Noen slår deg i ansiktet. Det var ikke hardt mer sånn et lite slap på skinnet som svir. En mann med lommelykt står over deg og lyser i øynene dine. Du blir blennet. Han trekker til siden og en politi mann kommer frem.
-Alex, jeg er Will. Vi klarte å spore opp mobilen din og finne deg i siste sekund, du var heldig med fallet. Og mannen som skadet deg er i fengsel.
Du rynker på nesa. Hva skjer? Du husker så lite at du tror dette er film.
-Hva...hvor er jeg? stammer du fram
-Sykehuset i London. Vi har kontaktet din familie og de er her på venterommet. Legen skal bare ta en prøve så må du hvile og svare på noen spørsmål. Ok? politimannen har en koslig bamse stemme. Det passer ham, han ser ut som en rund liten teddy også.
Et nikk er alt de får til svar. Etter masse mas fra legen om ting du ikke forstår,tester og full pakke får du fred. Men det eneste du tenker på nå er Harry.
Harry's pow
Du og Liam sitter på politistasjonen.
-Hva sa de i telefonen? spør Liam
Du reiser på skuldrene
-De sa de hadde noen nyheter å komme med og at jeg måtte se et bilde.
En politimann kommer inn. Han er lang og tynn.
-Hei, vi ringte fordi for noen minutter siden fikk vi en telefon som vi tror er din venninde. Han holder et ark i hånda. Han setter seg med dere
-Er det henne?
Du ser et bilde av Alex. Hun så helt fin ut. Fjo!
-Har dere funnet henne? Du smiler så det sprekker i leppa
-Vi har send ut et team, vi klarte spore opp mobilsignalet.
Gleden spres i hele kroppen. Liam får ikke sakt noe før du kaster deg over ham.
-Jenta mi kommer tilbake!
Liam ler høyt mens dere faller i gulvet.
-Når min kolega fra temet sier at de har fått henne til sykethuset blir dere med meg til sykehuset så skal dere få se henne. Han nikker snilt til dere.
Du hopper opp og ned utforbi i gangen.
Når politiet er ferdig med spørsmål skal du få se jenta di.
-Ååå jeg har savnet henne! Jeg var helt sykt redd når hun forsvant, men nå blir alt bra igjen!
Liam kommer bort til deg.
-Dere er heldige som har hverandre. Dere har så sterkt bånd.
Det har du også tenkt på mangen ganger.
Politimannen kommer ut også sier han
- Gå inn å få henne glad! så blunker han til deg.
Vet ikke hva Liam tenkte men det første du gjorde var å løpe inn til Alex.
Jenta di.
YOU ARE READING
Benefits
FanfictionDu og Harry er bestevenner, men når Harry foreslår noe mer enn venner blir det anderledes