ZAYN'İN AĞZINDAN
Şu an oturmuş deli gibi içiyordum ama lanet olsun ki sarhoş olamıyordum.Sinir krizim yüzünden Erin'i dövmüştüm.Artık benden hep korkacaktı.Bunun olmasına izin veremem.Ona karşı ne hissettiğimi bilmiyorum ama yanımda olmasını istiyorum.Benden başkasının ona dokunması ve mutlu etmesi beni deli ediyor.Onu John'la gördüğümde kan beynime sıçramıştı.Onunlayken gözlerinin içi parlıyordu ve bu beni bitiriyordu. Ben onun bana yakın olmasını beklerken o ben hariç herkesle yakındı.Düşüncelerimi yanım gelen sürtüğüm Jade bozdu.
"Bebeğim çok gergin gözüküyorsun .Seni rahatlatmama ne dersin ? "
"Git başımdan Jade " dedim ama o bana sürtünmeye başladı.Aklı sıra beni tahrik etmeye çalışıyordu .Sürtük !
"Hadi ama Zayn seninde buna ihtiyacın var " Sinirle ayağa kalktım.
"Evet aslında benim bir şeye ihtiyacım var ama sen bundan zararlı çıkacaksın "deyip Jade ' i kolundan arabaya sürükledim.
*******
Son yumruğumu da atıp kenarıya oturdum ve nefeslerimi düzene sokmaya çalıştım.Şimdi siz ne olduğunu merak ediyorsunuzdur.Jade'i dövüş antramanı yaptığım yere getirdim. İlk önce onu sertce becerdim sonra da onu öldürene kadar dövdüm.Üstümdeki siniri anca böyle atabilmiştim.Şimdi ise onun kanlar içinde yatan bedenine bakıyordum. Merak ettmeyin ölmedi.O acı içinde inlerken bende burda bulunan banyo da duş almaya gittim.Erin'in karşısına böyle çıamazdım çünkü üstüm hep kan olmuştu.Zaten benden korkuyordu ve mesafeliydi.Bir de böyle görürse kesinlikle 1 saniye bile yanımda durmazdı.
Ilık bir duşun ardından burada bulunan eşofmanlarımı giydim ve Jade'i orada öylece bırakıp arabaya atladım.Eve gitmeye ihtiyacım vardı.Erin'i özlemiştim.
*****
Eve geldiğmde kapıda duran Paul'un yanına ilerledim.
"Benim dövüş için antıraman yaptığım yere git . Jade orada .Eğer ölmüşse cesedi yok et ama yaşıyorsa pansuman yap ve yüklü miktarda para ver " dedim.Paul beni başıyla onayladı ve arabasına gitti. Bende sessizce evin kapısını açıp içeri girdim. Erin uyumuş olabilir ve onu uyadırmak istemiyordum.Yavaşça içeri girdim ve ayakkabılarımı çıkarıp salona ilerledim.Salonun boş olduğunu görünce yavaşça yatak odasına ilerledim.İçeri girdiğimde Erin'in yatağımda hemde benim pjamalarmla uyuduğunu gördüm.Bu haline hafifçe sırıtıp yanına ilerledim.Sessizce yatağa yanına yüzü bana dönük olacak şekilde uzandım.Arada küçük küçük öpücükler kondurup saçlarını okşuyordum.Dudağındaki yaraya gözüm takıldığında içim acımıştı. Ben ona nasıl el kaldırmıştım.Onu başkalarının vereceği zararlardan koruyacağıma en büyük zararı ben vermiştim.Kendimden nefret ediyordum.Benim gibi karanlık birinin yanında böyle bir masumluğun olmaması gerekiyordu ama ben ondan kopamıyordum.Bende ki etkisi uyuşturucu gibiydi. Ondan kurtulmaya çalışıyordum ama onu her gördüğümde ona daha çok bağlanıyordum.Meleğimin benim yanımda küçücük olan bedenini kollarım arasına aldım ve başımı saçlarına gömdüm.Sanırım bunca yıldan sonra ilk kez bu kadar huzurluydum.
******
Erin'in Ağzından
Sabah boynumdaki sıcak nefes ve belimdeki ellerle gözlerimi açtım.Ellerin kime ait olduğuna baktığım Zayn'i görmemle hızla ondan uzaklaştım.Zayn yatağın hareketinden dolayı gözlerini açıp bana bakmıştı.Ben bacaklarımı karnıma çekmiş duvar kenarında oturuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
FanfictionOne direction grubu üyesi olan Zayn Malik unutun . Onun yerine ünlü olmayan , dövüşen ,sinirlenince gözü hiçbirşey görmeyen, uyuşturucu satan ve kullanan , içki içen ve kadınları sadece cinsel arzuları için kullanan bir Zayn Malik hayal edin . ...