~Elouise szemszöge~
Mikor lementem ajtót nyitni, Harryt láttam meg. Annyira jól nézett ki!!
-Szia!-mosolygott rám.
-Szia!-mosolyogtam én is.
-Gyönyörű vagy!-ölelt át.
-Köszönöm!-pirultam el.
-Induljunk!-nyújtotta a karját, bele karoltam és az ajtót bezárva, az autójához mentünk.
-És hova megyünk?-kiváncsiskodtam, mint egy kis gyerek.
-Titok!-nevetett rám.
-Ajjj.....-durciztam.
-Na, ne legyél durci!-szólt rám. Erre csak kinyújtottam a nyelvem.
-Leharapom!-fenyegetett. Erre csak kinevettem, ahogy Ő is engem. London belvárosában, egy nagyon szép étteremnél álltunk meg, amiről már kívülről meg tudtam állapítani, hogy nagyon drága.
-Harry! Ugye nem ide jövünk?-kérdeztem félve.
-De, miért? Nem tetszik?-kérdezte Ő is félve.
-Dehogynem, csak....nagyon drága helynek látszik, és nem szeretném, hogy ennyi pénzt költs rám.-hajtottam le a fejem.
-Figyelj!-fogta meg a kezem.-Nem számít mennyibe kerül. Megéri!-mosolyog rám.
-Hogy lehet valaki ilyen édes?-basszus. Kimindtam hangosan is amit gondoltam. Na mindegy, úgyse tudok már mit tenni.
-Elnézését, hogyan?-kérdezett vissza pimaszul.
-Nem ismétlem meg, a végén még elszállsz!-nevettem rá. Erre csak velem nevetett.
-Gyere, menjünk be.-ugrott ki a kocsiból, és átsétált az én oldalamra, hogy kisegítsen. Milyen aranyos már. Bementünk, és egy két személyes asztalhoz vezettek minket, az étterem egyik eldugottabb sarkába. Halk zene, szólt, de még így is felismertem, az imádott dalt. Akaratlanul is elmosolyodtam. Annyira hihetetlen ez az egész.
-Min gondolkozol?-szakítja félbe, magasröptű gondolataimat Harry csodálatos hangja.
-Mindenen. Félek, hgy felébredek, és ez az egész eltűnik.-vallottam be neki.
-Nem lesz így. Ígérem!-fogja meg a kezem, az asztal tetején. Ezt a hihetetlenül bensőséges pillanatot, a pincér zavarta meg.
-Üdvözlöm önöket! Travis vagyok, a pincérük, ha bármire szükségük van szóljanak!-mosolygott ránk egy fiatal fiú. Aztán átnyújtotta az étlapot. Ahogy ránéztem, nem igazán értettem mi van, és szemöldök ráncolva próbáltam rájönni, a problémára.-Elnézést kisasszony, de fejjel lefelé tartja az étlapot!-szólított meg Travis. Erre kínosan elmosolyodtam, és egy halkan köszönöm után beletemetkeztem az étlapba.
-Sikerült választani?-érdeklődött Travis körülbelül húsz perc elteltével.
-Elouise?-nézett rám Harry.
-Igen. Roston sült csirkemellet szeretnék, rizzsel és salátával.-mosolyogtam Travisre.
-Rendben. És az úr?-fordult Harryhez.
-Spagettit kérnék.-mondta és a pincérünk már ment volna el, de ekkor vissza fordult és megkérdezte, hogy kérünk-e inni valamit. A kérdésre nemleges választ adtam, de Harry egy pillantással elhallgattatott, és kert egy üveg vörösbort.
-De Te vezetsz nem?-kérdeztem.
-Nem, csak később, addigra kimegy belőlem. Csak egy pohárral iszom, esküszöm!-mosolygott rám. Egy kissé rossz előérzetem volt, de nem törődtem vele. A vacsora jó hangulatban telt, beszélgettünk és nevettünk. Csodálatos volt, de sajnos az egész üveg bor elfogyott, és nem egyedül ittam meg.
-Harry! Így nem vezethetsz!-szóltam neki.
-Tudom drágám! Nem is fogok. Van kedved sétálni egyet a Temze partján?-kérdezte.
-Persze, hogy van!-lelkesültem fel. Elindultunk. Olyan gyönyörű volt minden, de olyan hideg vaaan! Közelebb mentem Harryhez, de így sem lett jobb, sőt már szinte reszkettem annyira fàztam.
-Jesszus! Tessék itt a zakóm, meg ne fázz!-adta rám a ruhát. Istenem, de jó illata van, és olyan meleg. Mosolyogva sétáltunk tovább, amikor Harry homlokon csapta magát.
-Elfelejtettem a virágot!-nevetett kínosan, és nekem valamiért ettől olyan nevető görcsöm lett, hogy úgy éreztem le kell ülnöm. Úgyhogy lehuppantam a földre és nevettem.-Naaa.... Ne nevess ki!-hisztizett Harry.
-De annyira vicces!-nevettem tovább.
-Legalább állj fel, mert megfázol!-nyújtotta a kezét, de nem bírtam felállni.
-Nehem bihírok!-nevettem tovább, erre felemelt és elkezdett velem szaladni.-Neeee!-visongtam.-Le fogsz dobni!-nevettem. De Ő is csak nevetett rajtam. Aztán megállt egy villanyoszlop alatt és......Hát itt is van az új rész!
Remélem tetszett mindenkinek. Ha igen akkor voteoljatok és komizzatok!❤❤×××All The Love×××
Ui.: Mindenki döntse el maga, hogy melyik zakos Harry volt cukibb, bár szerintem mindkettő!❤❤❤
YOU ARE READING
Egyirányú Leszokás (One Direction Fanfiction) /Befejezett/
FanfictionA drognak éltem, de akkor jöttek ők, és minden megváltozott. Leszoktam és az egyetlen vágyam az volt, hogy találkozhassak velünk és megköszönhessem amit tettek értem. De ami történt az sokkal több mint amit valaha vártam volna. Trágár szavak, alkoho...