Sana İhtiyacım Var.

32.6K 1K 91
                                    

ZAYN'İN AĞZINDAN

Gitmesine izin verdiğim için kendime kızıyordum.Kafasını dinlemeye ihtiyacı vardı farkındaydım ama gitmesine izin vermemeliydim.Gidip onu geri getirmeliydim.Gerekirse benimle hiç konuşmasın ama benden uzak olmasına izin veremem.Nerdeyse 1 gündür onu görmüyorum.Bu benim için çok fazlaydı.Ondan bu kadar uzun süre ayrı kalmam çok bile.Sesini duyamamak, gülüşünü görememek , gözlerine bakamamak en önemlisi kokusunu alamayıp ona dokunamamak benim için çok zordu .O benim uyuşturucum gibi.Bırakmak istediğim ama bırakamadığım onu gördükçe ona bağlandığım uyuşturucu gibi . Derin bir nefes alıp yerimden kalktım ve depoya gitmek için evden çıktım.Daha fazla oturup onu düşünürsem kendime engel olamayıp gidip onu buraya getirirdim.

Son yumruğumu da indirdikten sonra yere oturdum.Tam 3 saattir buradaydım ve epey yorulmuştum.Kum torbasını yumruklamaktan ellerim uyuşmuştu.Kafamı dizlerime dayayıp nefesimi düzene sokmaya çalıştım.Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.Derin bir nefes alıp sırt üstü yere uzandım.Buraya biraz olsun onu düşünmemek , kafa dağıtmak için gelmiştim ama bir türlü aklımdan çıkmamıştı.Yarın gidip onu akşam yemeğine çıkaracaktım ve zorlada olsa benimle birlikte kalacaktı.Gerekirse onu evime getirip yatağa bağlayacaktım.Evet evet kesinlikle bunu yapacaktım.Yüzümdeki gülümsemeyle yerimden kalktım ve evime gitmek için depodan dışarıya çıktım.Arabama biner binmez hemen çalıştırıp gaza yüklendim.O kadar yorgundum ki hemen evime gidip uyumak istiyordum.Yarın için enerjim yerinde olmalıydı.Kısa bir süre sonra evimin önünde durunca gülümsedim.Sonunda ! Arabadan iner inmez arabanın anahtarını dışarıdaki adamıma fırlattım ve içeri girmem için açılan evin kapısından içeri girdim.İkişer ikişer merdivenleri çıktıktan sonra kendimi odamdaki banyoya attım.Terden ıslanış t-şörtümü çıkardım ve gelişi güzel bir yere attım.Altımdaki eşofmanımı da baksırla çıkarıp fırlattıktan sonra kendimi sıcak suyun altına bıraktım.

Kısa bir duş aldıktan sonra havluyu belime sarıp odama geçtim.Dolabımdan baksırımı alıp üstüme geçirdim.Baksırla uyumayı çok seviyordum. Yatağıma girer girmez gözlerimi kapattım.Bir an önce sabah olmasını istiyordum.Yarın ilk iiim gidip Erin ' i görmek olacaktı.Kokusunu içime çekip o dolgun dudaklarına yapışacaktım.

-------------

Telefonumun sesini duyunca alıp hemen kapattım ve uyumaya devam ettim.Tekrardan çalmaya başlayınca sinirle telefonu elime aldım.Arayanı gerçekten sikerek öldüreceğim . Hala gözlerim kapalıyken sinirle telefonu açıp kulağıma koydum.

" Hangi deli seni sikti de beni bu saatde arıyorsun ? "

" Dostum hemen buraya gelmelisin . " Arayan Liam ' dı.

" Yine ne bok oldu ? Kendiniz halledin ! " diye kükrediğimde Liam ' ın sakinleşmek için derin bir nefes verdiğini duydum ve açıkcası sikimde bile değildi.

" Erin seni salak . Konu Erinle ilgili hemen buraya gel ! "

" Ne ? Erine birşey mi ol- "

" O koca çeneni kapa ve depoya gel . Acele et " deyip telefonu suratıma kapattı.Telefonu yatağa fırlatıp hızlıca ayağa kalktım.Dolaptan gelişi güzel bir pantolon ve t-şört alıp üstüme geçirdim.Deri ceketimi de giydikten sonra telefonu alıp koşarak aşağıya indim.Botlarımı da ayağıma geçirdim ve anahtarlarımla dışarı çıktiım.Koşar adımlarla arabama ilerlerken sinirden kudurmak üzereydim . Kendimi arabanın içine atar artmaz arabayı calıştırıp gaza yüklendim.Şu an tek düşündüğüm Erin ' e ne olduğuydu.Eğer ona kötü birşey olduysa tanrı şahidim olsun ki ona zarar verenin dünyayı başına yıkarım. Deponun önüne gelince aniden frene basmamla büyük bir gürültü yükseldi.Arabayı söndürmeden koşarak içeri girdim.Çoçukların hepsi koltuklarda oturmuş birbirlerine bakıyordu.Benim geldiğim gördüklerinde hepsi ayağa kalktı.

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin