Harry's pow
Dere er på flyplassen. Dere skal snart til Paris mens de andre er i taxfree'en sitter du og tenker.
Niall går og snakker i telfonen. Du små ler av ham. Han så helt fortvilet/glad/gal ut. alt i ett!
-Hvem er det? Snufser du
Niall vinker på deg som om du skal gå vekk. Men du står bare der.
-Mamma... hvisker han
Du sitter på mobilen din og ser gjennom bildene dine. Kjermen din blir våt av tårer. Der er bildene av Alex på stranden og alt dere gjorde sammen før. Plutslig kjenner du noe mykt i hodet ditt. Det er bamsen du og Alex kjøpte sammen. Niall står foran deg g smiler
-Jeg har bestilt bord til oss, når vi kommer til Paris bør du pynte deg for vi skal på date! Roper han og kommer mot deg.
-Jeg vet ikke helt jeg... Alex er ikke helt glemt enda du skjelver i stemmen
Zayn kommer inn til dere
-Hun sa jo hun trengte tid til å tenke. Bare vent så skal du se. Smiler han lurt
-GUTTA!! VI DRAR NÅ! Liam roper som en gal etter dere når han løper forbi og inn mot boardingen.
Hele flyturen prøver Louis å få deg til p le. Det fynker jo, men du ler ikke virklig av det. Louis tar den -Wanna hear a joke? og du svarer -No
Så kommer selve spøken
-You have got to be kitten me!
Vel fremme er det midt på dagen.
På hotellet deler du rom med Liam og Niall.
-Husk daten vår! Niall kaster dress jakken din på deg.
-Helt seriøst? du mener det? du ser dumt på ham
-Selvfølgelig! BROMANCE! roper Niall.
De andre bestemmer seg for å dra ut å spise, men du legger deg bare ned. Det er rett og slett for mye. Du årker ikke gå ut. Hun er alltid i hodet ditt usnsett.
En dirring fåregår vedsiden av deg
Du strekker deg etter telfonen
-Hallo?
-Harry! du hører med en gang hvem det er.
-Taylor.... sukker du
-Vi må snakke! roper hun
-Nei! skriker du. For det første så har du ødelagt alt! hvordan kunne su tro at det var noe mellom oss? Og hvorfor måtte du sende melding om det. Også skriver du at JEG kysset deg! du er opprørt. Faktsik helt forbannet på henne.
Det er helt rolig hos Taylor så hvsiker hun sakte
-Unnskyld. og legger på.
Akkuratt nå gidde du ikke bry deg, hun kan bare ha det så godt!
Liam løper inn døra og rett på deg.
-Du må kle deg opp da! Hva tror du Niall sier nå? Liam leker skuffet.
Du tar på dress. Ikke noe for mye bare buksa en hvit skjorte og dressjakken åpen.
Du går ned til forsiden av hoteller hvor Nialls står i vanlige klær med en limosin bak seg.
-Damene først! han smiler og åpner døren for deg.
-Hvor er klærene dine? spør du
Niall smiler
-Vent og se du!
I limosinen sitter Niall med et lurt smil.
-Hva skjer? hvor skal vi? du begynner å mistenke noe
-Favoritt plassen din! Eifeltårnet! Niall er så spent at han klapper for seg selv.
Sakte snur du deg vekk fra ham. Du liker å se ut vinduet. Det hjelper for tankene dine.
Når dere er framme går du ut av limosinen først.
-Vel! da går vi! Niall løper inn i tårnet.
-Hvor er alle andre?
Niall smiler lurt
-Jeg leide det kun for til deg. Med kokk og musikk. En fransk aften min venn!
Det er langt til toppen hvor dere skal spise. Hele veien tenker du på Alex. Dere hadde snakket om å dra hit en dag. Som kjærestepar. Tanken er så trist. Tenk hun slo opp og drog fra deg.
På toppen var det passe varmt og himmelen begynte å bli mørk. Det er stille vind.
Det er en utrolig utsikt herfra. Det er vakkert.
Niall tar deg med til et lite rundt bord for 2 med en rose og levende lys.
-Må du kose deg masse og huks at jeg er veldig glad i deg. kommer det ut av ham.
-Okei...ler du. Det var random
Niall begynner å gå.
-Hva skal du?
Niall snur seg
-Dette er et sett up. Bare vent på daten din. Du vil elske meg for evig! Han slenger et kyss til deg.
-Hils henne fra meg! også har han gått.
Du venter i 10 minutter. Ingen kommer. Klokka er nå 7. En mann med fiolin står i et hjørne. Hva vil enklig Niall?
Du hører høye heler klakke bak deg. Sakte snur du deg. Viss det er Taylor, skal Niall få bank! tenker du.
Men der, i en rød flott kjole står Alex med det lange brune håret og de blå øynene. Hun er så vakker.
-Hei. smiler hun
Du reiser deg og går bort til henne.
Dere står tett. Sakte kysse du henne.
-hei. smiler du tilbake.
YOU ARE READING
Benefits
FanfictionDu og Harry er bestevenner, men når Harry foreslår noe mer enn venner blir det anderledes