Моя

765 47 2
                                    

~ГТС/ Гледна точка на Скайлър~

Събудих се с ужасно главоболие. Какво ли правех снощи? Дано да не е било откачено, че имаше доста хора. Първото нещо, което исках, беше вода. Докато се усетя, Джунгкук ми даде някакво хапче и чаша вода.

-Добро утро. Заповядай. - подаде ми чашата и хапчето и го погълнах. Също така изпих цялата вода. 

-Сипи ми още. - настоях за още вода. Какво? Имах махмурлук. Джунгкук отиде за още вода и се върна. Подаде ми чашата и я изпих на един дъх.

-Как се чувстваш след снощи? - попита той.

-Боли ме главата и ми се гади малко. Какво стана снощи? И защо съм с твоя тениска?

-Първо: ти се напи и и искаше още алкохол. Второ: не можех да те оставя да спиш с роклята, затова ти облякох тениска.

-Не съм правила нищо откачено, нали?

-Не. Само дето изревнува, защото постоянно гледах към Хе Ра, която ме закачаше. Затова си поискала още алкохол. Но те спрях.

-Благодаря. Не знам какво щях да правя, ако бях изпила още.

-Помниш ли подаръка от мен. - попита той.

-Не се сещам за нищо. - отговорих аз. Джунгкук дойде близо до мен и посочи втата ми. Имах гердан с буквата "J". Прегърнах Куки и стояхме така няколко секунди. Отделихме се един от друг, след което той ме целуна. Щях да помня тази Коледа завинаги. 

-Слизай долу да закусим. - каза той. Махнах завивките и ми стана студено. Завих се отново. 

-А, да, щях да забравя. Майка ти ги донесе. - Кук постави на леглото мои дрехи.  Станах от леглото, облякох ги и с Куки слязохме долу. Струваше ми се, че намаше никой в къщата, освен нас двамата.

-Къде са родителите ти? - попитах.

-Излязоха някъде.

Седнахме на масата и започнахме да закусваме. Имаше питки с пудра захар. 

Изядохме ги и отидохме отново в стаята му. Започнахме да играем видеоигри, и аз отново го побеждавах. 

~ГТД /Гледна точка на Джунгкук/~

Защо продължаваше да ме побеждава? Явно съм загубил тренинг. От какво е направено това момиче? Поне можех да науча нещо от нея. Тя отново ме победи.

-Добре. Да направим сделка. Ако следващия път ти победиш, ще направя каквото поискаш. Но ако аз победя, искам да... искам да...  - не можах да го измисля. - Сетих се. Ако аз победя, ще искам да ме целуваш, докато АЗ не кажа. - наблегнах на думата "аз".

I need UWhere stories live. Discover now