~Harry szemszöge~
Amit Elouise mondott, szörnyen megrázó volt. Hiszen még alig 20 éves vagy talán nincs is annyi, és még is annyi mindent megélt, és mosolyog. Meg kell hagyni, hogy gyönyörű lány. Bár az összes rajongónk csodás, Ő mégis más.
Miután alá firkantottuk a papírokat, már nem maradt sokáig, hisz Ő is elfáradt, meg mi is.
-Hát akkor én most megyek. Anya már biztos keresett. Sziasztok!-mondta, de úgy tűnt valakit nagyon keres.
-Mi a baj tündér? Kit keresel?-kérdeztem tőle kedvesen.
-Ööö... egy kis lányt azt mondta, hogy szeretné ha itt találkoznánk, de nem látom sehol.-vajon ki az a kis lány? Lux nem lehet hiszen vele nem találkozhatott mert velem volt. Talán Annie? De őt ma még nem is láttam.
-El. Hogy hívják a kis lányt?
-Annie. Az anyukája Cintya itt dolgozik, csak amikor jöttetek befelé, akkor Ő kint maradt és segítettem neki vissza jönni.
-Elie, Elie!-hallottam meg Annie vékony hangját.-Itt vagyok. Nem felejtettem el, csak elaludtam és anya nem tudott felkelteni.
-Jaj semmi baj édesem. Látod megvártalak. Na de át aludtad a koncertet Te kis törpilla.-és elkezdett vele szórakozni. Én csak csodálkozva néztem.
-Nem vagyok tötpilla én már nagy vagyok.-mondta Annie durcásan, mire Elie közelebb lépett hozzám.
-Meg tudnád ezt fogni?-kérdezte és a táskáját nyújtotta. Megvontam a vállam és át vettem tőle a táskát, mire Ő adott egy puszit az arcomra. De puha szája van.
-Tudod mit hercegnő?-szentelte újra minden figyelmét Anniere.-Ha leveszem a cipőm, és le gugolok így ni.-hát nagyon oda kellett figyelnie, hogy hogy gugol le mert szoknya volt rajta. De mint aki egész életében ezt csinálta minden gond nélkül legugolt a picihez.-Na akkor magasabb leszel nálam. Látod?
Erre mind elkezdtünk mosolyogni, de Annienek ez sem volt elég és folytatta.
-De Én Harrynél szeretnék magasabb lenni.-hát ez vicces lesz mert Elie még magassarkúban is csak a mellkasomig ér.
-Na várj egy picit.-vissza húzta a cipőjét, lehajolt a kicsiért és felemelte az ég felé.
-Na most magasabb vagy? Igen?
-Igen!-kiáltott boldogan, mire fel nevettem. A fiúk is ugyan olyan csodálattal nézték Eliet mint én.
-Na gyere kicsim.-És ezzel elindult felém ismét. Teljesen fa arccal nézett majd megszólalt.
-Harry! Lefotóznál minket?-én köpni nyelni nem tudtam. Annyira meglepett fejt vághattam, hogy mindenki kinevetett.-Vicceltem kis butus. De azért a fejért megérte.-nevetett tovább. Erre már én is nevettem. Megcsináltuk a csoport képet, aztán Elie indult is.
-Nagyon köszönöm még egyszer. Bár soha nem tudom eléggé meghálálni nektek.-és még egyszer átölelt mind annyiunkat.
-Te pedig kicsi Annie ne keveredj el többet, mert nem leszek mindig ott, hogy vissza vigyelek.-ölelte meg Őt is. Aztán legnagyobb meglepetésemre oda lépett a biztonsági őrökhöz és akik éppen ott voltak őket is megölelte.-Maguk csodás munkát végeznek. Vigyázzanak az én megmentőimre. És magukra is. Viszlát.-hát ahogy láttam ez nem csak engem lépett meg hanem mindenkit. Még Cintyt is megölelte mondott neki pár szót majd örökre kisétált az életemből, ez a tündér.
Legalábbis azt hittem.Hali babák!
Meg is hoztam az új részt!
Tudom ez egy kicsit rövid lett de remélem azért tetszeni fog!×××All The Love×××
Ui.: Gyerekek a fenti képet nem bírtam kihagyni tudom rajta van *nem mondom ki a nevét* is de egyszerűen nem bírtam kihagyni........😂😂😂
BẠN ĐANG ĐỌC
Egyirányú Leszokás (One Direction Fanfiction) /Befejezett/
FanfictionA drognak éltem, de akkor jöttek ők, és minden megváltozott. Leszoktam és az egyetlen vágyam az volt, hogy találkozhassak velünk és megköszönhessem amit tettek értem. De ami történt az sokkal több mint amit valaha vártam volna. Trágár szavak, alkoho...