'Hva skjer med Toby' skrev dere.
Dere venten en god stund så fikk dere svaret. Det var en lang melding.
'Toby sier at jeg må splitte dere for at je skal få Harry og han få deg, helt ærlig i starten var jeg med på det. Men jeg ville aldri drepe noen. Han vil drepe Harry, Alex. Virklig drepe ham. Når det er kun jeg og Tiby i rommet skremmer han meg med masse tanker og trusler. Men med en gang en annen kommer inn er han normal. De mener han gjør framskritt og vil slippe ham ut.'
Hannah leser meldingen høyt. Hun skjelver i stemmen hver gang ordet drepe kommer inn. Du skjenner det stikker i hjertet. Du blir urolig for Harry. Du svelger
-Det kan ikke skje! Toby må ikke komme ut! Roper du
Hannah nikker enig
-Vi sier at Taylor må ta opptak når Tiby snakker om planen sin. Etterpå må hun vise det til politiet og de ansatte. Han er nok smartere enn de tror.
Det er så rart fordi Hannah hadde rett når det gjaldt truing av Taylor, og på et plunk hadde hun en plan for å redde Harry.
Dere forteller Taylor om planen deres. Hun er med på den og hun starter i morgen. Hun skal oppdatere dere hele tiden. Du bestemmer deg for å la Harry holdes utenfor dette. Hannah og Taylor er enige.
-Er du redd for at Taylor skal ta Harry? Hannah fikler med håret. Ansiktet hennes er fortsatt grønt med ansiktsmaske.
-Har alltid vært i bakhodet mitt, men jeg stoler på Harry. Han er virklig ikke noe glad for at Taylor har kontakt med oss heller. Men da det med kysset kom opp friket jeg fordi det har alltid ligget i bakhodet mitt. Hannah legger en arm rundt skulderen din.
-Jeg forstår hva du mener. Han er jo mega hot! Tenk alle jentene som vil ha ham. Du er heldig! Hun smiler på en oppmuntrende måte.
Hannah hjelper deg alltid å se ting fra andres perspektiv. Akkurat som tanten din. Sakte blir det urolige fjeset ditt et smil.
-Han er jo drømmeprinsen. ler du.
Vannet renner foran deg. Du har det på kropstemratur, ikke for varmt ikke for kaldt. Vannet er herlig i ansiktet ditt. Ansiktsmasken renner av. Huden din er myk og herlig. Som en babyrompe!
Hannah står vedsiden av deg. Hun vasker av seg det grønne. Hun har håret i en dult. Det lange blonde håret. Å som du misunner henne.
-Så viss jeg og Niall blir sammen mååå vi dra på en dobbel date!! hun gliser helt ekstremt.
Du ler av henne.
-selvfølgelig!
Sakte renner en tåre ned skinnet ditt.
-hva er galt? Hannah ser trist på deg.
Fort tørker du vekk tåren
-Jeg bare savner Harry, han gjør alt så mye lettere. hvisker du og smiler.
Magen din begynner å svi. Det er en ekkel smerte inni deg.
-Alex? Hannah rister i deg.
-Lever du?
En stikkene smerte startet i magen din. Du fikk ikke puste. Du hev etter luft.
-Hannah! Hjelp! Du gispet. Smerten føltes som tusen knivstikk i magen. Fra insiden og ut.
Hannah løp bort til telefonen
-Ring sykehuset! ropte du med det siste du hadde av luft. Etter det ble alt svart.
YOU ARE READING
Benefits
FanfictionDu og Harry er bestevenner, men når Harry foreslår noe mer enn venner blir det anderledes