Telefon yere düştüğünde gözlerimi kapattım . Bu gerçek olamazdı değil mi ? John o mesajı Zayn'e yollamış olamazdı . Ben nasıl bir işe bulaşmıştım böyle . Halbuki her şey gayet güzeldi . Zayn'in haberi olmadan o yüzüğü atacaktım bile . Ama John yine her şeyi batırmıştı .
Ne kadar istemesem de gözlerimi açıp bakışlarımı Zayne odakladım . Hala derin derin nefesler alıyordu . Olan bana olacak , sinir krizi geçirecek ve yine bana zarar verecekti . Onu sakinleştirmeliydim. Boğazımı temizleyerek kendimi konuşmaya cesaretlendirdim.
" Z-zayn sana her şeyi anlatacağım , gel oturup sakince konuşalım " kolundan tutuğumda ateş saçan gözlerini bana dikmişti . Gözleri dipsiz bir kuyu gibiydi . Karanlık ...
Bakışlarını kolunu tuttuğum elime çevirdi ve iğrenircesine elime baktı . Elimi kırarcasına tutup kolunun yüzerinden çekti . Geri geri adım atmaya başladığımda ürpertici sesi odada yankılandı .
" Duramıyorsun değil mi ? Erkeklerle yakın olmaktan ve beni deli etmeden duramıyorsun . Sürtüklük yapmadan duramıyorsun " omuzlarımdan tutmuş beni sarsarken kalbimi kıracak kelimeler ağzından dökülüyordu . Bu kadarı fazlaydı . Ben onun üzülmemesi için uğraşırken o yine beni dinlemeden kırıyordu . Benimde sabrım bir yere kadardı !
" Ben sürtük değilim ! Sırf sen onu görüp kavga çıkarmayasın diye onunla dans ettim . Yüzüğü verip hemen - "
" Kes sesini ! Yalan söylüyorsun " ellerini boynuma sarınca susmak zorunda kalmıştım . Bana inanmıyordu .Boynumdaki elleri nefes almamı zorlaştırıyordu. Elleri üzerine ellerlimi koyup boynumu ellerinden kurtarmaya çalıştım.
" Z-zayn nefes a-almıyorum . L-lütfen s-sana açıklamama i-izin v-er " beni duymayacak kadar gözü dönmüştü .
"Zevk aldın mı bari ? Dokunuşları iyi hissettirdi mi ? " Ne saçmalıyordu bu ? Bizim birlikte olduğumuzu düşünüyor olamazdı . Benim öyle bir şey yaptığıma , John'un söylediklerine inanmış olamazdı .
" S-saçmalama Zayn . O-onunla birlikte o-olmadım "
" Kes sesini ! Madem bir sürtük gibi onun altına yattın benim altımada yatmanda bir sorun olmaz "
---------
Ölüm ..
3 gündür kulağıma öyle cazip geliyor ki . Sanki üzerimdeki bütün yük kalkacakmış gibi ama bedenimin kirliliği her zaman olacak ve ben bunu ölümle bile yok edemeyeceğim .Yaşayan bir ölü gibiyim . Ruhu çekilmiş et yığını gibi hissediyorum . En büyük korkumu bana yaşatması işte beynimden vuran en büyük darbeydi . Bedenimin benim değil de O' nun olması , Sen benimsin dediğinde gerçekten de onun olmam gibi .
GEÇMİŞ
Pijama Partisi . Kızlar arasında vazgeçilmez bir gelenek ve dertlerimizi paylaşıp eğlendiğimiz inanılmaz gece . Tabii ailemin yasakları yüzünden yatılı kalamam bana en koyan kısım oluyor . Bende onlara inat gelip beni almalarını haber vermeden eve kendim gidiyorum şimdi yaptığım gibi . Biran önce eve gidip uyumak istiyordum çünkü yaptığım yastık savaşından her yerim sızlıyordu . Evimize kestirme yoldan gitmek benim için en iyisiydi . Kestirme yolun sokağına döndüğümde sokağın boş olması beni rahatlatmış- . Erken konuşmanın zararları . Sokağın diğer ucunda elleri ceplerinde duvara yaslanmış biri duruyordu . Ne kadar geri dönmek istesem de bunu yapamazdım . Uzun yoldan gitmek istemiyordum . Bende ellerimi ceplerime sokup başım aşağıda yürümeye devam ettim . Tam adamın yanından geçerke bana döndüğü gibi kollarımdan yakalamıştı . Omuzlarımdan tutarak beni duvara dayadığında ağzımdan çıkan acı inlemem ıssız sokağı doldurmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
FanfictionOne direction grubu üyesi olan Zayn Malik unutun . Onun yerine ünlü olmayan , dövüşen ,sinirlenince gözü hiçbirşey görmeyen, uyuşturucu satan ve kullanan , içki içen ve kadınları sadece cinsel arzuları için kullanan bir Zayn Malik hayal edin . ...