Kapitel 13

1.1K 15 0
                                    

Harry's pow

Etter mange bilder og interjuver satt vi alle i bilen på vei til hotellet. Jeg ser ut av vinduet og tenker på Alex.
-Du savner henne as! Zayn dunker deg i armen. Du snur deg mot dem.
De ler av deg.
-Ja. du smiler -Hun er så herlig!

Du og Niall går og tar heisen opp og går mot hotellrommet. -Jeg lurer på om hun sover. Vi kom jo seint hjem
Niall reiser på skuldrene.
Rolig går dere inn. Naill tar tingene sine du hører han skrur på lyset og løfter på ting.
-Harry?
-Hva? Du gå inn på rommet.
Niall peker på sengen
-Hun er ikke der.

Du fikk en ekkel følelse i magen.
Hele sengen ransaker du,hele hotellrommet. Du ringer henne. Den går direkte til svarer. Du legger igjen en beskjed; Hei, det er meg. Hvor er du? jeg er på hotellet å venter på deg. Bare gi beskjed hvor du er så slipper jeg å bli så beskymret.
-Det betyr at den er av? Niall blir nesten litt redd is temmen. han blir med på letingen.
-Vi spør resepsjonen sier han etter en stund.
En mann med svart bart rister på hodet.
- Hun gikk ut i 12 tiden. Ellers har hun ikke vært innom.
Du føler hjertet ditt synker langt ned til
magen din.
-Så kan du melde henne savnet til politiet? Niall ser fortvilet på deg mens han spør barte-mannen.
-Politiet kan ikke gjøre noe med vennen deres før det har gått 48 timer. Og ingen untak til kjendiser. Han små smiler. Du kjenner sinne boble fram.
-Ser det ut som om vi forventer speisal behandling? og vennen min er borte!Du begynner å gråte. Rolig legger du hodet ned på disken.Du kjenner Niall tar armen sin på skuldrene dine. Du ser opp på ham
-Vi skal finne henne, jeg låver!

Du legger deg, men du klarer ikke sove. Niall skal sove hos deg og hjelpe deg helt til Alex er tilbake. Han sover i den andre sengen.Hele natten sender du meldinger til henne og ringer hvert minutt.
Da du var på badet så du hvor helt forjævlig du så ut. Øynene var røde og fulle av tårer, håret hulter til bulter og hele ansiktet ditt var grått.
Hun er virkelig alt for deg, hvorfor er det så vansklig å si det. Da hadde dere blitt et skikkelig par. Du trekker pusten dypt.
Du hører mobilen din ringe. Det må være Alex. Du løper inn på rommet forter deg å svare
-Alex! Hallo! roper du
-Hei,Harry det er Nina. Moren til Alex.
Du svelger
-Hva er det noe galt? Nina høres redd ut. så fortsetter hun
-Hun svarer ikke når jeg ringer. Hun sa dere skulle besøke oss når du hadde spilt inn albumet.

Du gråt samtidig som du fortalte alt som hadde skjedd idag.
-Å Harry ro deg ned, Hør hun dukker opp og det er ikke din feil! Hun har heller ikke dratt fra deg. Hun fortalte meg på telefonen at hun ikke kunne tenke seg en annen enn deg. Nina skjelver i stemmen.
-Du er redd du også. sa fu rolig
Hun begynte å gråte.
-Ja, hun er min eneste datter. Slevom det har vært vansklig har du reddet henne.
Magen din vrengte seg helt om
-Jeg skal finne henne eller så dukker hun opp selv.

BenefitsWhere stories live. Discover now