Kapitel 3

1.3K 23 0
                                    



Harry holder hånden din, du ser ham inn i øynene. -jeg elsker deg alex.
Så kysser han deg..-alex! Nå får du faktisk følge med! Du rykner til og ser opp. Det er læreren.
-sorry. Du ser ut vinduet. Sola skinner akkurat slik en sommerdag gjør.Det er så vansklig å følge med. Du skal liksom ja bli hentet av Harry etter skolen også skal dere starte dette "nye venne opplegget". Du er nervøs. Klærene dine er faktisk pene idag, ellers bare slenger du en hettegenser over hode. Men idag var det stam topp, søtt skjørt og en skjorte. Harry hadde ikke kommentert det. Kanskje jeg så rar ut?

Det ringer ut. Du bruker lang tid. En tur på do skjekker at du ser ok ut. Går langsomt, kanskje han kjører hjem. Neida, han sitter der i bilen sin.
Wooow! Så sexy han så ut da! Åpen skjorte og tighte jeans. Han er da en jengemagnet. Nå følte du deg veldig klar for dette.

-Alex! Du bruker jo 100år! han nikker et kjekkas nikk. Du holder på å dåne.
-Jeg måtte snakke med læreren om noe lekse greier. du satte deg i pasjasersete.
Harry bare smilte og startet bilen.

-jeg har funnet en liste med 10 hele positive grunner til og ha en "benefits venn" Du må flire, har han brukt dagen sin på dette?
-ikke le da, se her;
1. Det er faktisk trening
2. Dere får et tettere forhold
- som fører til følelser, avbryter du.
- Alex, se her vi 2 har da alltid vært close. nå kan vi bli dobbelt så close. Han smiler det store smilet. Du bare ser tomt på ham. Han fortseter listen din hele veien hjem.

Da dere kom inni leiligheten ville du ikke i det hele tatt.
-Skal vi se en film kanskje? Harry la seg ned i dobbel sengen hans. du gikk sakte bort.
Harry klappet på fanget sitt, skal jeg sitte der? Du la deg mellom beina hans. Han tok armene sine rundt deg og du kjente den gode lukten av ham. Du bare snudde deg med en gang slik at ansiktene deres møttes. Harry smilte. Han la seg over deg og kysset deg på halsen. Du følte dette var rett. Tenk om det faktisk blir et forhold.

BenefitsWhere stories live. Discover now