Bu yaptığıma şaşırmıştı.Ben bile bu yaptığıma inanamazken onun bu halde olması gayet normaldi.Kısa süre sonra kendine gelince o da öpücüğüme karşılık vermeye başladı.Öpüşmemizin derinleşmeye başlamadan geri çekilmek istediğimde belimden tutarak vücutlarımızı sabitledi.Kendimi kaptırıp inlememek için zor tutuyordum.Tam onu kendimden uzaklaştırmak için ellerimi göğsünü koyduğum da kapı çalmıştı.Kapıdaki kimse boynuna atlayıp onu öpücüklere boğacağım .Hızla Zayn ' i itip kapıyı açtım.Niall ikimiz üzerinde bakışlarını gezdirip salona ilerledi.Derin bir nefes alıp arkamı döndüğümde pişkince sırıtan bir Zayn ile karşılaştım. Bu halimden zevk alıyordu göt beyinli ! Omzuna çarparak mutfağa ilerlerken arkamdan kıkırdamalarını duyuyordum.Mutfağa geldiğimde o da peşimden gelmişti. Hala gülüyor olması benim daha çok kızarmama ve sinir olmama neden oluyordu.Tam kendimi onu terslemek için hazırlıyordum ki Niall ' ın sesi bu düşüncelerimi bozdu.
" Dostum bölüyorum ama çocuklar bizi depoya çağırıyor . Senin dinlenmen gerekiyor ama bu ö - "
"Tam kısa kes anladım.Hem ben iyiyim bir şeyim yok sen git arabayı hazırla ben üzerimi değiştirip geliyorum ." Niall Zayn 'i başıyla onaylayıp dışarıya çıktı.Şu an meraktan çatlıyorum.Neydi bu önemli iş ? Ah Tanrım yine aklımdaki deli sorular .
"Hey sana diyorum . Erin iyi misin ? " Duyduğum sesle kefamdaki sorulara cevap bulmayı bırakıp gerçek dünya ya döndüm.
" E-evet iyiyim sadece dalmışım. Sen ne demiştin ? "
" Herneyse şu an acelem var o yüzden çabuk üzerimi değiştirmeme yardım et "
" Ne ? Üzerini kendin değiştirebilecek yaştasın ve kendin değiştir "
" Aa güzelim ne çabuk unuttun ? Bana sen bakacaktın hatırladın mı ? " Salak kafam ben ne bok yemeye öyle bir şey söylemiştim ki. Aferin beyin yerine kıçıyla düşünen Erin .
" Of peki " dediğimde Zayn yine her zaman ki gibi yüzündeki zafer kazanmış gülüşüyle beni elimden tutarak odaya sürükledi.Bu çocuğun her istediğini yapıyor olmam beni deli ediyor. Odaya geldiğimizde dolabın karşısına geçip giyeceği kıyafetleri seçip elime tutuşturdu . Oflayarak t-şörtünün ucundan tutup üzerinden sıyırdım.Bakışlarımı yüzünden dövmelerle kaplı vücuduna indirince sertce yutkundum.Salyalarımı akıtmamak için kendimle büyük bir mücadele içerisindeydim.Biraz daha bakmaya devam edersem dayanamayıp onun üzerine atlayacağım ve dilimle onu keşfe çıkaca- . Kendine gel Erin ! diye bağıran iç sesimle kendime geldim ve dolaptan çıkarmış olduğu t-şörtü yavaşça ona giydirdim.Aynı işlemi pantolonu içinde yapınca - ki bu t-şörtten 2 kat daha zor oldu - son olarak deri ceketini de üzerine geçirdim.Tabii ben bunları yaparken o da keyifle beni izliyordu. İşim bitince derin bir nefesi havaya saldım. Bir daha asla böyle bir şey yapmayacağım çünkü kesinlikle kendimi tutamayacağımı bilyordum.Önünden çekilmek için arkamı döneceğim sırada kolumdan tutarak beni durdurdu.Yavaşça yaklaşıp dudaklarıma kısa ama bütün vücudumun her noktasını titreten bir öpücü kondurdu.Şu an kesinlikle kıpkırmızıydım.
" Geç gelebilirim o yüzden beni bekleme ve uslu bir kız ol küçük sevgilim . Dışarıda 2-3 adam olacak . Birşeye ihtiyacın olursa onlardan isteyebilirsin ve arada bir arayıp seni kontrol edeceğim. Telefonlarıma cevap vermezsen çıkıp eve gelirim . Anlatabildim mi ? " yavaşça başımı salladığımda bu sefer anlımdan öpüp odadan çıktı.Dış kapının kapanma sesini duyunca gittiğini anladım.Şimdi ben bütün gün tek başıma bu evde ne yapacaktım ? . Biraz tekevizyon izlemeye karar verdiğimde Zayn ' in kıyafetlerini kirli sepetine atıp aşağıya indim.Salona geçeceğim sırada telefonum sesi evin içinde yankılanmaya başlamıştı. Kesin arayan annemdi.Sonunda telefonumu bulunca açıp kulağıma koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
FanfictionOne direction grubu üyesi olan Zayn Malik unutun . Onun yerine ünlü olmayan , dövüşen ,sinirlenince gözü hiçbirşey görmeyen, uyuşturucu satan ve kullanan , içki içen ve kadınları sadece cinsel arzuları için kullanan bir Zayn Malik hayal edin . ...