Sorry Mia, but no!

148 25 2
                                    

Mias skata punkts.
Es ieejot klasē apsēdos aizmugurējā solā pie pašas sienas. Parasti blakus vietā sēdēja Tailers, blakus viņam paradti bija brīva vieta. Es gribu ar viņu parunāt...vēlreiz. Noskanēja zvans un klasē ienāca skolotāja. Es gaidīju kad atnāks Tailers, bet stundā viņš tā arī neparādijās. Pēc stundas ātri sakrāmēju mantas somā un steidzos atrast Alīsiju. Visu stundu jutiu kā visa Tailera banda mani vēro tā kā maniaki savu nākamo upuri. Viņi zināja ka sēdēju vietā kas atradās blakus Taileram. Un viņi visticamāk arī zināja kāpēc es sēdēju tur. Es ātri skrēju ārā no klases bet mani kāds sagrāba aiz rokas. Protams kurš gan cits kā viens no puišiem. Viņam bija oģļu melni mati. Tas ir Ouvens. Laikam. Viņš saspieda manu roku ļoti čiši un piespieda mani pie skapīšiem.
-Tev nedalec ka Tajs ir jāliek mierā. Viņam par tevi nospļuties. Tu viņam besī! Nebāz savu mazo deguntiņu tur kur nevajag mazā!-vinš teica.
-Un ko jūs man izdarīsiet?-es jautāju.
-Kā būtu ar lauztu roku vai varbūt pāris lauztām ribām. Vai varbūt pēkšņa autoavārija vai varbūt pēkšņi tu pazūdi...bienkārši tā puff un pēc kāda laika tiec atrasta pakārusies kādā vecā mājā? Varbūt labāk tad ja visi zinās ka strādā naktsklubā par striptīzdejotāju? Mm? Kuru izvēlies.-viņš ar ļaunu smaidu uz lūpām vaicāja. Kā viņš zināja kur strādāju? Jā tā ir patiesība. Strādāju par striptīzdejotāju. Es uz viņu paskatījos ar piekrītošu skatienu un viņš mani atlaida. No visiem puišiem domāju ka Ouvens būs nekatīgākais. Laikam kļūdījos. Es apskatīju savu roku kas nežēlīgi sāpēja. Tā bija gandrīz vai melna. Ouvens ir ļoti stiprs. Domāju ka viņš būs tas vājais. Populārās grupas pelēkā pele. Bet viņš ir stiprs un iebiedēt arī māk. Šaubos ka šai grupai ir tāds vājais. Neviens vairs nelīdzinās pelēkaji pelei. Lai nu kā es runāšu ar Alīsiju. Es ticu ka viņa pastāstīs. Es staigāju pa gaiteņiem meklējot Alīsiju līdz pamanīju viņu runājam ar kādu meiteni. Es piesteidzos viņām klāt.
-Sveika Alīsij!-es teicu.
-Ā! Sveika Mia!-viņa atbildēja.
-Es nu iešu! Uz tikšanos Hlo!-teica meitene.
-Hlo?-es neizpratnē jautāju.
-Man ir divi vārdi! Alīsija Hloja Meisone.-viņa teica.-Kaut ko vēlējies?
-Vispār gribēju paprasīt par Taju. Mums bija neliels konflikts. Es gribu viņu iepazīt, bet viņš neļauj. Viņš saka ka nesapratīšu un tā tālāk.-es teicu.
-Mia! Es savu brāli mīlu un pazīstu. Es zinu ko mans brālis ir piedzīvojis un ja viņš tev neļauj tad es neko neteikšu. Viņš man ir dārgākais cilvēks pasaulē un es viņu nesāpināšu pstāstot tev ko tādu ko viņš negrib lai ti zini un ko tev nevajag zināt. Piedod Mia, bet nē!-viņa teica.
-Viņš tev lika man neko neteikt? Vai ne?-es jautāju. Tajs nav stulbs.
-Jā! Viņš brīdināja ka jautāsi, bet pat ja viņš nebūtu mani brīdinājis un palūdzis lai tev neko nesaku es neteiktu. Tas ir atkarīgs no mana brāļa. Ja viņš gribēs viņš pateiks. Tas ir viņa ziņā. Es viņa darīšanās nelienu, parasti viņš pats man visu izstāsta. Es zinu kam mans brālis ir gājis cauri. Vietas kur viņš ir bijis un tas ir atkarīgs no viņa vai tu to uzzināsi vai nē!-viņa teica. Ko es iedomājos? Protams ka viņa neko neteiks. Viņas brālis viņai ir svarīgās par visu un viņa zin ka Tajs negribētu lai viņ kaut ko man saka. Un es ticēju ka viņa pateiks.
-Vai tu vari vismaz neteikt viņam ka prasīju?-es jautāju.
-Mia! Atceries šo kad prasīsi ko citu. Es savam brālim nemelošu. Es zinu ka viņš jautās un es viņam izstādtīšu visu kas notika.-viņa teica.
-Skaidrs! Paldies tāpat!-es teicu un pagriezusi Alīsijai muguru devos uz nākamo klasi. Ieejot klasē redzēju Taju kurš sēdēj viens pats. Es piegāju pie sola kur viņš sēdēja un apsēdos viņam blakus. Tailers momentā piecēlās kājās un devās sēdēt ar Leo. Tev neizdosies ar viņu parunāt! Samierinies Mia!

Angels Fly[iesaldēts]Where stories live. Discover now