Korkuyorum.

39.5K 1.1K 68
                                    

Annemle konuşmamızın ardından eve gelmiştim. Bella'nın onun evinde kalmam için ısırlarlarına rağmen kendi evimde kalmak istemiştim.Eve geldiğimde uzun ve sıcak bir duş almıştım. Hem ısınmamı hem de rahatlamamı sağlamıştı.Şimdi ise patlamış mısır yeyip film izliyordum.Film bittiğinde üzerime çöken uykuyla yerimden kalktım ve uyumak için odama çıkıyordum ki kapı zili buna engel oldu.Saat nrdeyse 20:00 olmuştu .Kapıyı açtığımda karşımda iri yarı bir adam duruyordu.

"Merhaba Efendim beni Bay Malik gönderdi.O işlerinden dolayı gelemeyceği için beni sizi korumam için gönderdi . " ağzım açık karşımdaki adama bakıyordum.Kendi yetmiyormuş gibi bir de korumalarını yolluyordu.

"Zayn'e kendimi koruyabileceğimi , onun korumasına ihtiyacım olmadığın söyleyin. Şimdi gidin ve bunu ona iletin ! "

"Üzgünüm efendim ama aldığım emir ne olursa olsun Bay Malik gelene kadar burada beklemek. "

"Ahh senin de o Zayn serserisininde CANI CEHENNEME ! Sizinle uğraşamaycağım. " deyip kapıyı adamın suratına kapattım.Sinirden ateş püskürüyordum.Önce sen döv şimdi de beni koruması için adam yollasın.Tanrım sen bana bol sabır ver ! Merdivenleri çıkıp odama girdim ve kendimi yumuşak yatağıma attım.İşte bun ihtiyacım vardı.Gözlerim daya fazla dayanamadı ve uykuya teslim oldu.

ZAYN'İN AĞZINDAN

Çocuklarla oturmuş konuşuyorduk.Bazı düşmanlarımız Erin'i evime girerken görmüş . Güvende olduğundan emin olmak için en iyi adamlarımdan birini evinin önüne gönderdim ve her 30 dakika da bir bana haber vermesini emretmiştim.Hatta birazdan beni araması gere- .Evet doğru tahmin şu an beni arıyor.Elimdeki içki bardağını masaya bıraktım ve telefonuma cevap verebilmek için sessiz bir yere geçtim.

"Ne var ? "

"Efendim Bayan Erin şu an da uyuyor.Tehlikeli bir durum yok . "

"Tamam.Artık beni her 30 dakika da bir aramana gere yok ama eğer ters bir şey olursa hemen beni arıyorsun.Yanına 2 kişi daha yollayacağım. " deyip telefonu kapattım.Çocukların yanına gittiğimde masa sürtüklerle doluydu.Kızıl saçlı bir sürtük beni elimden tutup sürüklemeye başladı.

Bir odaya girer girmez kızı sertçe duvara yapıştırıp boynuna yapıştım.Zevkle inlediğinde elbisesini hızla üzerinden çıkardım ve onu yatağa fırlattım.Sinirimi çıkarmak için iyi denk gelmeşti.Zavallı sürtük birazdan başına geleceklerden haberi yoktu.

Üstümdekileri çıkarıp yatağa ilerledim.Karşımda sürtük arsızca beni süzüyordu.Vakit kaybetmeden üzerindeki yerimi aldım ve hızlıca penisimi içine soktum.Bunu yapmamla birlikte acı bir çığlık attı. "Heyy sakin ol koca oğlan canımı yakıyor-"

"Kapa çeneni " diye bağırıp onu susturdum.Her gel-git de daha da hızlanıyordum.O ise altımda deli gibi inliyordu.

İşte bu inanılmaz hoşuma gidiyordu.Altıma yatan sürtükleri sertçe becermek.Son kez sertçe içine girdim ve boşalacağımı anladığımda içinden çıktım.Saçlarından tutup kafasını penis hizama getirdim ve prezervatifi çıkarıp yüzüne boşaldım.Bunu yaptığım için söylenmeye başladı.Onu yatağa ittirip üstümü giyindim ve kendimi odadan dışarı attım.

Çocuklara baktığımda hala sohbet ediyorlardı.Onlara görünmeden barın arka tarafına çıkıp sigara içmeye başladım. Telefonum çalmaya başladı.Cebimden çıkarıp ekrana baktığımda Paul yazısı gördüm.Hemen cevapla tuşuna bastım.

"Yine ne var ? "

"Efendim evin önünde bir araba dolaşıyor.Birşey olduğunda size haber vermemizi istemiştiniz de . "

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin