-По дяволите! Защо просто не се съгласиш с мен и...- каза Скайлър, но аз я пресъснах.
~Гледна точка на Скайлър~
В този момент усетих нещо топло и меко на устните ми. Джунгкук...ме целуна. За миг сърцето ми спря. Целувката беше дълга и дишането ми се учести. Джунгкук прекъсна целувката.
-С-съжалявам. - каза той и заби погледа си в земята. Придърпах го към себе си и започнахме да се целуваме отново. Прекъснах целувката по средата, но той ме събори на леглото и започна да ме целува пак.
~Гледна точка на Джунгкук~
Исках просто да спрем този разговор. Не знаех какво да правя. Не исках да ѝ викам пак. Затова... я целунах. Хареса ми. Усещах как дишането ѝ се учести и спрях.
-С-съжалявам. - казах аз и забих погледа си в земята. Но тя ме придърпа към себе си и започнахме да се целуваме отново.
Скайлър спря целувката по средата, но аз исках още. Съборих я на леглото, легнах върху нея и започнах да я целувам дълбоко. Целувахме се известно време. След това ръката ми отиде под потника ѝ.
-Д-Джунгкук. Може ли...може ли да си вземем почивка? - попита тя нервно.
-Да, да, разбира се. - казах аз и се отделих от нея. Вероятно прибързах и извадих ръката си от потника ѝ.
Седнахме на леглото и Скайлър се облегна на рамото ми. Хванах я за ръката и сплетохме пръстите си.
~Гледна точка на Скайлър~
Джунгкук ме събори на леглото и започна да ме целува отново. Отначало целувките бяха нежни, но след това започва да ме целува дълбоко. Ръката му отиде под потника ми.
-Д-Джунгкук. Може ли...може ли да си вземем почивка. - попитах го нервно.
-Да, да, разбира се. - каза той и извади махна ръката си.
Седнахме на леглото и се облегнах на рамото му. Хвана ме за ръката и сплете пръстите си с моите.
Беше тихо, но той проговори.
-Съжалявам, че те целувах толкова дълбоко. - извини се той.
-Не, няма проблем. - казах аз и въздъхнах.
-Това, което каза по-рано. Наистина ли го мислиш? - попита Джунгкук.
-За кое? - попитах аз и го погледнах в очите.
-За това, че ми прощаваш. - каза той.
YOU ARE READING
I need U
Fiksi PenggemarСкайлър е американка, чието семейство се премества в Южна Корея. Приета е в престижна академия е Сеул, където си намира 3 най-добри приятелки- О Ха Ни, Су Юн и Кюнг Ми. Започва да харесва момче от нейния клас, на име Джингкук-най-популярното момче в...