Visszatérő Szenvedély

572 44 7
                                    

~Elouise szemszöge~

.....végül arcára leheltem egy lágy puszit. Majd elhúzódtam. Kicsit mintha csalódottnak láttam volna de nem vagyok benne biztos.
-Harry én most megyek azt hiszem.-dadogtam.-Köszönöm és ígérem, hogy holnap is be jövök, de ki kell festenem a szobát.
-Elie várj!-szólt utánam de én már kint voltam a szobából és a lift felé mentem. A fiúk még utánam szóltak, de nem fordultam meg csak mentem. Nem tudom hova de mentem. Úgy éreztem szükségem van valamire. Valamire ami segít elfelejteni Őt, ezt az egész helyzetet, valamire ami tönkre tett már egyszer, de nem érdekel. Drog kell. És ekkor már tudtam hova megyek.

~Harry szemszöge~

Amikor Elie felém hajolt, azt hittem megcsókol, de nem ez történt. Hiába szóltam utána és ahogy hallottam a fiúk se tudták megállítani.
-Harry mi történt?-kérdezett rá rögtön Louis a lényegre. Én pedig elmondtam neki mindent.
-.....aztán majdnem megcsókolt, de végül nem és elszaladt.-fejeztem be.
-Nagyon remélem, hogy nem csinál hülyeséget.-mondta Lou aggódva.
-Én is.-suttogtam. Elkezdtünk tévét nézni majd a hírekben volt egy hír ami nagyon felkeltette az érdeklődésemet.
- Egy 17 éves lányt találtak a parkban. Eszméletlen volt. Valószínűleg drog túl adagolás miatt lett rosszul. A mentősök a városi kórházba szállították.-aztán mutattak néhány képet a lányról aki.... Aki Elouise volt. Nem hittem a szememnek. Ez nem lehet.

Tudom rövid lett de ma még szerettem volna egy részt hozni.
Imádlak titeket!

×××All The Love×××

Egyirányú Leszokás (One Direction Fanfiction) /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora