De har blitt ferdig med alle sangene og nå skal de dra å spille dem inn. Harry holder rundt midjen din og kysser nesa di.
- Du er helt klar over at du skal bli med? han trykker pannene deres mot hverandre
Du små ler
-Jada, jeg har pakket.
-Then of we go! Det var Louis, han har stått vedsiden av oss hele tiden
Alle var klare for en lang biltur til London hvor de skulle spille inn det nye albumet. Samme som sist gang, gutta i Zayn sin bil og dere i Harry sin.
Det er så herlig med sommerferie, kjæresten av dine drømmer og null stress.
Vel framme er dere i studio før dere får dra til hotellet deres. En etter en av guttene går de inn å spiller inn soloene sine. Når Zayn var inne ble det kleint
-Skadet du deg i natt Alex? Louis ser på deg.
-Mm nei. du rynker på pannen litt forvirret.
-Vi hørte deg skrike også kom det noen andre rare lyder. Liam stiller seg vedsiden av Louis.
Harry sender deg et 'hva faen' blikk.
Du rødmer
-Jeg dunket hode i veggen når jeg gikk i mørket også hadde jeg et mareritt. Du bet deg i leppa.
Niall hevet et øyenbryn.
-Harry hadde jo ikke seng fordi vi tok den, hvor sov du da? han smiler bredt til oss.
-Jeg sov hos Alex. Han tok armen sin rundt deg.
Gutta begynner å hyl le.
-Dere er søte sammen. Liam ga dere hans 'velsingnelse', følge han selv.
På hotellet fikk dere hvert deres rom. Men Niall måtte sove med dere fordi rommet hans ikke var klart. Han sov på enkel sengen i samme rom som dobbel sengen deres var i. Harry lå på senga i kun underbuksa å leste i et blad. Du hadde på en topp og truse.
-Du dreper meg, vet du det? Du strøyk Harry oppover ryggen.
-HAH! Jeg dreper deg? han begynte å lekesloss med deg.
-Du skulle bare vist! Han legger seg over deg og kysser deg.
Det skiler og du spruter ut i latter.
- Å hysj nå! Niall kaster en pute på oss.
Harry lager en grimase løper bort til døra og skrur av lyset.
-Jeg drar tilbake i studio i morgen tidlig og da kan du bare finne på noe i byen? Så slipper du være der når vi ikke gjør noe spesielt. Han hvisker deg i øret.
Du nikker bare.
-God natt,skatt. Han kysset deg i pannen.
-godnatt. Du stryker han i håret før du snur deg.
YOU ARE READING
Benefits
FanfictionDu og Harry er bestevenner, men når Harry foreslår noe mer enn venner blir det anderledes