Duygular

33.7K 1K 110
                                    

"Sürekli yanımda olmanı istiyorum.Başkalarıyla özellikle erkeklerle seni gördüğümde çılgına dönüyorum.Başkalarının sana dokuması , bakması dahi beni öldürüyor.Sana karşı ne hissediyorum bilmiyorum ve birine bağlanmak istemiyorum ama sen beni kendine çekiyorsun Erin.Ne kadar senden uzaklaşmaya çalışsam da kendimi senin yanında buluyorum.Bana napıyorsun Erin ? Seni düşünmeden duramıyorum. Neden Jack ' e yaptıklarını bana da yapıyorsun ? Ah . Seni düşünmekten beynim patlamak üzere. Neden ha , neden beni kendine bağlıyorsun ! "


------------------------------

-Müziği Açın -

Şaşkınlık içerisinde Zayn'in söylediklerini hazmetmeye çalışıyordum . O bana bağlanıyormuydu ? O yüzden mi sürekli canımı yakıyordu.Hem Jack kimdi ? En önemlisi ben ona ne yapmıştım ?

" Bir şey söyle Erin . Bağır , vur , ortalığı dağıt hatta gerekirse adam öldür ama susma ! Cevaplara ihtiyacım var .Daha önce hiç hissetmediğim duyguları hissediyorum ve ben sana nasıl davranacağımı bilmiyorum . Benim tek bildiğim acı çektirmek ama sen bende başka duyguları uyandırıyorsun. Ben bununla başa çıkamam Erin . Bana yardım et " sonlara doğru sesi kısılmıştı.Karşımda şu an kendine güvenen korkusuz Zayn yerine , çökmüş Zayn duruyordu.Kendini yavaşça koltuğa atıp gözlerini bana dikti.Bir şey söylememi bekliyordu.Sonun da konuşacak cesareti bulduğum da kelimelerin ağzımdan dökülmesine izin verdim.

" B-ben ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum Zayn.Daha seni tanımazken sen benim hayatımdaki herşeyi biliyorsun ve hayatıma karışıyorsun . Hemde hayatımda bir yerin yokken ! Üzgünüm ama ben sana karşı hiçbirşey hissetmiyorum.Bana yaptıklarından sonra seni sevmemi ya da sana yardım etmemi bekleme.Beni dövdüğünü özellikle de koluma yapmış olduğun o koca izden sonra sana beslediğim tek duygu NEFRET ! Benim düzenli bir yaşamım var ve ben seni o yaşamımda istemiyorum.Lütfen , dinlenmeye ihtiyacım var ve sen olduğun sürece bunu yapamıyorum(Duraklayıp derin bir nefes alır ) Senden zaman istiyorum yalnız kalıp düşünmeliyim ." diyip sözlerimi sonlandırdım.Yavaşça kafasını kaldırıp bir süre gözlerimin içine baktı ve yavaşça kafasını salladı.Bir süre birbirimize bakıştıktan sonra evime gitmek için kapıya ilerledim.

"Seni evine bırakmama izin ver " dediğinde yavaşça arkamı döndüm.Ayağa kalkmış benden bir cevap bekliyordu.Tereddütle başımı salladım.Anahtarlarını alıp askılıktaki ceketini giydi. Eline bir tane daha alıp yanıma ilerledi. "Dışarısı soğuk bunu giy " ceketi almak için elimi uzattım ama geri çekti.Yavaş hareketlerle bana yaklaştı ve ceketin sağ kolunu koluma geçirdi.Aynı işlemi sol koluma yaparken ağzımdan küçük bir inleme çıktı.Ceket kolumdaki yaraya sürtmüştü ve bu canımı yakmıştı.Hızla ceketin kolunu aşağıya çekti.

"Özür dilerim. Ben yanlı - "

" Sorun değil " bir süre yüzümü inceledi daha sonra da yavaş hareketlerle ceketin sol kolunu giydirdi.Ceketin içinde kalan saçlarımı dışarıya çıkarıp önüme gelen saçları kulağımın arkasına sıkıştırdı.Heyy ! Eski Zayn nerede ? Anlıma uzun bir öpücük bırakıp kapıyı açtı.O önde ben arkasında arabaya doğru ilerledik.Kapımı açıp binmem için kenara çekildi.Arabaya bindiğimde kapımı kapayıp hızlıca şöför koltuğuna oturdu.O arabayı çalıştırırken bende ellerimi birbirine sürtüp ısınmaya çalışıyordum.Arabayı çalıştırdığında klimaları da açtı ve yola sürdü.Kafamı cama yaslayıp dışarıyı izlemeye başladım.Tabi bunun yanında düşünüyordum.Aklımda o kadar soru vardı ki hepsini ona sormak istiyordum ama alacağım cevaplardan korkuyordum.Bana bağırmasından en önemlisi yine bir sinir krizi geçirip bana zarar vermesinden korkuyordum. Araba durunca ne zaman geldiğimizin farkına varmamıştım . Kafamı camdan kadırıp Zayn'e batığımda oyuncağı elinden alnmış çocuklar gibi bana bakıyordu.Arabadan inmek için kapıya uzandığımda ;

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin