"Hadi ama Erin okula geç kalıyoruz . Uyan artık seni uykcu sürtük."En iy arkadaşım Bella yine her sabah ki gibi beni uyandırmk için iş başında. Bu arada ben Erin Drew . 18 yaşındayım . Belime kadar uzanan saçlara , mavi gözlere , 1.70 boya ve arkadaşlarımın söylediğine göre güzel kıvrımlı bir vücuda sahibim . Gerçi ben vücudumun güzel olduğunu düşünmüyorum ama neyse şimdi konumuz bu değil.
Bella uyanmam için başımda söylenirken nihayet gözlerimi açabildim. "Sonunda kızım ya . Kalk artık okula gitmemiz gerek' diyen Bella'yı görmezden gelerek banyoya doğru yol aldım . Ilık bir duşun ardından hazırlanmak için odama geldiğimde Bella oda da yoktu .Büyük ihtimal giderken yemem için mutfakta bana sandviç hazırlıyordur . Bende onu daha çok bekletmemek için hemen dolabımın karşısına geçtim ve giyeceğim kıyafetleri seçmeye başladım.(Giydikleri Multimedia da ). Kıyafetlerimi giydikten sonra saçlarımı ve biraz da yüzüme renk gelmesi için makyaj yaptım . İşim bitince çantamı alıp aşağıya mutfağa Bella'nın yanına indim . Benim geldiğimi anlayınca hemen sandviçi elime tutuşturup kolumdan tutatarak beni dışarı sürükledi. Bazen bu kızın bu hareketleri beni korkutsa da onu çok seviyorum . O bana göre daha çılgın ve eğlence düşkünü biri. Ben ise daha içine kapanık -ailemden kaynaklanıyor- biriyim.
Okul eve yakın olduğu için yürüyerek geldik.Okulun kapısından girdiğimizde bir sakinlik , herkesin yüzünde bir korku vardı .Tanrı aşkına bu insanların neyi var böyle . Ben bunları düşünürken Bella'nın beni dürtüklemesi ardından konuşması ile kendime geldim.
" Hey bu insanların neyi var böyle . Hepsi hortlak görmüş gibiler ."
" Evet , bu biraz ürkütücü ."
Tam Bella bir şey söyleyeceği sırada Mark'ın bana seslenmesi üzerine konuşmamız yarıda kalmıştı .
" Erin bebeğim seni çok özledim " dedi . Ah bu çocuk benim eğlence kaynağım ama şimdi okuldaki herkesin neden bu halde olduğunu öğrenmem lazım.
" Bende seni çok özledim koca oğlan ama önce bana neler olduğunu anlatman gerekiyor . Neden herkes hortlak görmüş gibi davranıyor ? " Bu sorum üzerine Mark'ın da yüzünde korktuğunu belli eden bir ifade oluştu . Hadi ama Mark sende mi ?!
" Şaka yapıyor olmalısın Erin nasıl haberin olmaz . Bugün okulumuza 5 yeni kişi gelecek ."
" Eeee ne varmış bunda ? " dedim . Gerçekten de ne var ki bunda onlarda bizim gibi insanlar.
" Erin bazen gerçekten beyninin olmadığını düşünüyorum ." Bunun üzerine Bella kahkaha attı ve;
" Sizi daha fazla dinleyemeyceğim . Ben sınıfa gidiyorum deyip yanımızdan ayrıldı . Bella gider gitmez Mark ;
" Bebeğim hatırlamıyor musun dün müdür bey okulda duyuru yapmıştı yeni öğrenciler gelecek diye onlara bulaşmamamız içinde bizi uyarmıştı." Ahh ! evet şimdi hatırladım . Ama neden onlara bulaşmamamız gerektiğini bize söylememişti.
" Ahh evet şimdi hatırladım . Peki neden müdür onlara bulaşmamamız için bizi uyarmıştı ? " dedim.
Mark derin nefes alıp sanki bir sır verecekmiş gibi bana biraz daha yaklaştı .
"Duyduğuma göre bu çocukların geçmişleri çok kötüymüş Erin. Adam öldürme,uyuşturucu , alkol gibi ne pislik ararsan hepsi bu çocuklarda varmış.Müdür ilk onları okula almak istememiş ama müdürü tehdit etmişler o da almak zorunda kalmış.Okuldaki herkes o çocuklardan bu yüzden korkuyor " ben gözlerimi pörtletmiş Mark'ın söylediklerini idrak etmeye çalışıyordum . Böyle çocuklar buraya değil hapisaneye aitler bence.
Tam Mark'a soru sormak için ağzımı açmıştım ki okulun parkından büyük bir araba ve motor cayırdatma sesi gelmiş ve herkes oraya bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
FanfictionOne direction grubu üyesi olan Zayn Malik unutun . Onun yerine ünlü olmayan , dövüşen ,sinirlenince gözü hiçbirşey görmeyen, uyuşturucu satan ve kullanan , içki içen ve kadınları sadece cinsel arzuları için kullanan bir Zayn Malik hayal edin . ...