49.rész

302 20 5
                                    

~Louis szemszöge~

Harry nyomtalanul eltűnt, bár nagyjából tudjuk hol van. Az MITAM turnét eltoltuk és hivatalosan is szólózni kezdtünk, ebből adódik, hogy Niall New York-ba van már hetek óta, Liam nem rég jött haza, én pedig otthon voltam a családommal és előrébb hoztuk a karácsonyt, anya betegsége miatt. Szóval ünnepeltünk, és két napja jöttem vissza Londonba. Hetedike van ami azt jelenti, hogy három nap és debütál az első saját számom, amit anyának írtam, és az egyik nagyon jó DJ barátom Steve Aoki segített benne. Mivel anya azt szeretné, hogy az X X-factorban adjam élő, mert onnan indultam és hasonlók, ezért ott fogok fellépni a döntőben. Elouise éppen főzött valamit, ezért elmentem sétálni egy kicsit.
London utcáin sétálva egyszer csak kaptam egy telefont.
-Tessék?-szóltam bele.
-Louis? Az édesanyja orvosa vagyok!-beszélt az orvos.
-Hogy van?-érdeklődtem azonnal.
-Sajnálom, de az édesanyja meghalt!-mondta az orvos.
-Ez nem lehet!-mondtam.
-Sajnálom, a családja többi tagját már értesítettük, kérem jöjjön ahogy tud!-magyarázott.
-Azonnal megyek!-tettem le. A házig szaladtam és a zsebemből kivettem a kulcsokat, beugrottam az autóba, és mentem a Londoni magán klinika felé. Beérve azonnal tudtam merre kell mennem, hiszen rengeteget jártam itt. A folyosón a húgaim, és Dan lehajtott fejjel sírtak, a kicsik pedig csak csendben nézelődtek. Mikor meghallották, hogy jövök, a lányok felugrottak, és egyszerre öleltek meg szorosan. Mindannyian zokogtak, én pedig halkan sírtam. Mikor kicsit odébb álltak Dan jött oda és Ő is megölelt. Nem bírtam tovább és keserves sírásban törtem ki. Tudom, hogy erősnek kell maradnom, de nem megy.
-Mi történt?-kérdeztem suttogva.
-Nem bírta tovább, a szervezetének ez már túl sok volt!-suttogta halkan.
-Nem látott fellépni, pedig csak ezt akarta! És el sem búcsúzhattam!-sírtam és egy székre ülve meredtem magam elé.
-Louis anya azt akarná, hogy a kedvéért menj el, és add elő a dalt. Most már egy jobb helyen van, és onnan néz minket! És nagyon büszke rád!-mondta Daisy majd az ölembe ülve elsírta magát. A másik lábamon Phoebe ült, mellettem pedig Lottie és Fizzy ültek le ölükben a kicsikkel.
-Vigyázni fogok rájuk anya, ígérem!-néztem fel.

Egy órát ültünk a folyosón, ez alatt felhívtam Elouiset, hogy az egész családom eljön hozzánk, és csináljon nekik egy kis helyet. Két autóval mentünk haza. A lakásba lépve Elouise kijött az előtérbe, és körbe nézett, elmondta, hogy a lányok, és Dan hol tudnak aludni, majd Ők elmentek, és felém fordult. Nem kérdezett semmit, mert tudta, hogy anya beteg volt, és biztosan rájött magától is arra, mi történt.
-Gyere ide!-tárta szét karját, és zokogva megöleltem.
-Elment! Annyira fáj!-sírtam.
-Tudom Louis, tudom! De Ő egy angyal volt, és most hazatért. Legalább már nem szenved!-mondta Ő is a könnyeit törölgetve.
-Az volt az utolsó kívánsága, hogy az új dalomat az X-factorban énekeljem el, ezért egy nappal a fellépés előtt fogjuk nyilvánosságra hozni, ami történt.-jelentettem ki. Szükségünk van arra, hogy nyugodt körülmény között, megpróbáljuk feldolgozni a halálát.

KÉT NAPPAL KÉSŐBB

Ma hozzuk nyilvánosságra, a család tragédiáját. Mindannyian máshogy éljük ezt meg. Az ikrek csak csendben ülnek és néznek maguk elé, de gyakran sírják el magukat, Lottie magára varratta anya száját, Ő így állít emléket előtte. Dán és én pedig igyekszünk erősnek mutatkozni. Nem sírunk, csak ha ne látja senki. Liam és Cheryl is itt vannak már a házban, Harry holnap érkezik a családjával, de csak az X-factorra jönnek, Niall szintén holnap reggel jön, mert előtte még ész egy koncertje New York-ba. Rengetegen nyilvánították a részvétüket, és ez nagyon jól esik az egész családomnak. A rajongóink, most is mellettem és a családom mellett állnak.

MÁSNAP

Anyával álmodtam, és arra kért, hogy maradjak erős, és csak tartsak ki. És, hogy mindenképp énekeljek, és vigyázzak a testvéreimre. Gyűjtést szerveztek az emberek a családunknak. Hihetetlenül hálás vagyok mindenkinek.

A Wembley arénába, csak Lottie a fiúk és Elouise jön velem, mert nem akarom, hogy a többiek lássanak oyan szörnyű állapotban, mint amilyenben leszek. Steve-vel ott találkoztunk.
-Mit gondolsz, menni fog?-nézett rám együtt érzően.
-Anyáért, igen!-nem mondott semmit csak mosolygott.
Egy órával később a sötétben álltam a színpadon, és vártam, hogy kezdhessek. Rengeteg "Szeretünk Louis!" és "Maradj erős!" táblát láttam, és sokan kiabáltak is hasonlókat.
A dalt végig énekeltem, de többször is elcsuklott a hangom.
-If it all goes wrong, darling just hold on!-fejeztem be. Hatalmas taps és sikítás tört ki. Igyekeztem visszatartani a könnyeimet, és ebben rengeteget segített, hogy Steve velem volt, és megölelt, és támogatott.
Simon szavai után felnéztem az égre, és egy utolsó puszit küldtem fel anyának. Éreztem, hogy velem van, és, hogy büszke rám. Érte tettem mindent. A színpadról lefelé már elsírtam magam, mindenki megölelt, és az öltözőben ott volt minden barátom, és akik szeretnek és el tudtak jönni.
Mindenki elcsendesedett, én pedig az égre nézve csak ennyit mondtam.
-Remélem büszkévé tettelek! Szeretlek!-sírtam el magam és Lottiet megölelve távoztunk.

Sziasztok!
Louis tegnapi fellépését mindenképpen bele akarzam írni, mert egyszerűen hihetetlen volt. Louis egy csodálatos és erős ember! Felnézek rá!
Remélem tetszett a rész!

#RestInPeaceJohannah
#Justholdon
#StaystrongLouis
#PrayfortheTomlinsons

#RestInPeaceJohannah#Justholdon#StaystrongLouis#PrayfortheTomlinsons

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Egyirányú Leszokás (One Direction Fanfiction) /Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora