ARKADAŞLAR LÜTFEN VOTE SAYISI ARTSIN . VOTE SINIRI +15 . BU ARADA BANA HİKAYE HAKKINDA Kİ DÜŞÜNCELRİNİZİ BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM :)
Tam Mark'a soru sormak için ağzımı açmıştım ki okulun parkından büyük bir araba ve motor cayırdayma sesi gelmiş ve herkes oraya bakmıştı.
******
Bende herkes gibi sesin geldiği tarafa baktığımda nerdeyse damarlarımdaki kan akışı duracaktı.Motordaki çocuk kaskını çıkardı ve etrafa göz atmaya başladı. Çocuk mavi gözlü sarı saçlı idi. Ardından siyah Range Rover 'ın kapısı açıldı ve ilk olarak kıvırcık saçlı yeşil gözlü çocuk arabadan indi . Daha sonra kahverengi gözlü kahverengi saçlı çocuk indi ve onun hemen ardından kahverengi saçlı mavi gözlü çocuk indi . Hepsi birlikte siyahlar içinde okulun bahçesine ilerlemeye başladılar.Ben ve okuldaki diğer herkes korku içinde onları süzerken bir başka araba cayırdatması duyuldu. -Hadi ama burası okul pislikler yarış pisti değil.Diğerlerinden gözümü ayırıp sesin geldiği yöne baktım . Arabadan diğerleri gibi serseri edasıyla siyah saçlı ve ela gözlü bir çocuk indi .Tanrım bu çocuk çok yakışık... AHH sürtük iç sesim kes sesini. İç sesimden kurtulup arabadan inen çocuğa bakmamla bir çift ela gözle karşılaştım.Korkuyla gözlerimi kaçırdığımda o da hiç birşey olmamış gibi diğer arkadaşlarının yanına gitti. Bella'nın konuşmasıyla kendime geldim.
" Aman Tanrım ! Bu serseriler çok seksi Erin .Hemen birini kendime ayarlamalıyım " dedi.
Mark ve ben Bella'nın bu söylediğine karşı göz devirdik. Daha sonra Mark uyaran bir ses ile ;
" Onlardan uzak durmalısın Bella. Onlar gerçekten tehlikeli tipler . Bakışları bile bir insanı öldürecek dercede korkunç ." Bella Mark'ın bu söylediğine omuz silkmekle yetindi .Zilin sesini duyunca Bella'nın koluna ve onu sınıfa sürükledim . Sınıfa geldiğimizde yerimize oturduk ve Mr. Walker sınıfa girdi.
********
Dersin bittiğini belli eden zil çaldığında aevinçle yerimden kalktım . Artık bu derslere gerçekten dayanamıyorum .Tamam Mr. Walker yakışıklı bir öğretmen ve herkes derste onu salyalarını akıtarak dinliyor ama ben öyle tiplerden değilim . Sınıftan çıkmak için hem derste uyuya kalan Bella'yı uyandırmaya çalışıyorum hem de kitaplarımı topluyordum. Bella bir gözünü açıp
" Ben biraz daha uyuyacağım Erin .Hem bundan sonra ki ders boş hem de bu sınıf . Sen git sonra görüşürüz " dedi.
" Tamam seni uykucu cadı ben bahçeye çıkıyorum . Görüşürüz " deyip Bella'yı öptüm ve sınıftan dışarı çktım . Koridorda ilerlerken ses çıkarmamaya çalışıyordum çünkü herkes dersteydi. Tam erkekler tuvaletinin önünden geçerken büyük bir gürültü geldi . Neydi bu gürültü ? . Kafamın içindeki sorulara ve merakıma yenik düşüp kapının kenarından içeri baktıp. İçeri baktığımda bugün okula gelen serserilerden kıvırcık saçlı ve sarışın olanı ve onların ayaklarını dibinde yüzü kanlar içinde yerde yatan okulun futbol takımında ki Mike gördüm . Korku tüm bedenimi kaplarken ellerim titremeye başladı. Bu çocuklar gerçekten çok korkunçlar . Başıma bela açmamak için hemen buradan gitmem gerektiğini anladığım da hızla arkamı döndüm ve sert bir gövdeye çarptım . Kime çarptığımı görmek için kafamı kaldırdığımda bana sinirle bakan bir çift ela gözle karşılaştım .
Aman Tanrım Erin şimdi sıçtın ! !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
FanfictionOne direction grubu üyesi olan Zayn Malik unutun . Onun yerine ünlü olmayan , dövüşen ,sinirlenince gözü hiçbirşey görmeyen, uyuşturucu satan ve kullanan , içki içen ve kadınları sadece cinsel arzuları için kullanan bir Zayn Malik hayal edin . ...