Öpücük .

32.3K 1.1K 131
                                    

Söyledikleri karşısında olduğum yerde durup gözlerimi kapattım.Gitmeliydim ama onu bu halde bırakmak istemiyordum.Ben onun kadar acımasız olamazdım.Derin bir nefes alıp gözyaşlarımı geri itmeye çalıştım.Bileğimdeki elleri sertleştiğinde gözlerimi açıp yüzüme takındığım sahte gülümsememle ona döndüm.Yüzündeki endişe yavaş yavaş silinirken elindeki bileğimi kurtarıp tekrar yanına oturdum.

" Tamam burdayım hiçbiryere gitmiyorum.Yanında kalıp seni ben iyileştireceğim . " dediğimde Zayn bana tatlı bir gülümsemeyle , çocuklar ise ağızları açık bir şekilde baıiyordu.Onlar bile bu söylediklerime inanmamıştı.Zeki çocuklar ! Zayn çocukların odadan çıkması için kapıyı gösterince hepsi teker teker odadan çıkıp bizi yanlız bıraktılar.

" Neden bana haber vermeden gittin Erin ? " sorduğu soru üzerine bakışlarımı ona çevirdim.Şuan bu durumda olmasa ona karşı bütün öfkemi kusabilirdim.Birden bire hayatıma giriyor , kurallar koyuyor ve uymadığım için bana çeşitli işkenceler yapıyor .Bunlar aklıma geldikçe onu hemen şurada öldürmek istiyordum.Kafamı sallayarak şeytani düşünceleri aklımdan atmaya çalıştım.

" Zayn bunları şimdi konuşmanın sırası değil.Sen iğleşince konuşalım lütfen " dediğimde yorgunca başını salladı.Yatağın sağ tarafına giderek daha fazla yer açtı.Anlamamış gözlerle ona bakarken yanına uzanmam için elini yavaşça açtığı yere vurdu.Bir dakika ? Onun yanınamı yatmamı istiyordu ? Yok artık bu kadarı da fazla !

" Hadi Erin saatlerle seni bekleyemem.Uykum geldi "

" Zayn saçmalama ben seninle yatama- "

" Beni delirtme Erin . Yat şuraya ! " diye bağırmasıyla pat diye kendimi yanına attım.Tekrar sinir olup bana zarar vermesini istemiyordum.Bu hareketime kıkırdayarak kollarını etrafıma sardı.Saçlarıma küçük küçük öpücükler kondururken yavaşça kolumu da okşuyordu.Sevgilimle bile bu pozisyonda hiç bulunmamıştım ben .

" Seninle ayrı geçirdiğim o 1 güne dayanamıyordum. Sürekli aklımdaydın ve ben senin evine gelmemek için kendimi zor tutuyordum.Daha fazla dayanamayacağımı anlayınca senden sabah gelip özür dileyecektim ve akşam için güzel bir süpriz yapacaktım.Sabah Liam ' ın aramasıyla ve seninle ilgili bir şey olduğunu hemen yanlarına gitmem gerektiğini söyleyince beynimden vurulmuşa döndüm.O heberi alıdıktan sonra nasıl evden çıktım ve çocukların yanına gittim hatırlamıyorum bile.Çocular beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama benim tek düşündüğüm nereye gittiğindi.Aklımdan o kadar kötü olasılıklar geçti ki kendimi kaybedip Harry ' e yumruk atmışım.Niall o halimden korkup hemen ötmüş.Sonrası ise şiddetli bir kriz geçirmişim .Her şeyi kırıp dökmüşüm. Çocuklar sakinleştiremeyince doktor çağırmak zorunda kalmışlar .Tabi ben kendime gelince yine aynı şeyler yaşanınca ve sürekli seni sayıklayınca Niall seni aramış ve buraya dönmeni sağlamış " anlattıkları ile gözlerimden yaşlar dökülürken daha çok ona sokularak ağladığımı görmemesini sağladım.Gerçekten beni bu önemsiyormuydu ? Bu kadar mı bana değer veriyordu ? Halbuki ben hayatımda bana bu kadar değer veren birini ilk kez görüyordum.Peki ya yalan söylüyorsa ? Sonuçta insan sevdiğine ya da değere verdiğine acı çektirmezdi ama o bana zarar veriyordu.

Çenemden tutarak yüzüne bakmamı sağladı.Ağladığı görünce yüzünde bir hüzün belirdi.

" Hayır hayır ağlama lütfen .Seni böyle görmeye dayanamam.Burada tek suçu olan kişi benim.Verdiğim sözü tutamadım ve üstüne üstün sana aşık oldum Erin .Ben o kadar adi piç herifim ki ölen kardeşim gibi sevdiğim adamın sevdiğe kıza aşık oldum.Eskiden seni her şeyden koruyan Jack'e gülen ben şimdi onun yaptıklarını yapıyorum ve sana zarar veriyorum.Ben bunları sana yaşatmak istemezdim , sana zarar vermek istemezdim .Özür dilerim ! B- ben ben gerçekten - " demesine kalmadan sinrile yataktan fırladı. Saçlarını çekiştirerek odanın içinde deli gibi tur atıyordu.Şuan korkudan titriyordum .Yine sinir krizi geçiriyordu ve bana zarar vereceğini biliyordum.Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülüyordu.Kapıya doğru ilerleyip kapıyı kilitledi ve anahtarı gelişi güzel odanın içine fırlattı.Küfürler savurarak oda da tur atarken kafamı yavaşça aşağıya eğdim ve olacakları beklemeye başladım.Büyük bir kırılma sesi ile hızlıca kafamı kaldırıp ses,n geldiği yere baktım.Gördüğüm manzara ile gözlerim kocaman olurken hareket edemiyordum.Zayn kanlı elini tutarak duvarın kenarına oturdu.Elinden akan kan yeri çoktan kaplamıştı bile.Kapının yumruklanmaya başlamasıyla kendime gelip kendimi Zayn ' in yanına attım.

" Aman Tanrım ! Zayn e-elin "

" Hakettim Erin sana yaptıklarımın yanında az bile . "

" Saçmalama . Ben seni affediyorum lütfen aç şu kapıyı da doktor çağıralım "

" Hayır bu odaya kimse girmeyecek . Kapının önindekiler eğer defolup gitmezseniz bunun daha kötüsünü yapacağım kendime . "

" Kendini böyle cezalandırma . Eline pansuman yapılması gerekiyor , lütfen "

" Hayır dediysem hayır Erin . Gerekirse pansumanı sen yapacaksın ama bu odadan çıkmayacağız "

" T-tamam söyle ilkyardım çantası nerede ? Pansumanı ben yapacağım "

" Banyoda " yerden kalkıp koşarak banyoya gittim.Duvardaki küçük kapaklı dolabı görünce koşarak yanına gittim ve dolabı açtım.İlkyardım çantasını ve duvarda asılı olan havluyu kaptığım gibi tekrar Zayn ' in yanına yanına koşup havluyu kanamayı durdurmak için eline bastırdım.Çok derin kesmediği için sevinmiştim.İlkyardım çantasından gerekli olan malzemeleri çıkarıp pansuman yapmaya başladım.Ben bunları yaparken o da ciddi bir yüz ifadesiyle beni izliyordu.İşimi bitirince elini sargı beziyle sarıp onu yatağa yönlendirdim.Yatağa yatırdıktan sonra kırıp cam parçalarını ve kanlı bezleri çöpe attım. O yatağında uyurken ses çıkarmamaya özen göstererek oda da anahtarı arıyordum.Lanet olası anahtarı öyle hızlı fırlatmıştı ki nereye gittiğini görememiştim.

" Yanıma gel Erin sensiz uyuyamıyorum " yorgun sesini duyduğumda başımı sallayıp yatakta yanına uzandım.

" Özür dilerim sevgilim , sana bunları yaşatmak istemezdim " der demez gözlerini kapattı.Bende uykusuzluğa daha fazla dayanamayacağımı anladığımda ona biraz daha yanaşıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

----------

Sabah gelen bağrışma sesleriyle gözlerimi açtım.Bir kere de normal bir gününm olsun tanrım ! Zayn de benim gibi şaşkınca etrafa bakınıyordu.Bana dönüp noluyor dercesine baktığında , bilmiyorum dercesine dudak büzdüm.Zayn yataktan kalkıp üzerindeki kanlı kıyafetleri çıkarırken bende yüzümü yıkıdım.Odaya geldiğimde Zayn ' in perdenin altından anahtar çıkardığını gördüm.Hasiktir ! Ben oraya nasıl bakmayı akıl edemdim.Kapıyı açtığında o önde ben arkada merdivenlerden iniyorduk.Salona geldiğimizde Niall ' ın salonda arkası bize dönük olduğu için yüzünü göremediğim ama kalıp olarak bana biryerden tanıdık gelen biriyle kavga ettiğini gördüm. Niall bizim geldiğimi görünce kendini koltuğa attı.Kavga ettiği çocuk bize dönünce - Damon ! Onun burada ne işi vardı .

" Damon senin burada ne işin var ? "

" Apor topar gidince kötü bir şey oldu sandım. Sen ne kadar gelme desende dayanamadım ve seni takip ettim " ahh Damon bu kadar karmaşanın içinde bir sen eksiktin.

" Damon gerçekten bir sorun yok , bak ben iyiyim. Şimdi gitmelisin ben seni arayacağım " Damon başını sallamakla yetindi.

" Hadi gel seni geçireyi- " daha lafımı tamamlayamadan Damon ' ın bana sarılmasıyla söyleyeceklerimi unutmuştum .Zayn ' e baktığım da burnundan soluyarak yumruklarını sıkıyordu.Niall da Zayn 'in bu halini görünce hemen Damon 'ı üzerimden çekti ve kapıya sürükledi.Kapıyı kapatır kapatmaz Zayn hızlı adımlarla kapıya ilerledi.Ahh Damon her şeyi batırdın seni şapşal ! Koşarak kapının önüne geçtim.

" Çekil önümden Erin ! O piçi öldüreceğim. Gelip sana sarıldı hemde benim gözümün önünde "

" Hayır çekilmeyeceğim "

" Çekil dedim sana Erin - " demesine kalmadan dudaklarına yapıştım.Şu an ne yaptığımı bilmiyordum ama bu hoşuma gitmişti.

İŞTEEE YB GELDİ : ) DİĞER BÖLÜMÜN VOTE VE YORUMLARI BENİ ÇOK MUTLU ETTİ TEŞEKKÜR EDERİM . DEDİĞİM GİBİ AYNI KİŞİ 1 DEN FAZLA YORUM YAPTIĞINDA 1 TANE SAYACAĞIM.SÜREKLİ YB , YB DİYE YORUM YAPMAZSANIZ SEVİNİRİM . HEPİNİZE İYİ OKUMALAR .

VOTE SINIRI + 250 , YORUM SINIRI +70 . SİZİ ÇOOK SEVİYORUM ÇİKOLATALI PASTALARIM : )

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin