Söyledikleriyle daha da kızarırken bu halime gülümsüyordu.İkimizde uyum içerisindeydik ve bu beni mutlu etmişti . Sonun da büyük merdivenlerin başına geldiğimizde kafamı kaldırıp manzarayı süzdüm. Bu elbiseyi iyi ki de seçmiştim . Çünkü içerideki herkes benim gibi hatta benden daha iyi giyinmiş olanlar bile vardı. Bu yemeğin normal bir akşam yemeği olmadığını herkes bu manzaradan anlayabilirdi . Zayn bana dönüp güven verici bir gülümseme yolladığında aynı şekilde bende ona gülümsedim.İkimizde uyumlu ve yavaş adımlarla merdivenlerden iniyorduk. Böyle bir ortamda nasıl davranacağımı tam olarak bilmiyordum. Hadi ama hanginiz daha önce böyle bir ortam da bulundunuz ? İnsanların arasına karıştığımız da Zayn ' in herkesle selamlaştığını gördüm. Aman Ne Güzel ! Kendimi rezil edecek bir şey yapmamalıyım. En önemlisi Zayn ' i . Buradaki herkes onu tanıyordu ve saygı duyuyordu . Sonunda oturacağımız masaya ulaştığımızda çok dikkat çekmemeye özen göstererek tutmuş olduğum nefesimi dışarı salmıştım. Buraya kadar nasıl bayılmadan geldim o da tartışılacak bir konuydu ama bunu şimdi burada düşünmek istemiyordum. Masaya göz attığımda çocuklarında gelmiş olduklarını gördüm . Hepsi Zayn gibi takım elbise giymişti. Bu halleriyle ne kadar da suçsuz duruyorlardı . Gerçekte nasıl biri olduklarını bilmesem ben bile şu tatlı gülümsemelerine inanacaktım . Zayn oturmam için sandalyemi çektiğinde teşekkür ederek kibarca yerime oturdum.Zayn de yerine oturunca çocuklarla birlikte koyu bir sohbete daldılar.Hah ! Ben ise sadece oturup onları dinliyor ya da etrafı inceliyordum.
" Benim bir işim var onu hemen halledip geleceğim sakın bir yere kaybolma " yine eski 'benim dediğim olur ' Zayn gelmişti . Resmen bana çocuk muamelesi yapıyordu . Beyinsiz !
" Anlaşıldı mı ? " diye sorunca başımı sallayarak onu onaylamıştım. Zaten nereye gidecektim ki ? Yanağıma öpücük kondurup çocuklarla birlikte masadan kalktılar. Gözden kaybolana kadar onları izlemiştim.Tekrar etrafı izlemeye başladığımda bana doğru yaklaşan biri gözüme takılmıştı.O da herkes gibi takım elbise içindeydi.Gözlerimi kısarak yüzünü görmeye çalış - . T-Tanrım ! Bu John ' du . Hızlıca kafamı başka tarafa çevirmiştim. Lütfen beni görmemiş olsun . Lütfen .Yanımdaki sandalyenin çekilme sesini duyunca içimden büyük bir küfür savurdum. Ben şimdi bundan nasıl kurtaracaktım. Zayn seni lanet olası nerdesin !
" Seni burada görmeyi beklemiyordum Erin " iğren sesi kulaklarıma dolduğunda istemeyerekte olsa yüzüne bakabilmiştim. Ah yine o piç sırıtışı. Cevap vermeden tekrar bakışlarımı başka bir tarafa çevirdim . Belki siktir olup giderdi.
" Bakıyorum Zayn seni iyi eğitmiş " şu çocuğun üstüne atlayıp dilini kesersem hiç şaşırmayın .
" Neden beni rahat bırakmıyorsun ? "
" Seni
rahat bırakmamı mı istiyorsun ? " bir de soruyor . Piç !
" İnanmayacaksın ama tam olarak istediğim bu . " dedim sesime alay katarak . Onun tepkisi ise bu halime gülmek olmuştu.
" Peki ama bir şartla ? "
" Ne istiyorsun ? "
" Benimle dans etmeni " ne saçmalıyordu bu göt beyinli .
" Ne dediğinin farkında mısın sen ? Zayn seni öldürür "
" Hadi ama Erin sadece dans edeceğiz hem Zayn
gelmeden ben gitmiş olacağım ama eğer kabul etmezsen Zayn gelene kadar burada otururum " bir de beni tehdit ediyordu . Bu çocuk gerçekten dayağı hak ediyordu. Ne kadar dans etmek istemesem de Zayn gelmeden önce onun buradan gitmesi gerekiyordu.Yoksa olacakları düşünmek bile içimi ürpertmeye yetiyordu.İstemeyerekte olsa uzatmış olduğu elimi tutup ayağa kalktım.Beraber dans edenlerin arasına doğru ilerliyorduk. Ne kadar baksam da Zayn ya da çocuklar ortalıkta yoktu . Hiçbiri ! Kolumdan çekilip bir bedenim sert bir bedenle temas ettiğinde bakışlarımı hemen önüme çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
أدب الهواةOne direction grubu üyesi olan Zayn Malik unutun . Onun yerine ünlü olmayan , dövüşen ,sinirlenince gözü hiçbirşey görmeyen, uyuşturucu satan ve kullanan , içki içen ve kadınları sadece cinsel arzuları için kullanan bir Zayn Malik hayal edin . ...