Klokka ringte, du våknet brått. Du strekker deg, det første du merker er at Harry er borte. det ligger en lapp med klokka. Navnet ditt står på den.Klokka er 9 om morningen.Ånei! Nå kommer jeg forseint! Du løper inn på badet. Har ikke tid. det blir joggebukse og genser idag.
På bussen tenker du på hvordan kvelden var. det var utrolig. det føltes så rett men det er galt. Fordi vi ikke er sammen skal vi liksom bare bruke hverandre?
-Dere vet at i morgen er det siste skoledag. Læreren din står der framme ved kateteret. det hadde du faktisk glemt helt ut. det er snart sommerferie.
Du har helt siden du var liten bare vært med mennesker fra andre skoler, med Harry og hans selskap. du har aldri likt deg med de andre. Det var alltid bare drama. Folk pleide å se stygt på deg når du alltid kom bort ingen ville snakke med deg. Så tilslutt var du bare med deg selv. Det var lettere sånn, ingen å krangle med, ingen som såret deg og det var null stress. Det var også grunnen til at du aldri fikk med deg noe på skolen. Du har aldri følgt med på noe, du pleide enklig aldri komme. Ikke før i år da du flyttet inn sammen med Harry. Forlendrene dine gikk med på det fordi det var nærmere og fordi de stoler på ham. Siden de er skilt og ikke brur seg om hva du gjør så lenge de slipper å stresse med deg. Han har gjort livet lettere for deg. Han er mer eller mindre helten din.
Det var noen få her på skolen du likte å snakke med, det var sånne som deg. Likte seg best med mennesker som bare tok alt med ro.
Da du gikk ut for å møte Harry var det ingen der. Rart han pleier alltid å sitte i bilen. Du ventet 20 min før du bare gikk hjem. Han var ikke hjemme heller. Du kommer på lappen. Du henter den.
- Hei du! Jeg beklager at jeg bare drar nå men vi skal starte et nytt album og må dra. Jeg drar på helt feil tidspunkt. Med alt. Jeg skal komme å hente deg om en uke så skal du få være med meg hvor vi lager det. Det er alt du måtte trenge rundt i leiligheten.
Harry :)
Du smiler mens du leser det. Kult at du skal få være med på det. Det banker på døra. Hva skjer nå da?
(Hva vil dere skal skje?)
YOU ARE READING
Benefits
FanfictionDu og Harry er bestevenner, men når Harry foreslår noe mer enn venner blir det anderledes