Kapitel 20

1K 16 1
                                    

Doktoren som slappet deg i fjeset kommer inn.
-Vi har tatt noen prøver å du er helt fin!men når du drar hjem må du huske å ta det litt med ro. Så forsvinner han fort ut av rommet.

Harry holder hånden din godt fast hele turen hjem. Ut av sykehuset, inn i taxien, hele bilturen hjem og inn på hotellet. Det var et fast grep også.

Når dere komme inn på hotellrommet får du hakeslep. Hva faen?
Taylor står inne på hotelrommet deres og hun smiler
-Hei Harry? Jeg tenkte vi kunne snakke nå. Hun står der så uskyldig og søt som hun virker.
Han sukker
-Taylor, jeg sa det ikke passet og når jeg sa vi kunne snakke senere mente jeg over telefon.
Hun får et merklig ansiktsutrykk.
Du biter deg i leppa.
-Taylor siden du er her kan du bare snakke med ham nå. Du ser på ham å møter blikket hans. Du begynner å gå.
-Det er greit smiler du mens du slipper hånden hans.
-Stop Alex. Du snur deg. Harry løper den lille meteren du hadde flyttet deg. han tar hånden din igjen.
-Jeg skal aldri miste deg en gang til! Roper han.
Du fikk helt sjokk. Gikk det virklig så inn på ham at jeg var borte i 2 dager?

-Du kan godt høre hva jeg skal si. Taylor står å smiler til dere.
-Sett i gang! Harry legger armen sin rundt deg.
-Jeg vet du syns jeg var litt mye og ikke noe for deg, men kan vi ikke være venner? Jeg føler vi kunne blitt gode venner. Hun ser på oss med store øyne.
Harry rynker pannen
-Taylor...vi er venner, og vi var jo aldri helt sammen. Men vi trenger ikke være med hverandre.
Du syntes synn på henne.
-du kan jo spise lunsj med oss idag. du smiler varmt til henne. Harry ser forbauset på deg.
-Det ville vært flott! Hun løper bort å klemmer dere. Nå Skjønner du at Harry syns hun var innpåsliten.
-Jeg kommer tilbake ved lunsj tid! Kort vinker hun og forsvinner.

-Hva faen Alex? jeg vil ikke ha noe med henne å gjøre. Han ble litt sint.
Du reiser på skuldrene.
-Men hun var jo her så tenkte jeg at hun kunne spise lunsj med oss også kanskje hun ikke er så ille. Hun vil jo bare at dere skal være venner.
Han slikker seg på leppene

-Hun er veldig sånn eh..blir fort glad i deg person. Så nå vil hun tro dere er bestevenner og ikke kom til meg når det blir for mye. Jeg skal stå på side linja i denne saken. Nå har han roet seg ned. Du kysser nesen hans

-Nå slipper jeg være alene når du skal i studio. Fniser du.
Han ser seriøst på deg
-Det var ikke morsomt. De to dagene var de værste i mitt liv! Jeg følte du hadde blitt sviktet siden du er jenta mi og jeg skal passe på deg!
Du klemmer han
-Unskyld Harry. Jeg bare vil at du skal se det fra den lyse siden. Smilet ditt er uskyldig.
Han sukker
-OK! men jeg skal ikke være med henne mer enn jeg må.
Han legger armen sin rundt deg

Du fniser når han begynner å skile deg.
Det ender opp med lekeslossing.
Og du vinner, det er det du liker best.

Det banker på døra. Harry går bort med rakse skritt.
-Um er Alex der? det var en veldig kjent stemme. Men du husket ikke hvor den kom fra.
-Å du er? Harry har en mistenklig stemme.
-En klassekamerat, kan jeg få snakke med henne?
-ALEEEEEX! Harry synger navnet ditt.
Du forstår ingenting. Hvem er det?

BenefitsWhere stories live. Discover now