4. kapitola

85 13 2
                                    

Něžně mě políbil a já se překvapivě nebránila. Když se ode mě odklonil, zahleděl se mi do očí a čekal na moji reakci z polibku.

,,Ehm, už musím domů," řekla jsem a nechala ho tam stát jako solný sloup se smutným výrazem.

Nechápu co ho to napadlo. No nic, takže zítra pojedu do školy asi sama.

Hned jak jsem přišla domů, tak jsem padla do postele. Nevyčistila jsem si zuby a ani jsem se nepřevlékla do pyžama.

Někdy kolem jedné ráno jsem se vzbudila a začala hystericky brečet.

,,Zlato? Co se stalo?"

,,Já nevím tati, nevím. Prostě jsem se vzbudila z noční můry a bylo mi děsně úzko a svírá se mi hrdlo."

Neustále jsem brečela až jsem nemohla popadnout dech.

,,Neboj, už je to dobré. Jsem u tebe."

,,Tati? Jak to, že nejsi v tuto dobu ještě někde v hospodě, jak to máš ve zvyku?"

,,Víš, rozhodl jsem se, že s pitím přestanu, kvůli tobě."

Nemohla jsem uvěřit tomu, co právě řekl. On se chce přestat bratříčkovat s alkoholem kvůli mě?

,,Víš, došel jsem k názoru, že potřebuješ dobrého otce, když nemáš matku."

,,Díky. Mám tě ráda."

,,Já tebe víc."

Pevně jsem ho objala se vší láskou a on udělal to samé.

Uvnitř sebe jsem našla už dávno zašedlou naději........naději na lepší život a najednou jsem si vzpomněla na polibek od Isaaca.

V tuto chvíli jsem si začala pohrávat s otázkou, že bych k němu mohla cítit něco víc než jen přátelství.

Tak po strašně dlouhé době je tu další kapitola. Dlouho jsem žádnou nevydala, protože jsem neměla vůbec chuť na psaní a pár dní ještě nevydám, protože jedu na soustředění a nevím jestli tam bude WiFi.

Děkuji za přečtení kapitoly i za případnou hvězdičku a komentář. ;)

Kiss me in the rain (cz/sk)Kde žijí příběhy. Začni objevovat