Yüzündeki huzurlu gülüşle içimi ısıtıyordu . Bu değişken halleri yüzünden nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum.Bir şeyler söylemek istiyordum ama dilimi yutmuş gibiydim.Vücut ısım artarken kalbim hızla atıyordu . Bana ne oluyordu ? Neden böyle hissediyordum ? Elindeki kalbini tekrar belime koyunca vücudumu hafif bir titreme kapladı. Beni tekrardan kendine çekince bakışlarımız da bölünmüştü . Gözlerimi kapatıp içimde tuttuğum nefesi dışarı saldım ve kendimi sakinleştirmek için etrafı incelemeye koyuldum . Tekrar gözlerine bakarsam kalbimin ritmi dışarıdan duyulacak kadar atabilirdi . Dans ederken yanımıza doğru gelen Niall ile göz göze geldik.
" Niall geliyor " Zayn ' in kulağına fısıldadıktan sonra kollarının arasından sıyrıldım .
" Dostum işimizi hallettik , artık gidebiliriz . Hem seninde dinlenmeye ihtiyacın var "
" Tamam siz gidin bizde hemen geliyoruz " Niall tekrardan bana bakıp gülümsediğinde arkasını dönüp çocukların yanına ilerledi. Şimdi daha önemli bir sorun vardı . Bahsettikleri iş neydi ? Kendimi ona sormamak için zor tutuyordum . En azından eve kadar dayanabilirdim.
" Gitmek istiyor musun ? " sorduğum soruya sadece başımı sallayarak cevap vermiştim . Elimi kavrayıp beni peşinden sürüklemeye başladı . Girdiğim kapıdan dışarı çıkınca soğuk hava içime işliyordu. Hava ne kadar da soğuktu böyle. Sonunda Range Rover görüş alanıma girince adımlarımı hızlandırdım . Sonunda arabanın yanına ulaşınca direk kendimi arabanın içine attım . Ellerimi hissetmiyordum. Zayn de arabaya bindiğinde benim söylememe gerek kalmadan klimayı açtı . Üzerindeki ceketi çıkarıp benim üzerimde ceket olmasına rağmen omuzlarıma koydu . İki cekete de iyice sarılarak ısınmaya çalıştım. Araba hareket ettiğinde başımı cama dayadım . Yorulduğumu şimdi hissediyordum ve uykumun geldiğini . Bir süre sonra sol elimin tutulmasıyla bakışlarımı Zayn ' e diktim . Yüzündeki küçük gülümsemeyle bana bakarken elimi yumuşak dudaklarıyla buluşturdu . Burası sıcak mı olmaya başladı ? Küçük bir öpücük kondurduktan sonra ellerimizi ayırmadan kucağıma koyup bakışlarını yola çevirdi . Elimi ne kadar çekmek istesem de kendime engel olup elimi tutmuş olduğunu unutmaya çalıştım . Nasıl mümkün olacaksa ! Sonunda eve geldiğimizde Zayn ' in arabayı park etmesini bekliyordum . Hemen elimi bırakmalıydı çünkü git gide kızarıyordum . Araba durunca resmen kendimi dışarı attım . Evet maalesef bunu yaptım . Kapının önüne gidip Zayn ' i beklemeden direk içeri girdim. Hızlı adımlarla - bu elbiseyle ne kadar oluyorsa artık siz düşünün - yatak odasına çıktığımda yatağın üzerinde duran pijamalarımı alırken dış kapının kapanma sesini duyduğumda hiçi vakit kaybetmeden kendimi banyoya attım . Banyo kapısını kilitleyip suyu açtığımda odanın kapısının kapanma sesi de duyuldu . Bu hareketime sinir olmuş gibiydi . Küvet iyice dolunca üzerimdeki elbiseyi dikkatle çıkarıp kenarı koydum . İç çamaşırlarıma da aynı işlemi yapınca kendimi sıcak suyun içine bıraktım . İşte buna ihtiyacım vardı . Bütün gece o elbisenin içinde ve ayağımda topuklularla ölecek gibiydim . Her hareketime dikkat etmek beni yormuştu . En yorucusu ve streslisi de John ile uğraşmaktı . Sırf Zayn bizi gördüğünde yine sinir krizi geçirmesin diye o pislikle dans etmek zorunda kalmıştım. Dans etmek yetmezmiş gibi bana yüzük - . Aman Tanrım ben yüzüğü unuttum.Çantam oda da ve eğer Zayn onu bulursa neler olacağını düşünmek bile istemiyorum . Hızlıca sudan çıkarak asılı olan havlu ile durulanıp pijamalarımı zar zor üzerime geçirdim .Kapı kilidini açar açmaz kendimi olacaklara hazırlayamadan odaya daldım . Ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerimi açtığımda boş odayla karşılaştım . Rahatladığıma dair içimde tuttuğum nefesimi dışarı saldım . Ses çıkarmamaya dikkat ederek odanın içerisine ilerlediğimde çantamın hala bıraktığım yerde kapalı bir şekilde olması beni az da olsa rahatlatmıştı. Çantamı elime alıp yatağın altına koydum . Burada olduğunu bulamazdı . Umarım . Kulağıma gelen öksürük sesiyle yerimden kalktım . Odanın balkon kapısı hafif aralıklıydı . Büyük ihtimal Zayn ordaydı . Yanına gidip gitmemek arasında çok düşünsem de kendimi balkon kapının kapısının önünde bulunca artık vazgeçmem için çok geçti . Kapıyı açtığımda elinde sigarayla ve üzerinde eşofmanlarla koltukta oturan bir Zayn Malik duruyordu . Gözlerini bir yere odaklamış ve benim geldiğimi bildiği halde bakışlarını bozmamıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
FanfictionOne direction grubu üyesi olan Zayn Malik unutun . Onun yerine ünlü olmayan , dövüşen ,sinirlenince gözü hiçbirşey görmeyen, uyuşturucu satan ve kullanan , içki içen ve kadınları sadece cinsel arzuları için kullanan bir Zayn Malik hayal edin . ...