Kapitel 34

898 17 0
                                    

-Hahahaha! du hører latteren til guttene. De kommer inn til kjøkkenet hvor du sitter med spisebodet. Du har en kopp te foran deg.
-Heeeei skjønnas! Harry kom bort til deg med armene åpne. Han ga deg et stort kyss
-Mmmhaaa! sa han da han var ferdig
Etter han kom alle de andre med hvert sitt kyss til ansiktet ditt. Overalt uten om munnen så klart.
Du bare smilte og lo kort til dem. De hadde drukket litt eller så var de bare rare.

Guttene satt seg i stua for å gjøre sitt. Som å ringe familie, se tv eller noe annet.
-hva er galt? Harry har sett det på deg siden han kom inn. Det er det du elsker med ham. Dere er som to dråper vann.
Sakte setter du deg rett i ryggen
-Toby ringte meg med skjult nummer idag...
Harry avbrøt deg
-Hva skjedde?! han ble helt satt ut.
-Han truet med å drepe deg! du brøt ut i tårer.
-Han vil skade deg for at jeg elsker deg!
Han tok armene sine rundt deg
-Hysj...hysj...
Du la hodet ditt på brystet hans. Tårene dine rant ned i skjorten hans.
-han er innlagt vet du jo? han snakker så rolig han kunne men du hørte at han var litt redd.
-Han sa Taylor kunne får ham ut, men jeg skjønner ikke hvordan. Du legger armene dine rundt livet hans og gråter videre. Hjertet hans dunker kraftig ved øret ditt.
-Jeg ringer politiet i London. Han prøver å hode stemmen rolig. Men du kan høre den skjelver. Sakte reiser han seg og går ut på gangen. Han lukker døren sakte så hører du forskritt gå opp trappen.

Du puster rolig inn og ut for å roe deg ned
-Øver du på å føde? Niall kommer inn til deg.
Han gliser til deg.
Du bare rister på hodet
-Hva faen Niall?
Han ler
-Slapp av ingen vet det, jeg holder ord vet du. han setter seg ned med deg.
Du skjekket at dørene var lukket før du spurte
-Niall? hva er det som gjør at du velger å være alene så ofte?
Han så direkte på deg og trakk pusten
-Okei. siden du forteller meg alt så skal du få vite det. Og jenter skal tydligvis forstå alt så. Jeg føler meg utenfor. Alle har en jente og ellers sitter jeg oftest alene sååå jeg velger å sitte alene fordi det skjer jo uansett.
Han ser ikke på deg lengre. Bare rett ned i bordet.
-Noen mobber meg også, av fans og sånt. Han får en tåre i øyet.
-Jeg føler meg så alene av og til. Det er bare at når jeg gjør det stenger jeg meg selv ute.
Du gjør ikke annet enn å klemme ham. Etter en stund hvisker du i øret hans
-Jeg kjenner en jente som ville vært perfekt for deg.
Du hører at han snufner et smil
-huh....
Dere er stille en stund. Du viser ham bilde av henne og forteller hvordan hun er. Mens du forteller får han bare et større og større smil om munnen.
-Jeg kan ikke vente med å møte henne! han virket nesten forelsket allerede.

Harry kommer tilbake.
-Vi bør alle legge oss. Det er konsert i morgen og maaaange interjuver, m&g og full pakke. Han klapper i hendene
-Chup chup!
Du og Harry ligger i sengen med knuttete hender.

-Politiet sa at Toby ikke skal få slippes ut. Taylor kan ikke hjelpe selvom hun er kjendis. En lettelse flye gjennom hele kroppen din. Du puster sakte ut.
Han smiler
-Jeg håper han kommer ut av den phyko tanken hans om deg. Det kan umulig være bra for ham. Hvisker han.
Du nikker.
-Så lenge du lever med meg er jeg glad. Han blunker til deg.
-Jeg lever ikke uten deg hvertfall... han lener seg mot deg. han lukker øynene og lager trut munn.
Du ler. Han kjenner mest sansynlig noe flis aktig mot leppene sine. Du la bamsen dere kjøpte der han lente seg. Han åpner øynene
-Vel viss du ikke vil ha kos så greit. han snudde seg med ryggen mot deg

-Jooo! kom tilbake! Du la deg over ham. Du kysset nakken hans
-Jeg vil ha kos! hvisket du i øret hans

BenefitsWhere stories live. Discover now