Ceza vakti Erin .

42.4K 1.2K 109
                                    

"Hemen o pis ellerini benim ellerini benim kızımın üzerinden çek orosbu çocuğu . Onun bana ait olduğunu bildiğin halde ona nasıl dokunursun ! Seni döverek öldüreceğim " dedi. John ve ben şaşkınlıkla sesin geldiği yere baktık.SİKTİR ! Onun burada ne işi var ?

-----------------------------

Zayn hırsla John'u üzerimden çekip yere yatıırdı ve yumruklamaya başladı . Ben hala ağlayarak onları izliyordum. Zayn o kadar sert yumruklar atıyordu ki Johhn'un yüzü şimdiden kan gölüydü. Eğer biraz daha burada hicbirşey yapmadan durursam Zayn gerçekten onu döverek öldürecekti. Hemen Zayn'in koluna yapışıp " Zayn yeter artık , öldüreceksin " diye bağırmaya başladım ama Zayn ne beni dinliyor ne de yerinden kıpırdıyordu. " Senin derilerini yüzeceğim piç kurusu ! Ona nasıl dokanırsın ha ? Herkes onun benim olduğunu bilirken sen nasıl ona dokunmaya cürret edersin . Ona dokunduğun o parmaklarını tek tek kıracağım" . Zayn John'u hem yumrukluyor hem de tehditlerini sıralıyordu . Benim ise sadece elimden gelen Zayn'i çekiştirmekti. Aklıma gelen ani bir fikirle konuştum.

"Eğer onu bırakırsan söz senin yanına taşınacağım ve her istediğini yapacağım". Bu soylediğime ben bile şaşırırken Zayn John'a sert bir yumruk daha attı ve yanıma geldi.

"Sen istesende istemesende bu dediğin zaten olacaktı Erin. Şimdi sen evine gidiyorsun ve yarın bana taşınıyorsun. Cezanı yarın vereceğim."

"Ne ? 1dakika ne cezasından bahsediyorsun ?"

" Erkeklerden uzak dur uyarısını dinlemedin ve o da yetmezmiş gibi bu kıçını bile zor kapatan elbiseyle buraya geldin.Bunun bir cezası olmalı ki bir daha benim sözümden çıkmayasın ! "

Korku dolu gözlerle ona bakıyordum. Yüzündeki ifadeden de ceza konusunda ne kadar ciddi olduğu anlaşılıyordu.

"Şimdi hemen benim arabama "

İtiraz etmeden yavaşça onu takip ettim . Arabaya bindiğimde kemerimi bağladım ve başımı cama yasladım.Araba durunca geldiğimizi anladığımda ses çıkarmadan inmek için kapıyı açmaya çalıştım ama sedece calıştım. Çünkü kapı kilitliydi .Zayn'e döndüğümde hala sinirliydi.

"Yarın seni okula ben bırakacağım."

"Ben kendim gidebi..-"

"Kes sesini Erin ! " diye bagirdiginda başımı sallamakla yetindim.Çenemden tutup kendine çekti ve dudaklarıma sert bir opücük bıraktı.Daha sonra inmem için kapımın klidini açtı. Hızla arabadan inerek eve ilerledim.

İçeri girdiğimde herkesin uyumuş olduğunu anladım. Yavaşça odama çıktım çünkü eğer annem ve ya babam uyanırsa sorguya çekilecektim ama ben hiç o hava değilim . Odama girer girmez kendimi banyoya attım. Ilık bir duşun ardından pijamalarımı giydim ve yatağıma girdim.Kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

**********

Duyduğum tıkırtı ile hemen yataktan fırladım. Etrafa bakındığımda bunun camımdan geldiğini gördüm. Yatağımdan kalkarak yavaş adımlarla camımın yanına gittim . Perdeyi çekip baktığımda Zayn ile karşılaşmam bir oldu. Onun burda ne işi vardı ? Camı açmam için işaret yaptığında korkarak camı açtım ve girebilmesi için geri çekildim.

"Sonunda uyanabildin.O siktiğimin telefonu ne diye kullanıyorsun sen ?! "

"Sessizdeydi duymadım. Hem senin ne işin var bu saat de burada ? "

"Çok soru soruyorsun Erin.Bir sürü işm vardı onları hallettim anca bittiler. O yüzden çok yorgunum " beni geçerek yatağımın yanına ilerledi ve kemerini çözmeye başladı. Hızla gözlerimi kapattım.

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin