Geçmiş.

38.3K 1.2K 133
                                    

Sinirle derin bir nefes alıp telefonu açtım. "Ne istiyorsun seni piç kurursu ! "

"Ovv sakin ol sert çocuk.Bakıyorum yolladığım resmi görmüşsün . "

"Seni öldüreceğim , derilerini yüzüp köpek balıklarına yedirteceğim."

"Hayal gücüne hayranım Zayn . Bu arada aramışken söyleyim Erin'i o dolgun dudaklarından öpmek öyle güzel bir histi ki şu an vücudum hala onu arzuluyor.Sikimi onun içine sokmak , onu hissetmek o kadar çok istiyor-" daha fazla dediklerini duymamak için hızlıca telefonu kapattım .O orosbu çocuğunu öldüreceğim sikini koparıp ona yedirteceğim.Araba atlayıp tekrar fırlamış olan sinirimi yatıştırmaya çalışıyordum.Bu sinirle gözümü kırpmadan adam öldürecek durumdaydım.Arabanın torpido gözünü açıp ilaçlarımı çıkardım.Gerzek doktorumun vermiş olduğu sinir haplarımdan ikişer tane ağzıma attım ve arkama yaslanıp karşıyı izlemeye başladım.

--GEÇMİŞ --

Jack ile oturmuş sohbet ediyorduk.O benim buradaki tek dostumdu.Bu bataklığa battığımda yanımda olan , bana yol gösteren , pisliğimi temizleyen tek kişi oydu.

"Zayn bugün zengin bir züppeyi indirecekmişiz . Patronun bize verdiği yeni görev. "

"Bana uyar dostum.Bize de eğlence çıktı. "

"Evet ama benim şimdi gitmek lazım . Akşam görüşürüz . "

" Yine mi o kızı gözetleyeceksin ? " dediğimde küçük bir kahkaha attı ve kapıya doğru ilerledi.Bu çocuk beni öldürüyor.Aşık olduğu kızı hergün takip edip uzaktan izliyordu.Hakkında herşeyi biliyor.En sevdiği içecek , favori şarkısı , en sevdiği yemek ... Daha ne ararsanız ama tüm bunlara rağmen kızın karşısına çıkmaya , reddedilmeye korkuyor.Jack'e ne kadar onun karşısına çıkması için dil döksemde yine kendi kafasındakini yapıyordu.Ahh neydi şu kızın adı Erica mı ? Hayır hayır Eri- Hah evet Erindi.Kızı hiç görmesemde Jack'in hergün onu anlatmasından ve ondan bahsetmesinden kızı tanımış kadar oldum.Jack'in ona olan bu bağlılığına gülümseyip yerimden kalktım.O kıza o kadar bağlanmıştı ki kız için yapamayacağı şey yoktu .Hatta daha geçen sene çalışmak için başvurduğu iş yeri onu işe almadığı için orayı kapattırmıştı.Sersem ! Bunları düşünürken ne zaman yatağıma geldiğimin farkında değildim.Madem buraya kadar geldim uyumamda sakınca yoktu.Akşam ki görevimde uyukusuz olmak istemiyordum.Kendimi yatağıma atıp gözlerimi kapattım ve bunu yapar yapmaz uykuya daldım.

Birinin beni kolumdan dürtmesiyle homurdanıp kafamı yorganın altına soktum.

" Zayn dostum artık kalkmalısın .Bilmem hatırlıyormusun ama öldürmemiz gereken biri var " demesiyle küfür savurarak yataktan fırladım.Nasıl unutabildim.Hızla botlarımı ayağıma geçirip aşağıya silah deposuna indim.Silah çantamı alıp arabaya atladım ve Jack'in gelmesini bekliyordum.Çok geçmeden Jack de arabaya binince diğer adamlarla buluşacağımız yere doğru sürdüm.Yol boyunca hiç konuşmadık.Konuşmamak da benim işime gelmişti çünkü eğer konuşmaya başlasaydık yine o kızdan bahsedip beni deli edecekti.Adamlarla buluşacağımız yere gelince hep beraber siyah bir kamyona bindik.Eve yaklaştığımızda kamyonu uzak bir yer park etmemiz gerekti.Hepimiz arabada sis bombalarımızı ve silahlarımızı hazırlıyorduk.Bu işi kusursuz ve sessiz halletmeliydik.Jack planı anlatmaya başladığında hepimiz pür dikkat onu dinliyorduk.

"Herkes ikişerli gruplara ayrılacak . Sizden çok sessiz olmanızı istiyorum. Her ihtimale karşı 2 tetikçide bizi koruyacak . İlk olarak korumaları hallediyoruz.Asıl adamı Zayn ve ben halledeceğim.Şimdi herkes işinin başına ! " diye bağırınca kamyondan inip sessizce eve doğru ilerledik.Jack'in emri ile iki adam kapıdaki korumaları halletti.Diğer iki kişiyede arka tarafa gitmesi için emir verdi. Biraz bekledikten sonra Jack 'in bana verdiği işaretle evin kapı kilidini açtım.Bu benim için çocuk oyuncağıydı.Tam içeri gireceğim sırada Jack kolumdan çekerek beni arkasına aldı .

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin