SİNİR KRİZİ

39.7K 1.2K 70
                                    

Korkudan ağlamaya başlamıştım bile.Zayn hızla beni omzuna aldı ve merdivenleri inmeye başladı.Büyük demir bir kapının önünde durunca burasının bodrum katı olduğunu anladım.Kapıyı açıp içeri girdiğinde beni yere fırlattı ve bağırmaya başladı.

"Sana erkeklerden uzak dur demiştim ama sen beni dinlemedin ve tam tersine daha çok yakınlaştın."

"B-ben ö-özür dilerim." diye kekelemeye başladığımda yanağımda bir sıcaklık hissetmiştim. Evet yine bana tokat atmıştı.Ağzıma metal tadı gelince dudağımın kanadığını anladım.Yavaşca kafamı çevirip yüzüne baktığımda gözleri gece kadar karanlıktı.Dudağımın kanadığını görünce bir an duraksadı ama sonra boğazıma yapıştı.

"Seni son kez uyarıyorum Erin . Eğer bir daha senin yanında erkek görürsem ya da benim sözümü dinlemezsen yemin ederim sana öyle şeyler yaparım ki ölmek için yalvarırsın ! " diye kükreyip beni yere fırlattı ve karnıma tekme atmaya başladı.

"İşte bu da cezan Erin ! Hatta bu daha az bile ! " deyip vurmaya devam etti. Ben ise sadece acı çığlıklar atıyordum. Tekme atmayı bırakıp geri çekildi ve bana eğilip saçımdan tuttu.

"Bence bu kadar dayak sana yeter ama bir daha sözümü dinlemezsen yapacaklarımın yanında çocuk oyuncağı kalır " dedi ve odadan çıktı.

Ben ise sessizce ağlayıp acımın dinmesini bekliyordum ama acı daha çok vücudumu ele geçiriyordu.Artık gözlerim daha fazla açık kalamadı.Gözümden düşen son damlayla gözşerimi kapadım.Galiba ölümüm böyle olacak.

***********

Gözlerimi yavaşça açtığımda kendimi yumuşak bir yatakta buldum.Etrafıma göz attığımda bir yatak odasında olduğumu gördüm.Oda siyah ve gri renklerle dekore edilmişti.Gözüm duvarda çizili karikatürde takılı kaldı. Çok güzel bir çizimdi. Birden kapı açıldığında yerimden sıçradım ama sonra bunu yaptığıma pişman oldum.Çünkü kasıklarım çok feci acımıştı.Zayn yavaşça yatağa ilerledi ve yanıma oturdu.Refleks olarak geri çekildim.

"Erin bak ben özür dilerim gerçekten kendimi kaybettim.Sana vurmak istememiştim ama sinir krizlerim yüzünden ne yaptığımı bilmiyordum . " dedi üzgün bir yüz ifedesiyle . Ben ise sadece onu dinliyordum.Konuşmaya niyetim yoktu.O da benim konuşmam için bekliyordu ama konuşmayacaktım. Konuşmayacağımı anladığında o konuşmaya devam etti.

"Anlaşılan konuşmayacaksın.Neyse ben çıkıyorum sende dinlen. Doktor birkaç gün kendini çok zorlamamanı ve ilaçlarını da düzenli almanı söyledi.Ben aşağıdayım bir şey istersen seslenirsin" dedi .Ben de sadece kafamı sallamakla yetindim.Zayn odadan çıkınca biraz daha yatakta durdum.Sonra sıkılınca yavaşça yataktan kalktım.Odanın içinde bulunan banyoya ilerledim ve aynanın karşısına geçtim.Öncelikle yüzüme baktım sonra da yavavaşça aşağıya karın bölgeme geldim ve yavaşça t-şörtümü kaldırdım.Gördüğüm manzara ile yüzümü buruşturdum.Karnımda yer yer çürükler vardı.Gözlerim dolmaya başlayınca hızla t-şörtümü kapattım ve kendimi dışarı attım.Salona geldiğimde hizmetçi etrafı topluyordu. Sahte bir öksürükle burda olduğumu belirttim.Kadın tatlı bir gülümsemeyle bana baktı.

"Ahh merhaba ben Karen .Sende Erin olmalısın . Bay Malik söylemişti "

"E-evet ben Erin . Tanıştığımıza memnun oldum.Şey acaba o yani Z-zayn burda mı ? " diye sordum tedirgince .Kadın halimi anlamış olmalı ki ;

"Biraz önce çıktı. İşi varmış anca akşam gelirmiş .O gelene kadar sizinle ilgilenmemi istedi ve şey kaçmamanız için kapıya koruma diktirtti "

"Zaten kaçmaya halim yok ki " diye mırıldandım sessizce ve koltuğa oturdum.

**************

Akşam olmuştu ve biz Karen ile birlikte kahve içip sohbet ediyorduk.Gerçekten çok tatlı bir kadındı.Bir anda ailem aklıma geldi. Aman Tanrım beni deli gibi merak etmişlerdir. Karen yüzümdeki endişeden anlamış gibi ;

"Bay Zayn aile işinizi halletti . Onlara arkadaşınız Bella da kalıcağınızı söyleyen bir mesaj attı"

Bunu duyunca rahat bir nefes verip kahvemi içmeme devam ettim. Saat nerdeyse 00.00 oluyordu ama Zayn hala ortalarda yoktu.Karen da zaten evine gitmişti.Daha fazla bekleyemeyektim çünkü çok fena uykum vardı.Yukarıya yatak odasına çıktım ve Karen bana hazırlamış olduğu pjamaları -tahminimce Zayn'in - giydim ve yatağa girdim . Camdan vuran ayışığını izleyerek uyuyakaldım.

BİRAZ KISA OLDU AMA İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.BU BÖLÜMÜN VOTE SINIRI + 60 . YORUM SINIRI İSE +30.LÜTFEN UZUN YORUM YAPIN. İYİ OKUMALAR CANLARIM

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin