Kapitel 6

1.2K 20 0
                                    



-ALEX! Du kommer forsent til skolen! Du åpner øynene. Åååå skole! Nei du vil heller bli hjemme med Harry.
- Alex! kom deg ut av senga mi! du skal på skolen om jeg så skal bære deg bort! Han drar av meg dyna og kaster noen klær på meg.
- Bær meg da! Du små furter til ham.
Han bare rister på hodet.
- Det er siste skoledag Alex du overlever bussen en dag til? Gutta kommer snart husker du? Han står i døråpningen og ser på deg.
- Jada! Jeg skal nok overleve det. Du tar på deg klærne. Jeans og en hettegenser som mest sansynlig er Harry sin siden den ikke er din.

Du skal akkurat til å løpe etter bussen men Harry stopper deg
- Jeg skal skrive en sang om oss, Harry sier det med en røstig stemme.
-å? Du smiler
-er det greit for de andre da?
Han løfter på skuldrene
- de vet ikke om oss, vi har ikke vært så lenge da. Og det er litt vansklig med alt som skjer. Om de vet det kommer de til å tenke at jeg er helt rar. Han begynner å gå mot deg.
-Nei, foreldrene mine må ikke vite noe heller, de ville drept meg for å "ikke elske deg" Men jeg jør det, du er det beste som har skjedd meg. Du smiler til ham.
Han smiler tilbake
- Det er best hemmlig, jeg har fått beskjed om at viss jeg får en kjæreste skal jeg holde det hemmlig slik at fansen ikke klikker. Du vet som da det gikk rykter om at jeg datet Taylor var det for mye drama.
Du grublet litt over det.
- Hadebra han vinker og dytter deg ut
- Hade! du bare snur deg og løper for å rekke neste buss.

På skolen følger du like lite med som alltid. Er så klar for sommeren nå. Du skal besøke alle de ekte vennene dine og storkose deg. Det er en vanlig skole dag for deg. Du kommer jo tilbake neste semester.

Skoleklokka ringer og du løper ut. Fort hjem nå og inn til One Direction leiligheten. Bussen går ikke fordi det er siste skoledag? For noe bullshit!
-Alex? Du snur deg og ser Toby. En gutt i fra klassen.
- hei! du ser fort bort på ham.
- Trenger du en som kan kjøre deg hjem? Toby har alltid vært snill og hygglig mot deg, kanskje dere skulle blitt bedre kjent. Litt seint nå da Alex.
- Det trenger du ikke Toby, jeg kan godt gå. du smiler takknemlig.
- Null stress! Jeg skal ikke noe så bare hopp inn. Han peker mot bilen sin. En rød Toyota. Han kommer fra en rik familie, heldig. Skulle gjerne hatt egen bil. Du smiler og setter deg inn sammen med Toby.

Toby er prataom og turen er kort så det ble litt slitsomt med snakkingen hans, men det var kosligt.
- Takk for turen! du går ut av bilen og smiler til ham.
- Any time! han blunker og kjører videre.

Du går rett inni leiligheten og blir møtt med store øyne.
- HEEEI ALEX! Det er Niall,Liam,Louis og Zayn som roper. De løper mot deg.
- GRUPPEKLEM! Louis er allerede ved deg.
Du små ler, dette blir som sist jeg møtte dem. 5 syngene idioter og meg.

Jeg har et ganske bra forhold til dem alle, men Harry er jo den jeg har kjent lengst. Jeg tror jeg ble kjent med de andre da de var med på x-factor.
- Kom å hør på sangen vi har skrevet! Louis var like full av energi som sist.
- Deg var Harry som kom på temaet og det meste av teksten. Det var Liam som sa det.
- Hør nå! Niall ropte og de sang
"They don't know about the things we do, they don't know about that i love you. But i bet if they only knew they would just be jealous of us"
Du så på dem alle en etter en og når du kom til Harry følte du blikket hans svi. Han så så intenst på deg.
Soloene deres følte du gikk sånn inpå deg. Dette må være sangen om dere.

BenefitsWhere stories live. Discover now