"İz"

35.9K 1.1K 44
                                    

"B-ben açıklayabilirim Z-zayn . O beni zorla sıkıştı- " dememe kalmamadan yanağımdaki sıcaklıkla susmuştum.Evet yine bana tokat atmıştı.Sızlayan yanağıma Elimi götürdüm.Korkudan yüzüne bakamıyordum.Hemen buradan kaçmak istiyordum yoksa beni yine dövebilirdi.

"Seni o kadar uyarmama rağmen beni dinlemedin.Sana tecavüz etmeye çalıştığın da ağlamasını biliyorsun ama meğersem dünden razıymışsın . Sana öyle birşey yapacağım ki bir daha asla sözümden çıkamayacaksın ! "diye kükrediğinde geri geri gitmeye başlamıştım.

"Zayn y-yalvarırım dinle beni.Göründüğü gibi değil.O beni zorla öp-"

"Kes sesini ! " diye beni yerimden sarsacak şekilde kükremişti.Şu an patlamaya hazır bomba gibiydi.Boynundaki damarları sayabiliyordum.Elinden kurtulmak için arkama dönüp odamaya kaçmaya başladım ama tabi ki başarısız oldum.Güçlü kollarıyla beni durdurmuştu.Saçlarımın çekilmesiyle acıyla çığlık attım.Beni arabaya sürüklemeye başladığında hem dua ediyor hem de yalvarıyordum.

"Zayn l-lütfen yalvarırım.Benim bir suçum yok.Beni zorla öptü. "

"L-lütfen" o ise beni dinlemiyordu.Göz yaşlarım yüzünden önümü göremiyordum.Arabaya geldiğimizde beni hızla içeri itti. O da araba binince gaza kökledi.Deli gibi ağlayıp titriyordum.O kadar sinirliydi ki konuşmamaya karar verdim.Ani fren yaptığında kafamı çarpmıştım.Harika ! Saçlarımın acısı yetmiyormuş gibi bir de kafamı vurmuştum ve feci şekilde ağrıyordu.Gelip kapımı açıp kolumdan tuttuğu gibi beni dışarı fırlattı.Tam düşeceğim sırada kolumdan tutarak eve sürükledi.

Eve girdiğimizde boştu.Beni kurtaracak kimse yoktu , yaşlı hizmetçi kadın bile. Sürüklediği yere bakınca geriledim.Beni daha önce dövdüğü yere götürüyordu.Tanrım ! oraya tekrar gitmek istemiyordum çünkü başıma geleceklerden korkuyordum.Daha çok elinden kurtulmak için çırpınmaya ve ağlamaya başladım. "Yalvarırım beni oraya götürme.Bana işkence edeceksin biliyorum .Lütfen dinle beni , gerçekten ben onu öpmedim , O zorla öptü." Bir erkeğe yalvaracağım aklımdan bile geçmezdi ama şu an o kadar acınası bir durumdayım ki .Odanın kapısını açtığında beni duvar kenarına fırlattı ve kapıyı kitledi.Duvar kenarına sinmiş hıçkırarak ağlıyordum.Odanın diğer köşesinde bulunan masanın yanına doğru ilerledi.Ben ise kafamı bacaklarımın arasına almış kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Oturmaktan popom uyuşmaya başladığında ve bana yaklaşan adım seslerini duyduğumda kafamı kaldırdım.Zayn elindeki demirle bana doğru ifadesiz bir yüz ifadesiyle ilerliyordu.Biraz daha bana yaklaşınca elindeki demirin ucunda kızgın ateşten çıkmış "Z" harfi şeklinde küçü bir demir vardı.Lütfen biri bunun şaka olduğunu söylesin !

" Bundan sonra bana ait olduğunu gösteren ve hiçbir zaman silinmeyecek bir izin olacak.Bunu yapmam için beni sen zorladın.Üzgünüm bebeğim.Şimdi rahat dur biraz acıtabilir ! " dediğinde hızla ayağa kalktım ve kapıya koştum.Hem kapıya vuruyor hem de YARDIM EDİN diye bağırıyordum.Zayn kolumdan tutarak beni kendine döndürdü ve kapıya yasladı.Kaçamam için bacaklarımı bacakları arasına aldı ve eliyle sol omzumun üzerini açtı.

" Y-yalvarırım yapma "

"Kapa çeneni artık ! " demesiyle demiri omzuma bastırdı.Acıdan koca bir çığlık atmıştım ve şiddetli ağlamaya tekrardan başlamıştım.Demiri omzumdan çektiğinde eski yerine yani masaya koymaya gitmişti.Omzumun ağrısıyla kapıya sürtünerek yere oturdum.Omzum da hissettiğim sıvıyla omzuma baktım.Gördüğüm şeyle gözlerim kocaman olmuştu.Omzum da kocaman bir "Z" harfi vardı ve kanıyordu.Ağlamama devam ederek duvar kenarına yere uzanıp gözlerimi kapattım.

Kapı sesi duyduğum da Zayn'in çıkmış olduğunu yerine daha önce ki gelen doktor olduğunu gördüm.Yavaşça ayağa kalktım ve sırtımı duvara yasladım.Doktor yavaşça yanıma gelip oturdu.Kolumu görünce gözleri kocaman oldu.Birşey söylemek için ağzını açtı ama birşey söylemeden geri kapattı. "Şimdi koluna pansuman yapacağım . " dediğinde yavaşça başımı salladım.

Yanında getirmiş olduğu çantasını açıp pansuman yapacağı malzemeleri çıkardı.Tenterdiotu koluma sürdükten sonra sargı beziyle sardı. "Sana ağrı kesici vereceğim .Ayrıca sürmen için melhem ve sargı bezi vereceğim.Hadi seni yukarı çıkaralım Bay Malik öyle söyledi " dediğinde başımı salladım ve yavaşça doktorun yardımıyla ayağa kalktım.Odaya geldiğimizde yavaşça yatağa uzandım.

"Geçmiş olsun "

"Teşekkür ederim " dediğimde odadan çıktı.Doktor çıkar çıkmaz gözlerimi kapattım . Tek istediğim uyumaktı.Olanları düşünmek ruhen ve bedenen beni mahvediyordu.Neden bana bunları yapıyordu ? Neden ben ? Halbuki benim hiçbir suçum yoktu.Piç John'un oynu yüzünden acı çeken yine ben olmuştum.Bular benim için fazlaydı hem de çok fazla .Ben özgür bir kızdım.Ailem bile bana el kaldırmazken o hem bana tokat atmış hem de beni dövmüştü.Yaptığı son şeyi söylemek bile istemiyordum.Hayatım da yapmadığım şeyi bir erkeğe yalvarmayı da yapmıştım .Ona yalvarmıştım.Onun yüzünden güçsüzleşiyordum.O beni yok ediyordu.Kendine güvenen,korkusuz Erin'i yok ediyordu ama buna izin vermeyeceğim.O göt herifin beni güçsüz düşürmesine izin vermeyeceğim ! Ben de Erin Drew isem ona bu zevki tattırmayacağım.Bana koyduğu bütün yasakları çiğneyeceğim.

ZAYN'İN AĞZINDAN

Sakinleşmek , ona daha fazla zarar vermemek için kendimi evden nasıl dışarı attım hatırlamıyorum.Beni dinlememesi , erkeklerin ona yakınlaşması için fırsat vermesi sinirlerimi alt üst ediyor ama artık kolundaki o iz onun başkasına ait olduğunu gösteriyor.Hiçbir zaman geçmeyecek ve her zaman orada olacak o iz.Evden çıkarken ne kadar aklım onda kalsa da doktoru arayıp eve ona pansuman yapması için gitmesini söylemiştim çünkü bu sinirle onun yanında daha fazla duramazdım.Arabayla son sürat ilerlerken nereye gittiğimi bilmiyordum.Önüme çıkan arabaları umursamayıp gözü dönmüş manyaklar gibi arabayı sürüyordum.Sonunda bir uçurumun tepesinde durunca sakinleşmek için arabadan indim ve gökyüzünü izlemeye başladım.Cebimden çıkardığım sigaramı ağzıma attım ve yakıp dumanını içime çektim .Acaba Erin şu an napıyordur ? Beni sinir etmeseydi şimdi rahatça ona sarılarak ve kokusunu içime çekerek beraber uyuyor olurduk ama o tam tersine benim sinirlenmem için elinden geleni yapıyordu.Onu dövmem yetmezmiş , hiç korkmazmış gibi beni dinlemiyordu.Sigara sinirimi yatıştırmaya devam ederken çalan telefonumla irkildim.Telefona baktığımda arayan kişiyle kaşlarım çatılmış , vücudum sinirden kasılmıştı.

ARKADAŞLAR YORUM YAPANLAR , ÖZELLİKLE UZUN YORUM YAPANLAR VE VOTE İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.FARKINDAYIM ÇOĞUNUZ HİKAYENİN GEÇ GELMESİNDEN ŞİKAYETÇİSİNİZ AMA ARTIK DAHA ERKEN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM.HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM VE ÇOKKKK ÖPÜYORUM MELEKLERİM.VOTE SINIRI +75 YORUM SINIRI +35. İYİ OKUMALARRRRR :) :) <3 <3 <3

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin