~Harry szemszöge~
A mai nap több dologra is rájöttem. Az egyik az, hogy a gyerekek szörnyű helyzetben nőnek fel, a másik pedig az, hogy Elie mellett akarok lenni. Mindegy, hogy hogyan csak had legyek vele. Elmélkedésem Louis hangja rángatott ki.
-Fiúk Elie azt írta, hogy beszélnie kell velünk. Szerintem valami baj van. El küldte a Skype nevét én pedig az enyémet, úgyhogy gyertek mert mindenkinek el akarja mondani.
Nem kellett kétszer mondania, már szaldtam is az emeletre, ahogy Niall is és furcsa módon Liam is. Ennek hangot is adtam.
-Liam Te nem úgy volt, hogy utálod?
-Nem. Egy tuskó voltam, és bocsánatot kell kérnem.-mondta és őszinte megbánást láttam a szemében.
-Ő már akkor megbocsátott neked amikor kisétáltál az ajtón.-veregettem meg a vállát.
-Mi lesz már? Nem várok örökké!-kiabált Lou.
-Itt vagyunk. Na hívjad!-adtam ki a parancsot, amit teljesített is, és amikor Elie fogadta a videó hívást kicsit hátra hőköltünk, mert amit láttunk arra nem számítottunk. Egy kisírt szemű, összetört lány nézett ránk, körülötte mindenhol zsepik, és az egyik albumunk ment a háttérben.
-Jézusom Elie mi történt?-találta meg a hangját Lou elsőként.
-Be zárják örökre.-suttogta megtörten.-Az utcára kerül mindenki. Vége van. És nem tudok segíteni!-kiabált kétségbe esetten.
-Elie kérlek mi ezt így nem értjük. Mond el mi történt pontosan kérlek, csak így tudunk segíteni.-mondtam neki nyugodtan.
-Az árvaházat. Be zárják. Nem tudjuk kifizetni az adósságokat, és ezért bezárják. És a gyerekek az utcára kerülnek, és én nem tehetek semmit.-sírt. Nagyon sajnáltam de nem jutott eszembe semmi. De váratlanul Liam törte meg a csendet.
-Majd mi ki fizetjük az adósságot.-jelentette ki.-Ennyivel tartozom azok után ahogy viselkedtem. Sajnálok mindent. Amit mondtam, amjt tettem. Sajnálom Elouise.-mondta a lány szemébe nézve.
-Én nem haragszom, csak fájt amit mondtál. De én nekem nincs erőm ahhoz, hogy ezt mégegyszer elmagyarázzam ezért majd a fiúk megteszik. És nem is tudom mit mondjak. Hatalmas összegről van szó. 100.000 font nem várhatom el tőletek, hogy ezt a sok pénzt kifizessétek.
-Nem tényleg nem. De mi megtesszük.-mosolygott Niall.
-Én annyira hálás vagyok nektek. És erről jut eszembe mennyire értetek a költözés, festés stb dolgokhoz?-kérdezte mire elég furán nézhettünk rá, mert rögtön magyarázni kezdett.
-Tudjátok elköltözök otthonról és szeretnék egy gyerek szobát kialakítani, hogy Deana minél előbb hozzám kerülhessen.-mondta de aztán a szája elé kapta a kezét.- A végét felejtsétek el jó? Az a lényeg, hogy meg kellene csinálni pár dolgot, és szeretnék minél olcsóbban kijönni belőle.-mondta és teljesen zavarban volt.
-Hát segíthetünk ha gondolod.-mondtam neki. Még beszéltünk egy kicsit aztán megbeszéltük, hogy mikor megyünk neki segíteni és elmentünk aludni.Na drága egyetlen KittiWeber kerlelesere (vagy fenyegetésre már nem is tudom megkülönböztetni😂😂😂😂) itt az új rész de ma nem biztos hogy lesz még egy mert azt még meg kell írnom......
×××All The Love×××
KAMU SEDANG MEMBACA
Egyirányú Leszokás (One Direction Fanfiction) /Befejezett/
Fiksi PenggemarA drognak éltem, de akkor jöttek ők, és minden megváltozott. Leszoktam és az egyetlen vágyam az volt, hogy találkozhassak velünk és megköszönhessem amit tettek értem. De ami történt az sokkal több mint amit valaha vártam volna. Trágár szavak, alkoho...