11. kapitola

49 10 0
                                    

Ráno

,,Hano? Kde má ložnici Trevor?" zeptala jsem se co nejmíň nápadně a co nejvíc nevinně.

,,Ve třetím patře, ale proč to chceš vědět?"

,,A kde má pokoj ředitelka?"

,,Bohužel na proti Trevora," odpověděla mi znechuceně.

,,Aha, moc díky!"

,,Ale proč to chceš vědět?" zeptala se, ale to už jsem zběsile utíkala navrch po schodech, ale moje obezita mě opravdu zmohla.

Ani ne v polovině dřevěných schodů potažených červeným kobercem se zlatým lemováním jsem skoro nemohla popadnout dech.

,,Ještě že mi tady pomůžou," pomyslela jsem si a snažila se vyjít další schod.

Když jsem byla skoro v cíli, spatřila jsem pískajícího si Trevora.

,,Ááá, slečna Holland. Tak jakpak jste se u nás vyspala," zeptal se mě se svým okouzlujícím úsměvem, po kterém jsem měla chuť ho praštit.

,,Ty....ty....ty ničiteli přátelských vztahů, ty budiš k ničemu, ty lháři. Jak jsi mi mohl tak sprostě lhát?" dostala jsem ze sebe rozzuřeně, už jen kvůli tomu, že jsem musela vyjít ty zatracené schody.

,,Ale no tak. Musíte se uklidnit, a taky zhluboka dýchat," řekl tak klidně, že jsem na něj začala vztekle ječet.

,,Já dýchat budu, ale ty asi ne, protože tě co nevidět uškrtím."

,,Halóó? Trevore, jsi v pořádku?" ozval se ženský hlas.

,,Moje matka! Dělej Holland, někam se musíš schovat. Pojď za mnou!" řekl teď už dost nervózně.

,,Ano matko, vše je v naprostém pořádku." řekl spěšně a zatáhl mě do nějaké místnosti.

,,Tak, toto je můj tajný pokoj. Matka sice o něm ví, ale nikdy zde nebyla," řekl pyšně, ale i tak šlo poznat, jak si oddechl, když slyšel ředitelku scházet po schodech dolů.

,,Ty jsi první, komu tento pokoj ukazuji. Nikdy jsem tady nikoho neměl."

,,Je to tu krásné," pošeptala jsem, ale hned jsem si vzpomněla, proč zde vůbec jsem.

,,Aby bylo jasno, tak mezi náma dvouma nic není a to hlavně kvůli Haně, která je do tebe šíleně zamilovaná."

Nejdřív jsem čekala, co mi na to řekne, ale když jsem viděla jeho překvapený výraz, začala jsem si v hlavě přehrávat, co jsem to vůbec právě řekla.

,,Bože, já jsem trubka!!!"

Už opět jsem něco úplně zbabrala. Kéž bych byla němá!

Taaaaaaaaaaaaaaaak další kapitolka je na světě a já doufám, že se líbila.
Děkuji za případné komentáře a hvězdičky a vůbec........ děkuji za přečtení. ❤❤❤❤

Kiss me in the rain (cz/sk)Kde žijí příběhy. Začni objevovat