~Louis szemszöge~
Két nap múlva.....
Harryt és Elouiset is haza engedték a kórházból és most mindannyian nálunk vagyunk és örülünk, hogy Elie el. De a nagy örömködés közepette azt elfelejtettük, hogy Elie újból drogozott és tudnunk kéne kitől szerezte a cuccot.
-Te Elie. Honnan volt drogod? Nem azért csak azt mondtad, hogy leszoktál és nincs nálad.-kérdeztem óvatosan.
-Én nem mondhatom el.-hajtotta le a fejét. Hát ez nem igaz.
-Elie el kell mondanod. Nem hagyhatjuk, hogy még több ember életét tönkre tegye.-folytattam.
-De nem lehet. Sajnálom de ezt nem lehet.
-Miért? Miért nem mondhatod el? Te is benne vagy a bizniszben és ha elmondod, Téged is lekapcsolnak a zsaruk?-kezdte Liam gúnyosan. Hát ez nem igaz. Ez a nyomorult állandóan bántja Eliet. Nem tudom mi baja van, de rohadt gyorsan le kéne állnia, mert már én nem bírom elviselni.
-Nem nem ezért nem lehet.-kezdte ingerülten Elie. Hajaj mi lesz itt.-Ha nem azért mert Ő az apám!-kiabált rá. Mindannyian döbbenten néztünk rá. Ő pedig lehajtott fejjel ült az ágyon.-Nem szabadott volna elmondanom. Ígérjétek meg, hogy nem mondjátok el senkinek. Kérlek!-nézett ránk könyörgően.
-Nem lehet Elie. Tudnia kell a rendőrségnek. Nem hagyhatjuk, hogy mást is tönkre tegyen.-beszélt halkan Harry. Ez az hátha rá hallgat.
-De Harry Ő az apám. Nem akarom, hogy börtönbe kerüljön akár milyen rossz ember is, valamiért szeretem. El sem hiszem, hogy ezt mondom de szeretem és nem akarom, hogy egy cellában halljon meg.-sírta el magát. Szegény lány. Én még nem láttam embert ennyit sírni és szenvedni.
-Figyelj. Tudom, hogy rossz de nem tehetünk mást. Ha Ő már nincs szabad lábon, kevesebb esély van rá, hogy újra a droghoz nyúlj.-mondtam neki, hiszen pontosan tudtam mit él át.
-Nem! Fogalmad sincs arról mit érzek! Nem tudod milyen végig nézni, ahogy az anyád meghal és bár testileg még itt van a lelke meghalt, nem tudod milyen az ha már egész kicsi korodba tönkre megy az életed, és főleg fogalmad sincs arról milyen szenvedély betegnek lenni. Azt sem tudhatod milyen látni, ahogy az emberek körülötted tudatlanul ülnek, és nevetnek a semmin. Nem tudod milyen egy elvonó mert Te soha nem voltál. De Én igen. És szörnyű volt. Féltem. Mert olyanok vettek körül mint amilyen én vagyok. Mindenki halucinált vagy öngyilkos akart lenni, mert úgy érezte nem bírja. Én is megpróbáltam, nem sikerült. De a szoba társam akivel egész jóba lettem, az egyetlen barátom a szemem láttára lett öngyilkos. Apám annyit szívott, hogy már egy kisebb megfázás elég lenne ahhoz, hogy meghaljon és mégis szeretem. Az emberek akiket a barátomnak hittem meghaltak, vagy átvertek. Szóval ne mond nekem, hogy tudod mit élek át. Mert fogalmad sincs!-kiabált sírva, aztán Harryt átölelve sírt. És rájöttem, hogy igaza van. Fogalmam sincs mit él át, de segíteni szeretnék neki, és fogok is. Most már úgy tekintek rá mint a húgomra, és nem hagyom, hogy újra baja legyen.Itt is a rész!
Remélem tetszett!Mit gondoltok Louis miért hitte azt, hogy tudja mit érez?
×××All The Love×××
KAMU SEDANG MEMBACA
Egyirányú Leszokás (One Direction Fanfiction) /Befejezett/
Fiksi PenggemarA drognak éltem, de akkor jöttek ők, és minden megváltozott. Leszoktam és az egyetlen vágyam az volt, hogy találkozhassak velünk és megköszönhessem amit tettek értem. De ami történt az sokkal több mint amit valaha vártam volna. Trágár szavak, alkoho...