Bozulan Mutluluk

16.7K 1K 298
                                    

ERİN'İN AĞZINDAN

Koşar adımlarla ve dikkat çekmemeye özen göstererek koridorda ilerliyordum. Elimdeki kağıt da Bayan Morgan'ın yazdığı adresi sürekli ezberlemek istercesine sessizce tekrarlıyordum. Soğuk terler dökerek korkumun ve endişemin gün yüzüne çıkmasına neden oluyordum ama bunu durduramıyordum. Buradan , karnımdaki ona ait şeytandan kurtulmak için bunu yapmalıydım. Sonunda çıkış kapısına ulaştığımda son kez etrafı kontrol ederek kapıyı açtım. Dışarı adım atar atmaz arkama bakmadan ilerlemeye başladım. Bir taksi bulup bindiğimde elimde bulunan kağıdı şoföre vererek arkama yaslanıp sakinleşmeye çalıştım. Hayatım bir anda o kadar yoğun ve yorucu olmuştu ki hem bedenen hem de ruhen çöküşteydim. En çok da ailemi ve arkadaşlarımla geçirdiğim durgun ama bizim için hareketli geçen günleri özlemiştim. Sıkıcı akşam yemeklerini , piknikleri ve her hafta sonu yaptığımız aile buluşmasına ihtiyacım vardı. Mark ve Bella'nın saçmalıklarını bile özlemiştim. Şimdi bulunduğum duruma bakın . Koca Kafalı Malik yüzünden hamileyim !

"Hanfendi , geldik " şoförün sesiyle başımı yaslamış olduğum camdan kaldırdım. Cebimde bulunan -ne zaman oraya para koydum hatırlamıyorum bile- bütün parayı şoföre vererek taksiden indim . Dışarıdan bile bakıldığında insana huzur veren şirin bir evin önündeydim. Umarım doğru yere gelmiş ve buradakiler bana yardım edebilirdi. Etrafı renkli çiçeklerle süslü küçük yoldan kapıya doğru ilerledim. Bir süre kapıyı çalıp çalmama konusunda kararsız kalsam da cesaretimi toplayarak zili çalabilmiştim. İçeriden gelen ayak sesleri kapıya yaklaştı ve kısa süre sonra kapı açıldı. Bir dakika ? Damon , aman tanrım Damon !

" D-damon ? "

" Tanrım , Erin ! Sonunda tekrar karşılaşabildik seni ne kadar merak ettiğim hakkında bir fikrin var mı ? Sırf senin için o eve gelmedim . O adımın içindeki öfke yüzünden bile okunuyordu ve ben sana zarar vermemesi için git- "hızla boynuna atlayarak konuşmasını yarıda kesmiştim. Bununla beraber de gözyaşlarım yanaklarımdan süzülmeye başlamıştı. Buna ihtiyacım vardı , güvendiğim biriyle konuşup rahatça yanında ağlaya bilmeye ihtiyacım vardı.

" Lütfen Erin ağlama güzelim bana neler olduğunu ve seni üzen şeyin ne olduğunu anlat . Seni böyle görmeye dayanamıyorum "

" Sadece bana sarıl ve soru sorma Damon . Her şeyi daha sonra anlatacağım "

YARIM SAAT SONRA

Sonunda ağlamamı az da olsa kesebilmiştim .Kollarımı Damon'ın boynundan çekerek yüz yüze gelmemizi sağlamıştım. Tekrardan akmakta olan burnumu gürültüyle çektim.

"Şimdi daha iyi misin ? "önüme gelen saçları kulağımın arkasına sıkıştırdıktan sonra gözyaşlarımı nazikçe sildi. Sorusunu sadece başımı sallayarak cevap verdim.

" Şimdi bana seni neyin üzdüğünü anlatacak mısın ? "

" A-anlataca ... Anlatacağım Damon ama sözümü kesmeden dinlemelisin çünkü bir daha kendimde anlatacak cesareti bulamayacağım "

" Dinleyeceğim Erin anlattıkların ne olursa olsun seni kesmeden dinleyeceğim " tekrar gözyaşlarımı silerek koltuk da daha dik bir konuma gelerek sırtımı koltuğa yasladım. Bakışlarımı karşımda bulunan boş duvara odakladım. Yüzüne bakarak anlatacak cesaretim yoktu.

" Hayatım normaldi yani arkadaşlarım , iyi notlarım ve ailemle geçirdiğim sıradan günlerim vardı. Ailemin üzerime düşmesinden bile şikayetçi değildim. O gelip hayatıma girmeden önce her şey güzel ve sakindi. Birden bire hayatıma girdi ve şu an geldiğim duruma bak . Acınası durumdayım Damon ! Bana en kötü ilklerimi yaşattı. Sinir krizleri yüzünden beni döverek sanki onun bir eşyasıymışım gibi beni sahiplendi. O da yetmezmiş gibi b-bana tecavü .... Tecavüz ederek h-hamile kalmamı sağladı .Bu çocuktan kurtulmak için kaçtım. Eğer hamile olduğumu öğrenirse zaten beni sahipleniyor bu sefer ondan kurtulmam imkansız olur. Bayan Morgan sayesinde şimdilik elinden kurtuldum. Şimdilik diyorum çünkü ne olursa olsun beni bulacağını biliyorum Damon ve ben artık ondan kaçmaktan , onun bana çektirdiği acılardan yoruldum. Lütfen b-ana yardım et Damon , içimdeki ona ait olan o parçadan k-kurtulmama yardım et " sonunda içimdekileri dökünce üzerime az da olsa bir rahatlık çökmüştü . Gözyaşlarım tekrardan akmaya başlamıştı ve benim artık ağlamaya bile gücüm yoktu. Ondan kurtulmuştum ama beni eliyle koymuş gibi bulacağından emindim . Sadece beni bulana kadar bu çocuktan kurtulmalıydım . Benim ne kadar acımasız bir sürtük olduğumu düşünüyorsunuzdur ama bir tecavüz sonucu oluşan bir çocuğu doğuramazdım. Benim yaşadığım bu acıları ona da yaşatamazdım. Sevdiğim bir adamla evlenmeliydim ve çocuğuma severek bakmalıydım iğrenerek değil.

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin