc tu mani ignorē?-viņa jautāja.
-Paklau! Es zinu ka tevi izglābu un esmu tavs sargeņģelis, bet neviens to nedrīkst zināt. I'm a bad boy baby! Man ir reputācija. Ja nebūtu tavs sargeņģelis, vakar būtu pagājis garām pat nepaskatīdamies un tas vecis būtu tevi izvarojis. Glābu tevi jo tāds ir mans pienākums! Ja kādam pateiksi ka tevi izglābu, nebūs labi!-es teicu un pagriezies devos prom. Zinu ka agrāk vai vēlāk man būs ar viņu jārunā, bet pagaidām es gribu uzmeklēt savu bariņu. Es jutu ka Mia nav priecīga par to ko viņai pateicu. Viņa bija nedaudz bēdīga un sašutusi. Es nevaru pat iedomāties kas darījās viņas galvā. Sameklēju puišus. Mēs runājām līdz noskanēja zvans. Stunda notika skolas otrā galā. Zinot mūs, mēs tur nonācām kad stunda bija pusē.
-Kāds pārsteigums! Meisons un viņa banda kavē...-ierunājās skolotāja ar savu čerkstošo balsi.
-Da man vienalga ka kavēju. Un vēl jo vairāk man pie pakaļas ko jūs te mācat.-es teicu. Skolotāja taisījās ko teikt, bet es viņu pārtraucu.-Jā jā zinu! Pēcstundas vai pie direktora. Kāda starpība. Jēga jums to darīt. Uz pēcstundām es tāpat netaisos iet un direktors. Labi varēšu vēlreiz viņam sadirst virsū!-es iesmējos un apsēdos savā vietā pašā aizmugurē. Šķiet ka tagad Mia saprata ko domāju ar vārdiem "I'm a bad boy". Skolotāja apklusa. Arī puiši apsēdās. Es atvēru grāmatu un kā parasti ar zīmuli apzīmēju tās malas. Es ieliku austiņas un klausījos mūziku. Tad man atnāca sms no Džesikas. Viņa ir skolas mauka. Baigi grib būt ar mani kopā, apgalvo ka mani mīl utt, bet man par viņu nospļauties. Es ignorēju sms. Es ievēroju ka Mia mani vēro. Es yz viņu paskatījos ar skatienu "Atšujies!" un parādīju viņai "Fuck you". Viņa pārstāja.
Mias skata punkts.
Es Taileru nesaprotu. Vakar kad mani izglāba likās tik jauks un tagad mani atšuj. Es jau kādu brīdi viņu vēroju. Viņš sēž pēdējā solā un klausās mūziku. Man viņš interesē, viņš ir mans sargeņģelis. Sajūta ka aiz tās "Bad boy" attieksmes ir kas vairāk. Bet tomēr. Viņš neatļāva kādam stāstīt ka viņš mani izglāba. Viņš teica ka viņam ir reputācija. Viņš pamanīja ka viņh vēroju. Viņš uz manj paskatījās ar dīvainu sejas izteiksmi un tad parādīja "Fuck you". Neko sev. Sargeņģelis atradies. Ko viņš domāja ar vārdiem "Bad boy" sapratu tikai tad kad viņš ienāca klasē un apvainoja skolotāju ļoti pamatīgi un vēl pie tam lamājās. Bet mani kaut kas viņā piesaista. Es reāli neko par viņu nezinu. Es izdomāju pajautāt Sēlijai. Tā sauc meiteni kas man sēž blakus. Mēs sadraudzējāmies.
-Hey Sēlij!-es pasaucu meiteni.
-M?-viņa jautāja.
-Ko tu zini par Taileru?-es jautāju.
-Meitēn! Nedomā par viņu. Viņš ir siržu lauzējs. Katra meitene ir ar viņu gulējusi!-viņa teica.
-Tu arī?-es jautāju. Parasti fikmās cilvēks kam to jautā teiktu nē.
-Protams! Es iekritu viņa slazdā. Viņš mani savaldzināja. Teica ka mani mīl utt. Ievilka gūltā un nākamajā dienā pēc tā viss ko viņš pateica "Atšujies! Tu man neesi nekas! Tā visa bija tikai spēle!". Viņš man salauza sirdi! Et nu whatever! Dzīve turpinās!-viņa teica. Labi tas vēl jo vairāk apstiprina Taja statusu.
-Man žēl!-es teicu.
-Ah! Sen jau pāri!-viņa teica. Es neesmu stulba un saprotu ka lai arī kam pajautātu tas būs viss ko es uzzināšu. Jārunā ar pašu Taju.
YOU ARE READING
Angels Fly[iesaldēts]
Teen FictionStāsts turpinās par Zoī un Dilana dēlu Taileru, jeb Taju. Taču viss ir savādāk. Zoī ir mirusi un bērni jāaudzina vienam pašam Dilanam. Kā viņiem trīs-Dilanam, Tajam un Alīsijai ies bez Zī? Vai Tajs spēs satuvināties ar tēvu un pieņēmt savu īsto es? ...